Wat doen jullie zoal iedere avond?

26-11-2019 14:31 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af wat andere stellen nou zo'n beetje de hele week 's avonds doen samen.
Natuurlijk hebben wij beiden heus wel eens een afspraak of een verplichting, maar soms heb je ook van die weken dat er niks hoeft en we allebei thuis zijn
Dan zet je "maar weer" een serie op Netflix aan, maar soms voelt dat allemaal zo blahhhh
Bij avond vier op rij na het eten "wat zullen we kijken?" denk ik dan soms: jeetje er moet toch meer te doen zijn? Wat zouden andere mensen nou week in week uit doen als ze uit hun werk komen. (ja ik weet, je kan ook er op uit en dingen gaan doen, maar het geld is ook niet oneindig en ik vind het op zich lekkerom 's avonds ook rustig thuis te zijn).

En doen jullie ook veel "voor jezelf" 's avonds? Als in: dat je in je eentje boven gaat zitten met een boek of zo? Of richt je je toch ook wel veel op de ander

Gewoon nieuwsgierig, zonder oordeel.
beetjegek schreef:
27-11-2019 21:35
Ik word ook niet geil van de Mac of de joint, maar van mijn man. Sushi is voor aanstellers.
Blowen voor aso’s.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
27-11-2019 21:35
Ik word ook niet geil van de Mac of de joint, maar van mijn man. Sushi is voor aanstellers.
Nou nou. Het was niet onaardig bedoeld. Ik vond het gewoon zo’n opvallende combi :P

Bij mij gaat (of ging; ik blow al jaren niet meer) het meestal zo: als ik een joint had gerookt ging ik vervolgens naar de Maccie en seks? Ehh.. ik werd altijd nogal duf van blowen.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
27-11-2019 21:39
Blowen voor aso’s.
Je moest eens weten wat je bij de shop ziet lopen, dat zijn echt niet alleen aso’s hoor.
beetjegek schreef:
27-11-2019 21:54
Je moest eens weten wat je bij de shop ziet lopen, dat zijn echt niet alleen aso’s hoor.
oh, daar lopen ook aanstellers?
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
27-11-2019 21:41
Nou nou. Het was niet onaardig bedoeld. Ik vond het gewoon zo’n opvallende combi :P

Bij mij gaat (of ging; ik blow al jaren niet meer) het meestal zo: als ik een joint had gerookt ging ik vervolgens naar de Maccie en seks? Ehh.. ik werd altijd nogal duf van blowen.
Van wiet wel ja, maar ik rook hasj. Gaat prima hoor! :-D
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
27-11-2019 21:54
oh, daar lopen ook aanstellers?
Ik weet het wel zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ik sport 3 avonden per week, mijn meneer gaat dan gamen (1 avond met vrienden online). Als ik dan terug ben kruipen we samen op de bank en kijken we een serie of een film.
Door de week hebben wij beide weinig behoefte aan sociale contacten oid, dan zijn we blij dat we even rust hebben.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
BlaZoo schreef:
27-11-2019 16:33
Daar heb ik zo weinig beeld bij, waarom zou het zonder kinderen zo heel anders zijn dan met? Ok, buitenshuis is het minder makkelijk met kinderen, maar de rest? Koken, eten, douchen, Netflix, seks, spelletjes, wandelen, bloggen, gaat allemaal gewoon door hoor :)
Natuurlijk is het anders. Geen kinderen hier, dus ik kan het indelen zoals ik wil (kijken wat ik wil, eten waar ik zin in heb en wanneer ik wil, de hele avond op pad als ik wil én ik ben geen energie kwijt aan zorgen (eten geven, spelen/knuffelen, naar bed brengen).

Dat verschil is toch evident?
Breng ik misschien soms een avond hetzelfde door als iemand met twee kinderen, maar dan omdat ik dat wil en niet omdat de kinderen dat min of meer zo afdwingen (niet negatief bedoeld).
beetjegek schreef:
26-11-2019 14:40
maar vaker hebben we de hele avond voorspel om vervolgens flink seks te hebben. Dit een keer of 3 per week. En dat is buiten de vluggertjes.
Ik ben blij als ik s’avonds lekker relaxed op de bank kan zitten/liggen :lol:
Alle reacties Link kopieren
eva-luna schreef:
27-11-2019 22:07
Natuurlijk is het anders. Geen kinderen hier, dus ik kan het indelen zoals ik wil (kijken wat ik wil, eten waar ik zin in heb en wanneer ik wil, de hele avond op pad als ik wil én ik ben geen energie kwijt aan zorgen (eten geven, spelen/knuffelen, naar bed brengen).

Dat verschil is toch evident?
Breng ik misschien soms een avond hetzelfde door als iemand met twee kinderen, maar dan omdat ik dat wil en niet omdat de kinderen dat min of meer zo afdwingen (niet negatief bedoeld).
Exact. Ik moet altijd nadenken over een ander. Een ander ook nog die nog zelf nog helemaal geen rekening kan houden met, die niet even zichzelf kan bedruipen, die een emotioneel en fysiek fitte ouder verdient.

Je kunt die tijd, aandacht en energie maar 1x uitgeven. En als ouder geef je die dus per definitie aan je kind. Tenzij je je kind verwaarloost, maar goed, dat lijkt me niet aan de orde.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
27-11-2019 21:55
Van wiet wel ja, maar ik rook hasj. Gaat prima hoor! :-D
Dat deed bij mij ook nooit veel goeds ;) ik hou het tegenwoordig op onze meest sociaal geaccepteerde drug. Al drink ik ook niet vaak meer want lig er na 2 al af tegenwoordig :P

Willen je pubers dan trouwens niet ook blowen?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
28-11-2019 07:25
Dat deed bij mij ook nooit veel goeds ;) ik hou het tegenwoordig op onze meest sociaal geaccepteerde drug. Al drink ik ook niet vaak meer want lig er na 2 al af tegenwoordig :P

Willen je pubers dan trouwens niet ook blowen?
Nee mijn puber is heel verantwoord wat dat betreft, ze heeft geen behoefte aan drank of roken oid. En dat weet ik zeker want ze zit altijd thuis :nut:
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
28-11-2019 07:29
Nee mijn puber is heel verantwoord wat dat betreft, ze heeft geen behoefte aan drank of roken oid. En dat weet ik zeker want ze zit altijd thuis :nut:
Handig lijkt me dat. Die van mij is pas 2.5 dus ik heb nog niet echt aandachtspuntjes op dat vlak, maar ik denk wel eens met man’s nogal ehhh.. bourgondische familie van: hoe gaat dat zijn als hij straks puber is?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
27-11-2019 16:51
Wat?
Stock Exchange (koers op de beurzen), hobby van man.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
28-11-2019 08:05
Handig lijkt me dat. Die van mij is pas 2.5 dus ik heb nog niet echt aandachtspuntjes op dat vlak, maar ik denk wel eens met man’s nogal ehhh.. bourgondische familie van: hoe gaat dat zijn als hij straks puber is?
Ja je weet het nooit natuurlijk. Ze heeft me wel gevraagd waarom ik dat doe, en dat heb ik uitgelegd. Sowieso heb ik gezegd als ze 18 is en wil experimenteren, ze het me zegt en we erover praten. Ze heeft alle ins and outs over drank en drugs al gevraagd aan me. Als ze een beetje op mij lijkt gaat ze straks helemaal los en dan zit ik er liever bovenop. Verbieden heeft geen zin.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
28-11-2019 19:35
Ja je weet het nooit natuurlijk. Ze heeft me wel gevraagd waarom ik dat doe, en dat heb ik uitgelegd. Sowieso heb ik gezegd als ze 18 is en wil experimenteren, ze het me zegt en we erover praten. Ze heeft alle ins and outs over drank en drugs al gevraagd aan me. Als ze een beetje op mij lijkt gaat ze straks helemaal los en dan zit ik er liever bovenop. Verbieden heeft geen zin.
Zeker waar. Gelukkig duurt het hier nog heeeeeel lang :lol: ik ben er nog niet aan toe. Maar mijn moeder zegt altijd dat je vanzelf met je kinderen meegroeit.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Jaja007 schreef:
28-11-2019 15:06
Stock Exchange (koers op de beurzen), hobby van man.
Ah! :idee:
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
27-11-2019 09:47
Bij ons is dat elke avond een optie. Wij hebben bijna elke avond een gesprek in deze strekking: "Zullen we eerst zwemmen/wandelen/serie kijken en dan wippen?"
Ook een beetje een 'moetje' dan
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
27-11-2019 14:17
Is ook niet ideaal nee, maar we seksen te graag.
Pffff
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
26-11-2019 14:35
Inderdaad lekker samen een serie kijken of film, met hobby bezig ( man klust graag), lezen, computeren, muziek luisteren, legpuzzel, de was doe ik vaak savonds, even naar de koopavond, in het voorjaar en de zomer vaak wandelen of fietsen met aansluitend nog terrasje

In het weekend hetzelfde maar dan soms ook theater, uit eten of op bezoek

Eigenlijk de hele gewone dingen
Keezen :-D
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
28-11-2019 22:52
Pffff
Wat pfff? Ook weer niet goed?
Tomos schreef:
28-11-2019 22:55
Keezen :-D
Ja dat is een spel maar ook seks toch?
Ik vind je vraag bijzonder.
Wat vind je zelf dan dat zou "moeten"?
Wat zoek je?
Spanning? Reuring?

Volgens mij is het heel normaal dat de boog niet altijd gespannen staat.

Ik heb het elke avond na werk het nog best druk dat ik eens snak naar rustig op de bank zitten tv kijken. Dus misschien daarom ook: ik herken je gevoel niet :-).

Gewoon kijken wat je leuk vindt en dat gaan doen, als je elke avond op de bank zitten "blaah" vindt? Sporten, wandelen, naar een hobby club, samen spelletjes doen? Noem maar iets.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
29-11-2019 06:52
Wat pfff? Ook weer niet goed?
Beetje primitief
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Werken......elke avond....en elke overdag en weekend....eigen zaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven