Wat moet ik doen?
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:13
Hai,
Ik zou graag jullie adviezen/meningen willen weten over deze situatie:
Ik ben al zo’n 2/3 maanden aan het afspreken met de beste vriend van mijn neef. We vinden elkaar leuk. In het begin was het meer voor de “lol” maar bij beiden gaat het gevoel verder dan dat.
We hebben regelmatig een gesprek over hoe het verder moet, gaan we het vertellen aan mijn neef?
Ik zelf wil dit binnenkort wel doen, hij zegt dat hij het zo nog prima vind maar zodra ik het zo niet meer volhou hij het best wilt vertellen. Hij zegt dat hij meer te “verliezen” heeft als ik en daardoor het liever zo zou houden. Ergens snap ik deze gedachte wel maar ergens vind ik het ook wel raar omdat dat in mijn ogen niet uit zou moeten maken als je iemand echt leuk vind, wat zijn jullie gedachtes hierover?
Zelf wil ik hun vriendschap ook niet verpesten maar hij zegt dan wel dat dit niet mijn “stukje” is.. en dat hij het ook vervelend zou vinden als ik over een tijdje zeg van: ik zit er al 4 maanden mee dat we nog niks hebben verteld.
Ben een beetje confused..
Zat mensen hier hebben genoeg ervaring om mij te vertellen wat verstandig is in deze situatie..
Ik zou graag jullie adviezen/meningen willen weten over deze situatie:
Ik ben al zo’n 2/3 maanden aan het afspreken met de beste vriend van mijn neef. We vinden elkaar leuk. In het begin was het meer voor de “lol” maar bij beiden gaat het gevoel verder dan dat.
We hebben regelmatig een gesprek over hoe het verder moet, gaan we het vertellen aan mijn neef?
Ik zelf wil dit binnenkort wel doen, hij zegt dat hij het zo nog prima vind maar zodra ik het zo niet meer volhou hij het best wilt vertellen. Hij zegt dat hij meer te “verliezen” heeft als ik en daardoor het liever zo zou houden. Ergens snap ik deze gedachte wel maar ergens vind ik het ook wel raar omdat dat in mijn ogen niet uit zou moeten maken als je iemand echt leuk vind, wat zijn jullie gedachtes hierover?
Zelf wil ik hun vriendschap ook niet verpesten maar hij zegt dan wel dat dit niet mijn “stukje” is.. en dat hij het ook vervelend zou vinden als ik over een tijdje zeg van: ik zit er al 4 maanden mee dat we nog niks hebben verteld.
Ben een beetje confused..
Zat mensen hier hebben genoeg ervaring om mij te vertellen wat verstandig is in deze situatie..
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:17
Neef ziet vanzelf wel ooit een huwelijks-uitnodiging of een geboortekaartje voorbij komen.
Waarom zou het zo'n ding zijn?
Zijn beste vriend heeft een partner. En dat is toevallig familie van hem. So what?
Kennelijk is er bijvoorbeeld ook niet regelmatig een familiefeestje, want anders had hij het waarschijnlijk al geweten.
Waarom zou het zo'n ding zijn?
Zijn beste vriend heeft een partner. En dat is toevallig familie van hem. So what?
Kennelijk is er bijvoorbeeld ook niet regelmatig een familiefeestje, want anders had hij het waarschijnlijk al geweten.
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:32
We hebben juist heel goed contact. We hebben al een keer mijn neef verteld dat we wouden afspreken etc alleen toen kregen we beiden reacties van: dan hoeven jullie niks meer van mij te verwachten, wat zou je er van vinden als ik met jou vriendin wat zou doen etc.viva-amber schreef: ↑21-08-2018 18:26Hoe is de relatie tussen jou en je neef? Zit daar iets niet goed?
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:39
Als ie zich zo laat kennen ... weet je partner ineens hoe een goeie "vriend" je neef is.Anoniem200033 schreef: ↑21-08-2018 18:32We hebben juist heel goed contact. We hebben al een keer mijn neef verteld dat we wouden afspreken etc alleen toen kregen we beiden reacties van: dan hoeven jullie niks meer van mij te verwachten, wat zou je er van vinden als ik met jou vriendin wat zou doen etc.
Mij zou het echt geen bal kunnen schelen namelijk dat een vriendin iets heeft met een familielid.
Ik zou ze véél plezier samen wensen.
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:42
dit is ook niet jou stukje zoals hij zegt. vriendschap is veel belangrijker dan iemand die je net kent in de liefde.
Als hij nu dit gevoel heeft dan zal jij daar respect voor moeten hebben.
je bent 2/3 maanden aan het afspreken en je zit er al 4 maanden mee, uhmm?
weet je, het is zo pril dus geniet lekker van elkaar en jullie nieuwe liefde en laat de rest lekker.
Als hij nu dit gevoel heeft dan zal jij daar respect voor moeten hebben.
je bent 2/3 maanden aan het afspreken en je zit er al 4 maanden mee, uhmm?
weet je, het is zo pril dus geniet lekker van elkaar en jullie nieuwe liefde en laat de rest lekker.
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:44
Oh, neef is een eikelAnoniem200033 schreef: ↑21-08-2018 18:32We hebben juist heel goed contact. We hebben al een keer mijn neef verteld dat we wouden afspreken etc alleen toen kregen we beiden reacties van: dan hoeven jullie niks meer van mij te verwachten, wat zou je er van vinden als ik met jou vriendin wat zou doen etc.
Waardevolle informatie
Van eikels moet je je vooral zo weinig mogelijk aantrekken
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:47
Hij snapt het verschil tussen iemands nicht en iemands vriendin niet?Anoniem200033 schreef: ↑21-08-2018 18:32We hebben juist heel goed contact. We hebben al een keer mijn neef verteld dat we wouden afspreken etc alleen toen kregen we beiden reacties van: dan hoeven jullie niks meer van mij te verwachten, wat zou je er van vinden als ik met jou vriendin wat zou doen etc.
Wat een aansteller.
Er is geen probleem, maar jullie maken het kennelijk alledrie graag hopeloos moeilijk.
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:47
woensdag 22 augustus 2018 om 06:46
Wat is dat voor Tokkie? Die vriend is toch niet van hem of is hij homoseksueel?Anoniem200033 schreef: ↑21-08-2018 18:32We hebben juist heel goed contact. We hebben al een keer mijn neef verteld dat we wouden afspreken etc alleen toen kregen we beiden reacties van: dan hoeven jullie niks meer van mij te verwachten, wat zou je er van vinden als ik met jou vriendin wat zou doen etc.
Die relatie die jij met je neef hebt is niet zo goed als jij denkt gezien zijn reactie. Jij bent niet goed genoeg voor zijn vriend volgens hem en hij is jaloers. Wat een kinderachtig gedoe.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.