Wat doe ik verkeerd??

15-08-2012 21:26 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gek word ik van mezelf.

Ik beb op de sportschool een hele leuke jongen ontmoet.

Een aantal keer hebben we heel gezellig samen gesport en vorige week een keer of drie na het sporten samen koffie gedronken. De laatste keer vroeg hij of ik die dag daarna met hem naar een havenplaats daar in de buurt wou, bij het strand wat terrasjes pikken. Het klikt erg goed! We hebben het super gezellig en zijn karakter is zoals ik altijd van een man gedroomd heb. Op dat opzicht passen we voor zover ik het tot nu toe kan bekijken heel goed bij elkaar. Komt hij een stapje dichterbij lopen, heb ik al de neiging om een stap opzij te doen. Zodra hij dichterbij komt schrik ik af. Normaal heb ik hier totaal geen moeite mee en ben ik juist heel toegankelijk. Erg genoeg heb ik totaal niet het gevoel met hem te willen zoenen, integendeel. Terwijl ik daar in de kroeg of in een vorige relatie geen moeite mee had. Wat is er mis met mij? Gister is hij nog bij mij thuis geweest. We hebben een dik uur in de zon gezeten wat te drinken. Het klikt heel erg leuk, bij het afscheid merkte ik dat hij meer wou.. Hij had zo'n vragende/ afwachtende houding. Maar ik kon het niet. Zo'n topper en dan totaal geen lichamelijke affectie. Terwijl ik wel merk dat ik hem als persoon mis, zit continue te wachten tot hij smst en hij zit wel in mijn hoofd. Wat moet ik hier mee en hoe kan dit?
Was 1x niet genoeg?
Stond op het verkeerde forum..
Misschien hem precies zeggen hoe het nu voelt, en het even zo laten zijn, en afwachten wat er verder gebeurt?
Je valt op zijn karakter maar je mist de fysieke aantrekkingskracht.
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2012 @ 21:35:

Stond op het verkeerde forum..Op de verkeerde pijler bedoel je? Dan kun je beter aan de mods vragen het te verplaatsen. Nu heb je twee topics. Vraag anders of ze samengevoegd kunnen worden.
Misschien is hij per ongeluk in de "fiend zone" gestruikeld.
Misschien loop ik wel een beetje achter, maar wat is de "fiend zone' ??
Dat er alleen vriendschap is.

Ik herken je probleem, heb nu hetzelfde. Geweldige klik, urenlange gesprekken, gedeelde interesses en ook hopen op een sms-je.....maar geen fysieke klik.

Maar dan heb je toch gewoon een hele leuke vriendschap met hem?
Afijn, mijn reactie op het andere topic wordt dan dus genegeerd... Ok.
@Frizzy, je reactie wordt niet genegeerd maar ben nieuwsgierig naar meerdere visies en ervaringen..
Afijn, ik heb maar even op het mod topic gemeld dat je twee dezelfde topics hebt lopen.
Thanx, maar er mankeert mij niets aan mijn typvaardigheden hoor. Had het zelf ook wel gekund!
Oh. Nou. Had dat dan gedaan!
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2012 @ 21:46:

Misschien loop ik wel een beetje achter, maar wat is de "fiend zone' ??De fiend zone doet zich meestal pas voor na minstens 10 slopende jaren huwelijk, dat lijkt me hier niet van toepassing.
quote:Murdoch schreef op 15 augustus 2012 @ 22:03:

[...]

De fiend zone doet zich meestal pas voor na minstens 10 slopende jaren huwelijk, dat lijkt me hier niet van toepassing.

Dat is niet friendzoned.

'When a member of the opposite sex (usually one you want to hook up with) declares you to be "just a friend", thereby ruining all potential chances of sex.'
Er stond dan ok fiend zone Muloza.
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2012 @ 22:00:

Thanx, maar er mankeert mij niets aan mijn typvaardigheden hoor. Had het zelf ook wel gekund!

Frizzy wou je waarschijnlijk alleen helpen meid, niets mis mee toch?

Verder zou ik hem gewoon eerlijk vertellen wat je hier neer zet, dan weet hij ook hoe het zit.
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
quote:Murdoch schreef op 15 augustus 2012 @ 22:09:

Er stond dan ok fiend zone Muloza.

Dan heb ik niets gezegd.

*Vliegt weer weg.*
Het stomme is dat ik wel graag zou willen , dat het er is. Eindelijk is er iemand met een goed karakter !
Dan een keer met hem zoenen en zien wat er gebeurt.
Is dat wel fair tegenover hem ?
Fair fair... Hoezo niet?
Tja, je kan met hem zoenen. Misschien gebeurd er wat met je, misschien ook niet en dan mag je hem uit leggen waarom je met hem gezoend hebt.
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2012 @ 22:54:

Is dat wel fair tegenover hem ?Eh, moet je van tevoren al zeker weten adt het een tot de dood ons scheidy wordt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven