Wat is verstandig?

10-01-2019 21:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello!
Ik ken al jaren een jongen waar ik altijd al een zwak voor heb gehad. Hij had een lange relatie, dus nooit aandacht aan besteedt. Nu is die relatie een paar maanden uit. En sinds kort appen we af en toe. Hij is heel enthousiast en gezellig over de app. We gaan volgende week even bijkletsen met een kop koffie en een film.
Ik ben helemaal blij. Maar vanavond zei hij dat hij nog helemaal geen zin heeft in een nieuwe relatie of daten. Hij ziet onze afspraak meer voor de gezelligheid denk ik.
Ik heb al wel een paar keer laten vallen dat hij een leuke jongen is, maar nu ben ik toch terughoudender omdat ik weet dat hij op dit moment niks zoekt. Ik vind hem wel echt echt leuk! Maar wil ook niks verpesten...
Wat zouden jullie doen? Natuurlijk ga ik gewoon met hem afspreken. Maar misschien met een andere insteek nu.
Laat het gewoon op je af komen, maar bewaak wel je eigen grenzen. Als hij duidelijk aangeeft geen relatie te willen geloof hem dan en duik dan niet constant het bed in, in de hoop dat t een blijvertje is want dan kan je voor een teleurstelling komen te staan.
anoniem_370175 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 22:01
0.39% gewijzigd
Hij wil jou zijn spelregels alvast duidelijk maken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Geef hem even de tijd,... vooral niet gaan pushen.
En wie weet bloeit er straks iets moois op tussen jullie.
Alexsportief schreef:
10-01-2019 22:07
Geef hem even de tijd,... vooral niet gaan pushen.
En wie weet bloeit er straks iets moois op tussen jullie.
Ja zeker ga ik niet pushen. Dat werkt averechts. Ik heb maar geen verwachtingen. Dan valt het altijd mee.
Gatekeeper* schreef:
10-01-2019 21:45
Laat het gewoon op je af komen, maar bewaak wel je eigen grenzen. Als hij duidelijk aangeeft geen relatie te willen geloof hem dan en duik dan niet constant het bed in, in de hoop dat t een blijvertje is want dan kan je voor een teleurstelling komen te staan.
Ik was ook niet van plan om het bed te delen, pas als ik merk dat hij voor iets serieus openstaat wil ik er over denken. Ik verwacht maar gewoon niks!
Gewoon gezellig afspreken, en maar zien waar het heengaat. Je hebt kans dat hij wel graag fun wil, maar dus geen verplichtingen. Hij wil lekker ontdekkem denk ik
Ja gezellig afspreken kan natuurlijk altijd! Nu wel met een iets andere insteek vanaf jouw zijde hoe leuk jij hem ook vind. Je voelt het zelf wel aan welke kant hij op wilt gaan, maar denk vooral aan jezelf! Gewoon go with the flow, waar jij je goed bij voelt. Tijd zal het zeggen. Veel plezier deze week! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven