Wat lief!

maandag 21 september 2009 om 15:18
Wanneer riep jij voor het laatst tegen je partner: "Wat lief!" en wat was de situatie?
Naar aanleiding van mijn eigen 'wat lief!'-moment van gisteravond:
Ik ging naar vriendlief toe omdat we elkaar de hele week niet gezien hadden en ik dit weekend geen tijd had voor hem, alleen zondagavond. Ik zou tegen kwart voor negen bij hem arriveren. We hadden afgesproken dat we de hele avond voor onszelf zouden hebben (geen tv, geen 'even nog iets afmaken', volledige toegewijde aandacht.)
Hij had gezegd dat ik maar zo snel mogelijk moest komen, en toevallig kon ik een trein eerder pakken, dus arriveerde ik om kwart over acht. Had netjes gesmst dat ik eerder was, maar geen reactie (maar dat gebeurt wel vaker).
Ik belde aan en vriendlief deed de deur open met een verschrikt hoofd en een 'Je bent te vroeg!'
Wat bleek? Hij had mijn sms niet gezien en had dus gerekend op half negen. Hij was druk bezig met het schoonmaken van de badkamer (was ivm met verbouwing nog één grote zooi de laatste maanden), zodat we vanavond samen in bad zouden kunnen. En inderdaad, om half negen kwam hij me uit de woonkamer halen en was het bad vol, de kaarsjes aan en was er thee. In het kader van elkaar toegewijde aandacht geven.
Ik vond dat zo ontzettend lief van hem! Jullie dus ook zulke momentjes?
(Ook in het kader van: het is niet allemaal kommer en kwel op het Viva-forum )
Naar aanleiding van mijn eigen 'wat lief!'-moment van gisteravond:
Ik ging naar vriendlief toe omdat we elkaar de hele week niet gezien hadden en ik dit weekend geen tijd had voor hem, alleen zondagavond. Ik zou tegen kwart voor negen bij hem arriveren. We hadden afgesproken dat we de hele avond voor onszelf zouden hebben (geen tv, geen 'even nog iets afmaken', volledige toegewijde aandacht.)
Hij had gezegd dat ik maar zo snel mogelijk moest komen, en toevallig kon ik een trein eerder pakken, dus arriveerde ik om kwart over acht. Had netjes gesmst dat ik eerder was, maar geen reactie (maar dat gebeurt wel vaker).
Ik belde aan en vriendlief deed de deur open met een verschrikt hoofd en een 'Je bent te vroeg!'
Wat bleek? Hij had mijn sms niet gezien en had dus gerekend op half negen. Hij was druk bezig met het schoonmaken van de badkamer (was ivm met verbouwing nog één grote zooi de laatste maanden), zodat we vanavond samen in bad zouden kunnen. En inderdaad, om half negen kwam hij me uit de woonkamer halen en was het bad vol, de kaarsjes aan en was er thee. In het kader van elkaar toegewijde aandacht geven.
Ik vond dat zo ontzettend lief van hem! Jullie dus ook zulke momentjes?
(Ook in het kader van: het is niet allemaal kommer en kwel op het Viva-forum )
zondag 13 december 2009 om 17:16
hij is voor zn werk naar het buitenland, en we hadden de tijd ervoor niet veel tijd om elkaar te zien ivm allerlei dingen, waaronder een (uitverkocht) concert waar ik een kaartje voor had, en hij niet omdat ik hem nog niet kon toen de vv begon.
Heeft hij gewoon zonder dat ik het wist toch een kaartje geregeld, en met mn vrienden overlegd over hoe en wat, zodat hij samen met mij naar het concert kon gaan!
Had het echt totaal niet verwacht, zo lief!
Daarnaast krijg ik elke morgen een smsje waarin ie me goedemorgen wenst.. ZO lief!
Heeft hij gewoon zonder dat ik het wist toch een kaartje geregeld, en met mn vrienden overlegd over hoe en wat, zodat hij samen met mij naar het concert kon gaan!
Had het echt totaal niet verwacht, zo lief!
Daarnaast krijg ik elke morgen een smsje waarin ie me goedemorgen wenst.. ZO lief!
zondag 13 december 2009 om 18:03
Toen ik vrijdagavond ontdekte dat mijn liefje, die op dat moment met een goede vriendin in de kroeg zat, binnen 1 dag mijn kapotte bedlampje had vervangen terwijl ik dat niet eens gevraagd had. Maar hij wist dat ik er die dag geen tijd voor had. Kon ik gewoon als altijd lekker lezen voor het slapen gaan. Schatje.
zondag 13 december 2009 om 18:24
Ik roep en denk heel vaak wat lief. Net als vanochtend ik moest werken en dan is het allemaal snel snel. Had mijn schatje gister de koffie al klaar gezet met een briefje erop dat hij zoveel van me houdt en me heel erg gaat missen. Hoefde alleen maar het knopje in te drukken. Ik hou van zulke kleine dingen ik ging helemaal gelukkig naar mijn werk.