Wat moet ik hier mee?
zaterdag 12 februari 2011 om 22:46
Nou nee hoor, het is natuurlijk niet zo dat als je voor iemand kiest je jezelf voor de rest van je leven vast legt
Het wordt echter een ander verhaal als je een kindje hebt.
Dan kan je niet zo maar meer je poes achterna lopen
Dan is het eigenlijk de bedoeling dat je samen met de papa van het kindje voor een stabiele thuis omgeving zorgt!
Het wordt echter een ander verhaal als je een kindje hebt.
Dan kan je niet zo maar meer je poes achterna lopen
Dan is het eigenlijk de bedoeling dat je samen met de papa van het kindje voor een stabiele thuis omgeving zorgt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 12 februari 2011 om 22:50
vraag het je zelf af is het het allemaal wel waard?
zou er zelf verder niet op in gaan,wat voor gevoel het ook geeft,en dat kan best moeilijk zijn op het moment en je zal zeker terug denken aan de tijd van toen en er gezellig over praten met je eerste liefde. maar
je heb je gezinnetje en is dat het allemaal waard!!
zou er zelf verder niet op in gaan,wat voor gevoel het ook geeft,en dat kan best moeilijk zijn op het moment en je zal zeker terug denken aan de tijd van toen en er gezellig over praten met je eerste liefde. maar
je heb je gezinnetje en is dat het allemaal waard!!
zaterdag 12 februari 2011 om 23:08
Je wil nog veel ondernemen en jezelf ontwikkelen, begrijp ik? Als je je relatie verbreekt en probeert een leven op te bouwen met je ex, ga je er waarschijnlijk financieel op achteruit en krijg je ofwel co-ouderschap ofwel toewijzing van je kind met een omgangsregeling voor je ex, waardoor je veel minder mobiel en flexibel wordt. Het verbreken van je relatie zal je dus niet dichter bij je doel brengen.
Ik krijg het idee dat je vindt dat je vriend je ondernemingsdrang en ontwikkeling in de weg staat. Waarom is dat? Voel je je niet vrij om je eigen keuzes te maken? Waarom kun je je niet meer genoeg ontwikkelen?
Ik krijg het idee dat je vindt dat je vriend je ondernemingsdrang en ontwikkeling in de weg staat. Waarom is dat? Voel je je niet vrij om je eigen keuzes te maken? Waarom kun je je niet meer genoeg ontwikkelen?
Ga in therapie!
zaterdag 12 februari 2011 om 23:09
quote:J091207 schreef op 12 februari 2011 @ 22:43: Als je eenmaal hebt gekozen voor een relatie, kun je niet meer terug? We zijn nog zo jong..!
Dus omdat je op je 19e met de vader van je kind ging zoenen heb je nu spijt omdat je zo jong bent? Waarom heb je dan een kind met em gemaakt?
Enneh... waarom ging het uit met je eerste liefde? Je hebt niet vootr niks 8 jaar geen contact met em gehad dus waarom denk je dat zijn gras groener is?
Dus omdat je op je 19e met de vader van je kind ging zoenen heb je nu spijt omdat je zo jong bent? Waarom heb je dan een kind met em gemaakt?
Enneh... waarom ging het uit met je eerste liefde? Je hebt niet vootr niks 8 jaar geen contact met em gehad dus waarom denk je dat zijn gras groener is?
zaterdag 12 februari 2011 om 23:10
quote:J091207 schreef op 12 februari 2011 @ 23:01:
Heeft iemand van jullie wel eens zoiets meegemaakt?
Verleidingen zijn er toch. Omdat het nieuw is, of gewoon weer eens wat anders. Je krijgt een leuke nieuwe collega. Omdat je relatie even wat minder goed gaat, of je bent onrustig.
Ja dat maken veel mensen mee. In een lange relatie denk ik bijna iedereen wel eens.
Heeft iemand van jullie wel eens zoiets meegemaakt?
Verleidingen zijn er toch. Omdat het nieuw is, of gewoon weer eens wat anders. Je krijgt een leuke nieuwe collega. Omdat je relatie even wat minder goed gaat, of je bent onrustig.
Ja dat maken veel mensen mee. In een lange relatie denk ik bijna iedereen wel eens.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zaterdag 12 februari 2011 om 23:14
quote:J091207 schreef op 12 februari 2011 @ 23:01:
Kijk hier heb ik wat aan! Klopt, ik geef ook niet zomaar op.. Het voelde voor ons beide ook heel verkeerd, maar op 1 of andere manier ook heel goed. Onze kleine is het belangrijkste inderdaad! Het zet mij vooral aan het denken..
Heeft iemand van jullie wel eens zoiets meegemaakt?Toen je 16 was, was je nog een kind. Via de mail en telefoon kun je je natuurlijk leuker voor doen dan dat het in werkelijkheid is. Als je een kind hebt, kun je niet meer maar zo bij je partner weggaan. Je hebt namelijk nog een verantwoordelijkheid. Ik heb in mijn relatie ook weleens verliefdheden op een ander gehad. Het is echter wel mijn keuze geweest om daar niets mee te doen. Mijn man is mijn keuze, en gelukkig een goede keuze.
Kijk hier heb ik wat aan! Klopt, ik geef ook niet zomaar op.. Het voelde voor ons beide ook heel verkeerd, maar op 1 of andere manier ook heel goed. Onze kleine is het belangrijkste inderdaad! Het zet mij vooral aan het denken..
Heeft iemand van jullie wel eens zoiets meegemaakt?Toen je 16 was, was je nog een kind. Via de mail en telefoon kun je je natuurlijk leuker voor doen dan dat het in werkelijkheid is. Als je een kind hebt, kun je niet meer maar zo bij je partner weggaan. Je hebt namelijk nog een verantwoordelijkheid. Ik heb in mijn relatie ook weleens verliefdheden op een ander gehad. Het is echter wel mijn keuze geweest om daar niets mee te doen. Mijn man is mijn keuze, en gelukkig een goede keuze.
zaterdag 12 februari 2011 om 23:38
Het gras is altijd groener aan de overkant. Maar is het wel zo groen als het lijkt?
Nu heb je diepe gesprekken gevoerd, maar that's it toch. Moet je daar verder meer mee doen dan? Het lijkt mij het beste dat je, je focust op je relatie en je ontevreden gevoelens.
Als je eenmaal hebt gekozen voor een kind, kun je idd niet zomaar meer terug. Dat wist je van tevoren toen je besloot om voor een kind te gaan.
Hoe staat je vriend in het leven dan?
Nu heb je diepe gesprekken gevoerd, maar that's it toch. Moet je daar verder meer mee doen dan? Het lijkt mij het beste dat je, je focust op je relatie en je ontevreden gevoelens.
Als je eenmaal hebt gekozen voor een kind, kun je idd niet zomaar meer terug. Dat wist je van tevoren toen je besloot om voor een kind te gaan.
Hoe staat je vriend in het leven dan?
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
zaterdag 12 februari 2011 om 23:41
@ TO niet meer chatten wordt moeilijk waarom? Je moet je focussen op je gezin en de relatie met je vriend. Een aantal diepe gesprekken via chat zeggen echt bijzonder weinig. Volgens mij romantiseer je het allemaal heel erg. Je zou in gesprek moeten gaan met je vriend ipv de grens op te zoeken met je ex.
zaterdag 12 februari 2011 om 23:49
Wat is aardig wat alcohol? Valt daar een goed gesprek over te voeren met hem?
Hoe ziet jullie relatie er verder uit dan?
Natuurlijk is het nu makkelijk om de goede kanten van je ex te zien en diepe gesprekken te voeren met hem. Je zit niet in een relatie met hem en kunt alleen de "lusten" delen en niet de lasten.
Hoe ziet jullie relatie er verder uit dan?
Natuurlijk is het nu makkelijk om de goede kanten van je ex te zien en diepe gesprekken te voeren met hem. Je zit niet in een relatie met hem en kunt alleen de "lusten" delen en niet de lasten.