Wat is het leukst?

05-02-2012 19:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Wil even snel jullie mening checken.

Ik heb volgende week een date met een leuke man. Ik ken hem via e-mail contact op het werk en nadat we elkaar toegevoegd hadden op whatsapp zijn we geen minuut meer stil geweest. We hebben een enorme klik en de foto's laten me ook niet afschrikken

We hebben besloten te gaan eten bij ctaste in Amsterdam, eten in het donker dus. Past wel bij onze manier van ontmoeten.

Maar nou de vraag, wat is het leukst, samen er heen rijden en dus elkaar ervoor zien, of elkaar in het donker ontmoeten? Ik weet zelf ook wel wat het leukst klinkt maar ik hou ook even rekening met, wat nou als het niet klikt en je moet nog terug met zn tweeen, de ontmoeting als je in het licht komt en het valt enorm tegen, het achter elkaar aanrijden als het wel enorm klikt. Nouja, etcetera

Wat vinden jullie?
Ik zou elkaar daar ontmoeten!
Daar ontmoeten!Lekker romantisch!
Ik zou ook daar ontmoeten doen.
Daar. En dan eventueel maar achter elkaar aanrijden of even carpoolen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Daar ontmoeten! Wat spannend...
This is not kosher!
Daar ontmoeten! En CTaste is echt ontzettend leuk, helemaal als eerste date. Veel plezier:-)
Daar ontmoeten. Klinkt ontzettend spannend! Veel plezier!
zou dat nooit doen, zo in het donker.
Absoluut daar ontmoeten! Wat een super leuke date trouwens!
Dankjulliewel!

Ontmoeten in het donker it is. Zal wel een extra dimentie geven denk ik zo. Het zou maar ontzettend klikken en je loopt eruit en dan.... Een gedrocht

Ik hou jullie op de hoogte!
informeer wel ff bij C-taste of je elkaar pas binnen kan ontmoeten! Ze hebben namelijk een zitje in de serre, waar je zit om je menu samen te stellen en waar je uitleg krijgt. Vanaf daar loop je gezamenlijk met een ober naar je tafel. Ik weet dus niet of ze ook losse mensen brengen, en of je niet al per ongeluk samen in die serre zit te wachten tot de ober jullie naar jullie tafel brengt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven