Wat moet ik doen?

19-08-2018 17:32 7 berichten
Hi!

Normaal gesproken start ik eigenlijk nooit een topic maar ik vraag graag om jullie mening.

Een beste vriend van mij neef heb ik contact mee. Dit speelt al veel langer dat we geinteresseerd zijn in elkaar alleen heb ik in de tussentijd meerdere relaties gehad waardoor we geen contact hadden met elkaar. Sinds april ben ik single en in mei benaderde hij mij.. hij zei dat hij met mij wou “afspreken” maar dan als “vrienden”. Ik dacht er precies hetzelfde over en we hebben een super tijd met elkaar. Al snel hebben we aan elkaar toegegeven dat we elkaar toch wel heel leuk vinden en gek zijn op elkaar. Mijn neef weet overigens niet dat wij contact hebben/seks etc. Omdat mijn gevoel erger wordt heb ik aanggeven dat ik dit toch wel wil vertellen, en ja ik voel me schuldig erover. We wisten beiden niet dat het zo ver zou lopen en dat we elkaar sjnds die tijd minimaal 1x per week zien. Toch twijfelen we beiden wat we hiermee moeten.. ondanks hij het wel tegen mij neef wilt zeggen en dus zijn vriendschap op het spel wilt zetten voor mij. Hij komt ook op mijn werk in de pauze terwijl hij daarvoor 30 min moet reizen.

Ik ben zelf erg twijfelachtig en best gesloten over mijn gevoelens, ik krijg het idee dat hij daardoor ook twijfelt? Gister vroeg hij aan mij wat ik wou en wist ik geen goed antwoord op, en ook hij niet..

Ik weet dat ik zelf verstandig genoeg moet zijn om een beslissing te moeten kunnen nemen, maar toch vraag ik graag om jullie menjng/ervaringen wat ik hiermee moet.

Groetjes!
anoniem_370245 wijzigde dit bericht op 19-08-2018 18:24
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou het probleem?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ben je bang dat je neef boos op jou wordt, op zijn vriend of op jullie beide?
Wat een kinderachtig gedoe. Hoe oud ben je??
Waarom zou je geen relatie mogen beginnen met een vriend van je neef? Wat is het probleem?
Schuldig?
Wat is het probleem?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
En het probleem is nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven