Wat moet ik doen?

11-01-2010 17:02 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik heb een beetje advies nodig. Het is misschien heel kinderachtig, maar ik heb eigenlijk geen ervaring met daten. Ik heb één relatie gehad, en dat was echt een 'bad romance'.

Afgelopen week heb ik tijdens het stappen een jongen ontmoet. Hij is echt een super knappe jongen om te zien. Op die avond hebben we echt een paar uur staan praten. Uiteindelijk niet gezoend ofzo, maar hij liet duidelijk merken dat hij me zag zitten. Toen hij weg ging vroeg hij een paar keer of hij me nog ging spreken. Ik heb toen zijn nummer gekregen, maar die van mij niet gegeven.

De volgende dag heb ik hem gebeld, maar hij wilde liever op msn praten. Wel zei hij dat hij nog had zitten wachten op een sms de avond ervoor. Vervolgens hebben we een paar uur op msn gepraat, over simpele dingen. De dagen daarna hebben we elkaar ook op msn gesproken. Hij laat wel merken dat hij me aantrekkelijk vindt, maar hij heeft nog niet gevraagd of ik met hem uit wil.

Het is een jongen met veel vriendinnen, en hij heeft gezegd dat hij niet snel een relatie begint.

Wat vinden jullie? Afwachten tot het tot een date komt? Moet hij mij dan vragen? Of moet ik wachten tot ik iemand tegenkom die duidelijker laat merken dat hij me wel leuk vindt?
Hij wilt liever op msn praten dan over de telefoon, dat vindt ik een beetje raar en te gemakkelijk.
Ach zou nog gewoon verder daten. Beetje zijn vriendinnen en vrienden in de gaten houden wat ze over hem zeggen enzo. Kan ook een super player zijn dus. Laat hem jouw versieren, want anders gaat hij denken dat elk meisje hem wilt etc dus ....
Ook dekt hij zich nu al in met: dat ie niet snel een relatie begint.
Liever msn dan bellen? Hoe oud is hij, 12?

Nee meid, dat wordt niks.
stoer dat je hem gebelt hebt en wat een raar dat hij liever msnt... eerlijk gezegd komt dat een beetje onvolwassen over....

onvolwassen is geen relatie materiaal... ik zou even verder kijken
Wat ik er van begrijp is dat deze jongen geen zin heeft in een relatie. Dus als jij dat wel wil zou ik niet op hem gaan zitten wachten.
Nee,ik denk dat het niet veel voorstelt,het is toch leuker om met elkaar te bellen en elkaars stem te horen?Raar.....
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ja dus prima als sv en anders verder zoeken
Ja daar hebben jullie een punt, maar hij praat wel veel op msn, ook uit zichzelf. Hij zegt dat praten aan de telefoon hem een beetje verlegen maakt.

Op de msn zegt hij trouwens veel dingen zoals dat ik punten scoor met dingen en dat ie me zo mooi vindt enzo..

Oh man, als jullie hem zouden zien zou je echt begrijpen dat ik kwijlend met hem praat
Test hem anders gewoon:

Je computer is morgen opeens kapot gegaan en msnen lukt dus niet meer.

Eens kijken of hij jou dan wel gaat bellen, zo niet dan weet je genoeg...
quote:marcia22 schreef op 11 januari 2010 @ 17:16:

Ja daar hebben jullie een punt, maar hij praat wel veel op msn, ook uit zichzelf. Hij zegt dat praten aan de telefoon hem een beetje verlegen maakt.

Op de msn zegt hij trouwens veel dingen zoals dat ik punten scoor met dingen en dat ie me zo mooi vindt enzo..

Oh man, als jullie hem zouden zien zou je echt begrijpen dat ik kwijlend met hem praat En hoeveel punten heb je nodig voor een date en wat is de huidige stand? Is er ook een tegenstander voor het wedstrijd element?
Jullie hebben bij het stappen toch ook uren gepraat? Was ie toen ook al verlegen?

En wat is "veel vriendinnen"? Platonisch of scharrelt hij zich een slag in de rondte?
quote:marcia22 schreef op 11 januari 2010 @ 17:16:

Oh man, als jullie hem zouden zien zou je echt begrijpen dat ik kwijlend met hem praat

Probleem van MSN is dat je niet weet of hij het is. Of dat hij met vrienden samen zit te MSN-en met jou.

Aan de telefoon hoor je een stem en kan je horen of hij het is of niet.
NIET serieus...
Ja tijdens het stappen was hij ook al verlegen, hij durfde niet op me af te stappen, maar stond wel een uur naar me te staren.

Ik denk wel dat hij scharrelt, maar ja hij is vrijgezel..

@ Liselore: hahaha ik weet niet wie de tegenstander is, en qua punten heb ik er blijkbaar nog niet genoeg voor een date.

Dat van die computer kapot is een hele goeie!

Maar hoe lang duurt het 'normaal' voor een jongen je op date vraagt?
@ smart: hij is het wel echt zelf hoor, het zijn geen kinderachtige gesprekken en zo komt hij ook niet echt over...
Alarmbellen; PLAYER!!

mijn advies?

Van genieten, mee dollen, maar niet verliefd op worden.
..popcorn?
dat van die 'punten scoren' komt bij mij anders wel een beetje kinderachtig over. Is hij ook 22?
vertel hem dat hij hiermee geen punten scoort
Hij IS niet verlegen. Hij DOET verlegen...

Als het allemaal zo perfect LIJKT, dan IS het NIET perfect...

Maar genoeg meisjes die daar intrappen.

Oh alvast de waarschuwing voor de mannen met de OPRECHTE blik in hun ogen, of de bambi oogjes... nee, het is niet echt. Het zijn trucjes om razendsnel een meisje compleet hoteldebotel van je te maken...
Maar waarom heeft hij jouw nummer niet gevraagd? Ipv dat jij zijn nummer hebt gekregen.

Ik denk dat het niet wat gaat worden, anders had hij wel actie ondernomen (lees; jouw nummer gevraagd of je mee uit gevraagd).

En waarom zou hij verlegen moeten zijn aan de telefoon? Je kan elkaar toch niet aankijken, maar wel een gesprek voeren. Via msn ook wel, maar dat is niet zo persoonlijk en moeilijker peilbaar. Bijvoorbeeld hoe de reactie is bij een grapje/opmerking.
quote:marcia22 schreef op 11 januari 2010 @ 17:25:

@ smart: hij is het wel echt zelf hoor, het zijn geen kinderachtige gesprekken en zo komt hij ook niet echt over...Maar niet willen bellen wel... en punten scoren ook ...
Oké, wat moet je doen. Even uitgaand van goede bedoelingen en verlegenheid van zijn kant.

Je kent hem sinds vorige week. Vandaag is maandag. Als hij deze week niks voorstelt m.b.t. het weekend (en "waar ga jij stappen -- dan komen we elkaar wel tegen" is géén voorstel!), dan laat je hem lopen.

Wat deze week belangrijk is: niet als een puppy op MSN gaan rondhangen en elke dag beschikbaar zijn. Vanavond bijvoorbeeld niet.

Als je hem wel spreekt: jij beëindigt het gesprek, hij niet. Laat hem achter met een "jammer-dat-ze-weg-moet"-gevoel.

En als hij op enig moment vraagt wat je dit weekend gaat doen, dan laat je een gat open op de plek waarvan jij wilt dat HIJ iets voorstelt. Niet hém mee uitvragen.

Die kapotte computer, die kan je nog als joker inzetten, ik vind m erg leuk
Ik msn ook liever dan dat ik bel. omdat ik msn-gesprekken kan opslaan en teruglezen, en ook omdat ik dan net iets meer respijt heb om eeven na te denken voor ik een lompe opmerking eruitknal en omdat ik textueleinformatie beter verwerk dat auditieve (oftewel als ik iets lees onthoud ik het beter dan wanneer ik iets hoor). En omdat het bij MSN minder erg is als ik even afdwaal in mijn hoofd, want een paar regels teruglezen kan ik doen zonder dat de andere partij dat merky en de hele tijd "sorry, wat zei je" gaat en ander ook irriteren.

Dat hij liever msnt hoeft dus helemaal niet te betekenen dat hij niet serieus is.

Dat hij zich nu al indekt door te zeggen dat ie niet snel een relatie begint is echter wel een duidelijk signaal. Dat betekent meestal : Ik vind jou wel leuk voor andacht en flirten, maar zie je niet als relatiemateriaal. Tegen iemand waar je een relatie mee wil zeg je dat soort dingn niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven