Wat moet ik doen?

11-01-2010 17:02 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik heb een beetje advies nodig. Het is misschien heel kinderachtig, maar ik heb eigenlijk geen ervaring met daten. Ik heb één relatie gehad, en dat was echt een 'bad romance'.

Afgelopen week heb ik tijdens het stappen een jongen ontmoet. Hij is echt een super knappe jongen om te zien. Op die avond hebben we echt een paar uur staan praten. Uiteindelijk niet gezoend ofzo, maar hij liet duidelijk merken dat hij me zag zitten. Toen hij weg ging vroeg hij een paar keer of hij me nog ging spreken. Ik heb toen zijn nummer gekregen, maar die van mij niet gegeven.

De volgende dag heb ik hem gebeld, maar hij wilde liever op msn praten. Wel zei hij dat hij nog had zitten wachten op een sms de avond ervoor. Vervolgens hebben we een paar uur op msn gepraat, over simpele dingen. De dagen daarna hebben we elkaar ook op msn gesproken. Hij laat wel merken dat hij me aantrekkelijk vindt, maar hij heeft nog niet gevraagd of ik met hem uit wil.

Het is een jongen met veel vriendinnen, en hij heeft gezegd dat hij niet snel een relatie begint.

Wat vinden jullie? Afwachten tot het tot een date komt? Moet hij mij dan vragen? Of moet ik wachten tot ik iemand tegenkom die duidelijker laat merken dat hij me wel leuk vindt?
quote:marcia22 schreef op 11 januari 2010 @ 17:16:

Ja daar hebben jullie een punt, maar hij praat wel veel op msn, ook uit zichzelf. Hij zegt dat praten aan de telefoon hem een beetje verlegen maakt.

Op de msn zegt hij trouwens veel dingen zoals dat ik punten scoor met dingen en dat ie me zo mooi vindt enzo..

Oh man, als jullie hem zouden zien zou je echt begrijpen dat ik kwijlend met hem praat Sommige mensen houden nu eenmaal niet van bellen en msn-en is dan wat makkelijker. Wil niet zeggen dat hij het niet meent met je.
Het probleem is dat ik het een beetje raar vind om over een 'relatie' te beginnen als ik hem pas een paar dagen ken. Dat komt zo wanhopig over... We zijn nog niet eens op date geweest!

Hij is 24 trouwens, met vaste baan dus wat dat betreft is alles wel oké...

Ik wil zelf niet over een date beginnen, want hij moet het aan mij vragen, anders houdt het op.
@ Haley: Ik ga je advies opvolgen

Hij heeft trouwens geen puppy ogen en hij doet niet perfect, hij is niet dat type..
Dat hij liever op msn zit kan ik me goed voorstellen! Ik ben zelf ook helemaal geen beller en zeker niet met iemand die ik nauwelijks ken.

Ik zou ook over het weekend beginnen en kijken of hij daar op inspringt. Als hij geen initiatief neemt zou ik het erbij laten, want grote kans dat die opmerking over dat hij niet snel een relatie begint een hint is... Niet teveel verwachten dus!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
quote:chocotime schreef op 11 januari 2010 @ 18:38:

Dat hij liever op msn zit kan ik me goed voorstellen! Ik ben zelf ook helemaal geen beller en zeker niet met iemand die ik nauwelijks ken.

Ik zou ook over het weekend beginnen en kijken of hij daar op inspringt. Als hij geen initiatief neemt zou ik het erbij laten, want grote kans dat die opmerking over dat hij niet snel een relatie begint een hint is... Niet teveel verwachten dus!Mee eens. Hem niet direct veroordelen maar wel op je hoede blijven.
Hij weet niet hoe een telefoon werkt, hij heeft duidelijk meerdere scharrel-projectjes rondlopen en hij is zich nu al aan het indekken over dat hij geen relatie wil.

Da-hag... je bent een volwassen vrouw, en wil toch geen hitsig puberjongetje (hoe lekker hij dan ook is?)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hier even een update.. Ik heb zelf geen hyves, maar ik wilde die van hem zien, gewoon uit nieuwsgierigheid. Mijn vriendin heeft hem toen toegevoegd. Uiteraard was ze van plan om te gaan zeggen dat ze mij kent (ik gebruik haar hyves vaker, we wonen samen..) Maar daar kreeg ze de kans niet voor, want hij besprong haar onderhand (virtueel dan hé).

Tegen mij zei hij trouwens op msn dat hij ging slapen, maar een uur later zat hij nog berichten te sturen naar m'n vriendin terwijl hij op mij niet meer reageerde!

Meneer is gewoon een scharrelaar en een player. Moet 'ie lekker zelf weten, maar ik doe er niet aan mee.
Lekker dan, wat een eikel!

En nu, heeft hij jouw vriendin op date gevraagd??
Tsja, dat zat er wel in he. Lijkt me geen verassing.
Nee, mijn vriendin heeft het gesprek afgekapt. Maar ik ga het niet tegen hem zeggen, ik laat het gewoon zo. Komt echt té wanhopig over als ik dit tegen hem zeg.

@ DeKenau: Ik vond het ook niet verrassend, wel opmerkelijk.
Mooi dat je daar nu al achter bent. Zo verlegen was ie dus toch niet. Sorry meis.
Wat een lul! Gelukkig dat je er nu al achter bent gekomen. Hoef je geen energie aan hem te verspillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven