Wat moet ik hier nu mee?
maandag 8 april 2019 om 18:51
Jij hebt aan haar kind gedacht, zij niet.
Ik vind het vanuit jou helemaal niet raar klinken.
Maar het kan zijn dat ze gelijk ook seksueel een klik verwachtte, ik vind het logisch dat je als haar kind in huis is dat voor jou veelgevraagd is om alle remmen los te gooien.
Het kan ook zijn dat ze zich een beetje 'gebruikt' voelt door de sex en daarna naar de trein, maar ik vind ook jouw reden heel normaal klinken
Goed dat je je grenzen aangeeft, ik vind je juist heel fatsoenlijk en eerlijk klinken.
Ik vind het vanuit jou helemaal niet raar klinken.
Maar het kan zijn dat ze gelijk ook seksueel een klik verwachtte, ik vind het logisch dat je als haar kind in huis is dat voor jou veelgevraagd is om alle remmen los te gooien.
Het kan ook zijn dat ze zich een beetje 'gebruikt' voelt door de sex en daarna naar de trein, maar ik vind ook jouw reden heel normaal klinken
Goed dat je je grenzen aangeeft, ik vind je juist heel fatsoenlijk en eerlijk klinken.
maandag 8 april 2019 om 18:52
maandag 8 april 2019 om 18:54
Ik vind dat ze vrij heftig reageert en het lijkt dat ze vooral veel denkt aan haar eigen gedachtegang en vrijwel niet in die van jou.
Verder lijkt doet het me denken aan een vroegere vriendin. 'Krijg ik mijn zin niet? Dan zal je niks van me horen'.
Nu kan ik niet in haar hoofd kijken, maar je lijkt niks verkeerd te hebben gedaan.
Verder lijkt doet het me denken aan een vroegere vriendin. 'Krijg ik mijn zin niet? Dan zal je niks van me horen'.
Nu kan ik niet in haar hoofd kijken, maar je lijkt niks verkeerd te hebben gedaan.
maandag 8 april 2019 om 18:57
Zij denkt dat het alleen om de seks gaat. Iets wat voor haar heel belangrijk is heb je genegeerd. Je had ook kunnen zeggen: ik wil niet blijven slapen ivm je dochter. Ipv negeer je haar wens, zeg je ook niet van te voren dat je weg gaat na de seks maar doe je dat pas daarna. Zij wil het zo niet dus wil zij niet meer met je afspreken.
Volgens mij is het beter om dit soort zaken voor de seks kort te sluiten want nu voelt zij zich gebruikt.
Volgens mij is het beter om dit soort zaken voor de seks kort te sluiten want nu voelt zij zich gebruikt.
viva-amber wijzigde dit bericht op 08-04-2019 19:02
13.77% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 8 april 2019 om 19:00
Dit inderdaad.viva-amber schreef: ↑08-04-2019 18:57Zij denkt dat het alleen om de seks gaat. Iets wat voor haar heel belangrijk is heb je genegeerd. Je had ook kunnen zeggen: ik wil niet blijven slapen ivm je dochter. Ipv negeer je haar wens, zeg je ook niet van te voren dat je weg gaat na de seks maar doe je dat pas daarna. Zij wil het zo niet dus wil zij niet meer met je afspreken.
maandag 8 april 2019 om 19:04
Zij heeft aan haar kind gedacht, jij hebt voor haar over haar kind besloten. Je zal hier vast veren voor in je reet krijgen want op dit forum mogen kinderen op geen enkele manier met nieuwe liefdes geconfronteerd worden. Maar ik vind je een lompe boer vanwege het weggaan en nogal arrogant dat je voor haar beslist hoe ze met haar kind moet omgaan.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 8 april 2019 om 19:06
Mag hij zelf bepalen dat hij geen zin heeft om na 1 wip al met haar dochter aan de ontbijttafel te zitten als "nieuwe stiefvader"?JollyRider schreef: ↑08-04-2019 19:04Zij heeft aan haar kind gedacht, jij hebt voor haar over haar kind besloten. Je zal hier vast veren voor in je reet krijgen want op dit forum mogen kinderen op geen enkele manier met nieuwe liefdes geconfronteerd worden. Maar ik vind je een lompe boer vanwege het weggaan en nogal arrogant dat je voor haar beslist hoe ze met haar kind moet omgaan.
Ook al wil zij misschien wel dat haar dochter elke mogelijke stiefvader ziet.
Maar ik was dus wel niet "snel snel" voor mijn laatste trein / bus vertrokken.
maandag 8 april 2019 om 19:08
Hij mag alles. Lees de OP voor de gevolgen.Belg007 schreef: ↑08-04-2019 19:06Mag hij zelf bepalen dat hij geen zin heeft om na 1 wip al met haar dochter aan de ontbijttafel te zitten als "nieuwe stiefvader"?
Ook al wil zij misschien wel dat haar dochter elke mogelijke stiefvader ziet.
Maar ik was dus wel niet "snel snel" voor mijn laatste trein / bus vertrokken.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 8 april 2019 om 19:16
Je had beter van te voren kunnen zeggen dat je niet bleef slapen ipv het open te laten. Zij heeft aangegen daar veel waarde aan te hechten en is nu teleurgesteld omdat je na de seks meteen wegspurt om de trein te halen. Om het nou gelijk helemaal af te kappen vind ik wel erg dramatisch maar dat is haar keuze. Daar moet je het maar mee doen. Balen en doorgaan.
maandag 8 april 2019 om 19:19
Waar blijkt dat uit?JollyRider schreef: ↑08-04-2019 19:04Zij heeft aan haar kind gedacht, jij hebt voor haar over haar kind besloten. Je zal hier vast veren voor in je reet krijgen want op dit forum mogen kinderen op geen enkele manier met nieuwe liefdes geconfronteerd worden. Maar ik vind je een lompe boer vanwege het weggaan en nogal arrogant dat je voor haar beslist hoe ze met haar kind moet omgaan.
maandag 8 april 2019 om 19:21
Ben ik de enige die zelfs niet voor 't eerst samen seks had gehad als er een kind in 't pand aanwezig was?
Ik zou geen zin hebben dat kind 's avonds / 's nachts wakker wordt uit een enge droom, naar moeder haar kamer loopt - zoals gewoonlijk - en daar ineens een wildvreemde man naast / bovenop mama ziet liggen.
Eerst maar es een paar keer samen seks zonder dat er pottenkijkers kunnen binnenkomen
.
Ik zou geen zin hebben dat kind 's avonds / 's nachts wakker wordt uit een enge droom, naar moeder haar kamer loopt - zoals gewoonlijk - en daar ineens een wildvreemde man naast / bovenop mama ziet liggen.
Eerst maar es een paar keer samen seks zonder dat er pottenkijkers kunnen binnenkomen
maandag 8 april 2019 om 19:23
Ze wilde niet dat je ging en je ging toch. En dan ook nog snel ivm de trein. Heel onhandig, vooral omdat je ook constateerde dat ze dichtklapte voordat je ging. Ze zou idd kunnen denken dat het je om die wip te doen was.
Aan de andere kant heb je natuurlijk alle recht om geen zin te hebben om al aan de dis te zitten met dochter. Maar goed, dan had je die neuk dus beter kunnen bewaren voor als ze alleen was geweest. Dat is achteraf en nakaarten.
Ze is je collega dus je komt haar beslist nog tegen. Vraag haar of je het face to face nog even heel goed uit mag leggen.
Ik vind haar wel een heel klein beetje een drama queen hoor, heb je daar zin in?
Aan de andere kant heb je natuurlijk alle recht om geen zin te hebben om al aan de dis te zitten met dochter. Maar goed, dan had je die neuk dus beter kunnen bewaren voor als ze alleen was geweest. Dat is achteraf en nakaarten.
Ze is je collega dus je komt haar beslist nog tegen. Vraag haar of je het face to face nog even heel goed uit mag leggen.
Ik vind haar wel een heel klein beetje een drama queen hoor, heb je daar zin in?
maandag 8 april 2019 om 19:24
Haha viel mij ook al op. In andere topics vallen mensen vaak over zoiets, maar hier kan het, want wat is het ergste dat kan gebeuren met een kind van twee? Regel lekker oppas ofzo.Belg007 schreef: ↑08-04-2019 19:21Ben ik de enige die zelfs niet voor 't eerst samen seks had gehad als er een kind in 't pand aanwezig was?
Eerst maar es een paar keer samen seks zonder dat er pottenkijkers kunnen binnenkomen.
maandag 8 april 2019 om 19:49
maandag 8 april 2019 om 19:52
maandag 8 april 2019 om 20:03
Jullie zouden alsnog even goed moeten praten. Jij moet niet plotsklaps het huis uitrennen na seks (is altijd lomp) en zij zou jou de gelegnheid moeten geven om te zeggen wat je te zeggen hebt en om te horen waarom dit haar pijn deed. Maar als zij jou nu al geen kans meer geeft kun je denk ik niet zoveel met haar. Sterkte ermee!
maandag 8 april 2019 om 20:11
Zij maakte de keuze seks te hebben. Je gaat TO toch niet van verkrachting beschuldigen hoop ik?
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)