Wat ik nog nog meer doen...

18-01-2010 18:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mede forummers,

( Wat kan ik nog meer doen)....

Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen en ik hoop dat jullie reakties mij kunnen helpen.

Ik heb sinds een half jaar een relatie met een hele lieve, leuke man. Het 'gaat' eigenlijk heel erg goed, als we samen zijn. En dat is nu precies het probleem. Ik wilde rustig aan doen in het begin, ben altijd bang om mezelf volledig te geven, hij wilde er voor gaan, volledig, alles of niets. Dus had ik zoiets van ach waarom niet. Laat ik het es anders doen, mijn muurtje afbreken en er gewoon van genieten. Ik moet zeggen het was heerlijk in het begin. We zagen elkaar zo'n 3/4 x pw op onze vrije dag waren we samen in de weekenden waren we samen. We deden leuke dingen samen, kookten samen en gingen samen uit. Maar nu is alles anders... Dit is al ruim 1,5 maand zo. Hij smst me nooit terug, of pas na 2 dagen. Hij belt nooit. We zien elkaar 1/2 xpw en soms maar 1x pw en dan is het omdat we samen op dans(zouk)les zitten. Ik heb al 2x een gesprek met hem gehad hierover en dat ik zo niet door wil gaan en hem gevraagd wat hij wil, maar hij wil ermee doorgaan, hij wil niet stoppen, want hij vind me leuk en lief en ziet wel wat in ons. Hij zit momenteel in een dip persoonlijk als financieel. Maar hij zegt dat hij z'n rust weer moet vinden en dat het niets met mij te maken heeft. En steeds denk ik weer ok ik kijk het nog aan, hopend dat het anders zal gaan. Het is leuk als we samen zijn en ik merk dan ook wel dat hij echt om me geeft, maar zodra hij weg is, is er een complete radiostilte totdat ik iets laat horen. Het is zo frustrerend en het doet zo'n pijn. Ik weet het gewoon niet meer, mijn verstand zegt dat het over is, dat dit geen relatie is, maar mijn gevoel zegt dat ik niet zonder hem wil en kan. Dan denk ik, ik ben nu niet gelukkig met hem, maar zonder hem ben ik ook niet gelukkig....

Wat vinden jullie, denken jullie dat er nog hoop is, dat dit nog goed komt, of klamp ik me vast aan een strohalm (het komt niet door mij). Ik weet niet meer wat ik nog moet doen. Ik wacht soms dagen op een sms, geef hem de tijd de ruimte. Hij gaat naar dansavonden zonder mij, ben ik pas achter gekomen. Ik geef hem alle vrijheid die hij nodig heeft, wat kan ik nog meer doen?

Alvast bedankt!
anoniem_22685 wijzigde dit bericht op 18-01-2010 18:40
Reden: titel moet zijn: WAT KAN IK NOG MEER DOEN...
% gewijzigd
Hi Butterfly,

Je schreef dat je nog nooit zo gelukkig bent geweest, na 7 jaar verliefd.

Wat mij opvalt is dat je helemaal niet gelukkig klinkt als je over deze relatie schrijft...

Dus ben je wel zo gelukkig? Of ben je gelukkig met het gevoel weer verliefd te zijn?

Ben je bang dat het je nooit meer gaat overkomen.

Stel jezelf centraal in je eigen leven.

Waar wordt jij happy van en ga niet voor minder.

Hiervan wordt je niet gelukkig, iemand die steeds een tijd niets van zich laat horen, tot jij wat van je laat horen, dat is niets.Stelt niets voor, is weinig waard.

Deze meneer is lui en heeft de relatie die hij zo wel prima vind. Zoals al eerder hier is geschreven, voor hem hoeft er niets veranderd te worden. Je maakt het hem wel heel makkelijk...

Dusssssssssssss....kies voor jezelf! Nooit voor iemand die niet voor jou gaat!
Oja...vraagje.

Zou je een soort relatie als deze iemand wensen die je leif hebt (een goede vriendin, familie enz)?

Nee....waarom zit jij er dan wel in?
quote:sylphide schreef op 19 januari 2010 @ 23:41:

Hi Butterfly,

Je schreef dat je nog nooit zo gelukkig bent geweest, na 7 jaar verliefd.

Wat mij opvalt is dat je helemaal niet gelukkig klinkt als je over deze relatie schrijft...

Dus ben je wel zo gelukkig? Of ben je gelukkig met het gevoel weer verliefd te zijn?

Ben je bang dat het je nooit meer gaat overkomen.

Stel jezelf centraal in je eigen leven.

Waar wordt jij happy van en ga niet voor minder.

Hiervan wordt je niet gelukkig, iemand die steeds een tijd niets van zich laat horen, tot jij wat van je laat horen, dat is niets.Stelt niets voor, is weinig waard.

Deze meneer is lui en heeft de relatie die hij zo wel prima vind. Zoals al eerder hier is geschreven, voor hem hoeft er niets veranderd te worden. Je maakt het hem wel heel makkelijk...

Dusssssssssssss....kies voor jezelf! Nooit voor iemand die niet voor jou gaat!

Hi Sylphide,

het was idd heerlijk om weer verliefd te zijn na 7 jaar, om dat gevoel weer te hebben. En het klinkt misschien raar, maar ik was echt gelukkig. Ik voelde me heerlijk. Maar ik denk ook wel dat ik me zo bij iemand anders zou kunnen voelen hoor. Iemand die wel 100% voor me gaat, die tijd en energie in onze relatie zou stoppen. En mocht er ooit nog een volgende man komen, dan zou ik zeker in eerste plaats voor mezelf kiezen hoor, nooit meer voor iemand die niet voor me gaat!!!

Bedankt voor je lieve woorden, af en toe is het makkelijk jezelf te vergeten...
quote:sylphide schreef op 19 januari 2010 @ 23:43:

Oja...vraagje.

Zou je een soort relatie als deze iemand wensen die je leif hebt (een goede vriendin, familie enz)?

Nee....waarom zit jij er dan wel in?Het gevoel van het begin, zou ik iedereen wensen, maar de rest nee. En... ik zit er niet meer in
quote:butterflygirl schreef op 22 januari 2010 @ 19:20:

[...]

Het gevoel van het begin, zou ik iedereen wensen, maar de rest nee. En... ik zit er niet meer in Oh, hoe is het gesprek verlopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven