Wat ik nu heb gevonden!!!!!!!!!!!!!

16-10-2008 12:58 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit moet ik even met jullie delen!

Ik zat net te googlen op de term "single" op zoek naar wat leuke ideeen om mijn kersverse single leventje in te vullen.

Rechts in beeld heb je dan toch bij google advertentie links?

Vind ik dit!

www.secondlove.nl ..... sorry misschien ben ik preuts of ouderwets maar BAH!

Hun slogan is: Life is short, have an afair!

Reclame maken voor vreemdgaan noem ik dat! Bah, bah, bah!

Wat leven wij ook in een vreemde wereld zeg!

Sorry, moest er gewoon even uit!
Sommige mensen hebben nergens meer respect voor.. noem mij maar ouderwets..

"Vindt jij dat monogaam zijn ook wel erg monotoon is?"

"Gun jezelf de opwinding, uitdaging en spanning van een avontuur, zonder dat het gevaarlijk wordt en je in de problemen komt. "

"Een discreet avontuur, veilig vreemdgaan."

Het gaat zo jeuken!! Je zou die mensen er haast op aan gaan spreken!
Haha, ik moet wel een beetje lachen om de reacties hier. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer uiteraard ieders mening, maar toch.... Laten we nou eerlijk zijn, er zijn wel meer mensen die vreemd gaan als wij denken, en nog meer mensen die eraan denken en niet durven of het gewoon niet klaar krijgen omdat ze niemand vinden. Ik vind het geen gek idee om die mensen via zo'n site bij elkaar te brengen. Als je vreemd wil gaan dan doe je het toch. En er zijn zat mensen die best gelukkig zijn in hun relatie maar toch eens een avontuurtje willen. Waarom niet....het kan best eens goed zijn voor een relatie om es een slippertje te maken. Beter als meteen uit elkaar gaan omdat er een sleur in zit, toch

Groet, Dave
Ahum kuch... boven mij de eerste reactie van een man op dit topic...
hahaha Het is gewoon een hele dure dating-site, je kan goedkoper aan een minnaar komen , chat sites genoeg te vinden die gratis zijn.
Of zou het vreemd gaan op niveau zijn
Overal kan je wel wat aan verdienen . Dit is misschien een gat in de markt. Men accepteert wel het bestaan van prostiuees (is goed want dan lopen vrouwen minder kans dat ze verkracht te worden, zegt men).Maar dit mag niet. Misschien doet men dit wel in overleg met de partner in sommige gevallen. Laten we elkaar niet betuttelen , dat doet de overheid al.Als er mensen zijn die er behoefte aan hebben die houd je toch niet tegen.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
"Heb je dat ook wel eens?

Dat je weliswaar nog steeds gelukkig bent met je relatie,

maar af en toe vindt dat monogaam zijn ook wel erg monotoon is?

Je wilt geen problemen in je relatie, maar… de sleur maakt je er niet gelukkiger op?

Het lijkt me niet dat als je ''gelukkig in je relatie'' zit je er een scharrel bij gaat zoeken. Maar ik denk wel dat mensen die het vreemd gaan al in hun hoofd hebben zitten het toch wel doen met of zonder deze site...al is het digitaal wel een stuk makkelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven