Wat moet ik hier nu mee?

08-04-2019 18:46 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-04-2019 09:49
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
0.00% gewijzigd
Belg007 schreef:
08-04-2019 19:21
Ben ik de enige die zelfs niet voor 't eerst samen seks had gehad als er een kind in 't pand aanwezig was?

Ik zou geen zin hebben dat kind 's avonds / 's nachts wakker wordt uit een enge droom, naar moeder haar kamer loopt - zoals gewoonlijk - en daar ineens een wildvreemde man naast / bovenop mama ziet liggen.

Eerst maar es een paar keer samen seks zonder dat er pottenkijkers kunnen binnenkomen :-).
Ja dit. En het feit dat ze dit wel opeist vind ik redelijk beangstigend. Zeker als hij al had aangegeven dat hij zich daar niet zo prettig bij zou voelen. :nooo:

TO, ik denk dat je met haar nog niet alles gezien hebt...
Ik snap haar wel, maar niet de overdreven reactie. Gelijk klaar? Tja, beetje dramatisch/rigoreus. Natuurlijk mag ze daar teleurgesteld over zijn, maar het blijkt wel dat ze alleen haar eigen perspectief heeft overwogen. Je krijgt niet eens de kans om dit recht te zetten ( alsof je iets vreselijks hebt geflikt). Jij hebt je grens aangegeven, en zij kapt het meteen af wanneer het dus niet loopt zoals zij wil.
Nogmaals, de reden snap ik wel, niet de manier waarop zij hierop reageert.

Dat je smoorverliefd bent wil nog niet zeggen dat je dan maar alles moet doen wat een ander wil, inclusief ontbijt met een 2 jarige na welgeteld 1 neuqbeurt. Zij ziet dat misschien als teken dat je niet genoeg voor haar voelt, dat heeft ze dan mooi mis. En dat kan je haar duidelijk maken, maar ga er aub niet voor kruipen.

Onhandige situatie, misschien passen jullie ( kwa communicatie sowieso) toch minder goed bij elkaar dan je dacht.
JollyRider schreef:
08-04-2019 20:11
Zij maakte de keuze seks te hebben. Je gaat TO toch niet van verkrachting beschuldigen hoop ik?
Heh, gaat het wel met je? Ik vraag aan jou waaruit blijkt dat die vrouw aan haar dochter dacht en jij haalt daar iets met verkrachting uit?
Ik zou haar lekker links laten liggen. Ze wil je uitleg niet horen? Dan toch niet.
viva-amber schreef:
08-04-2019 18:57
Zij denkt dat het alleen om de seks gaat. Iets wat voor haar heel belangrijk is heb je genegeerd. Je had ook kunnen zeggen: ik wil niet blijven slapen ivm je dochter. Ipv negeer je haar wens, zeg je ook niet van te voren dat je weg gaat na de seks maar doe je dat pas daarna. Zij wil het zo niet dus wil zij niet meer met je afspreken.

Volgens mij is het beter om dit soort zaken voor de seks kort te sluiten want nu voelt zij zich gebruikt.
Dit.
als jullie communicatief zo slecht bij elkaar passen dan is het maar beter zo

wat een gewiebel zeg
Lorem Ipsum
Misschien heeft ze de ervaring opgedaan dat mannen alleen een leuke nacht met haar willen beleven.
Als je nog wil, kun je haar nogmaals duidelijk maken dat dat jouw insteek niet was.
Heb je erbij verteld dat je het ongemakkelijk vond vanwege haar kindje? Of heb je alleen gezegd dat je liever niet bleef slapen, zonder verdere uitleg?
Als je het eerste duidelijk hebt gezegd snap ik al helemaal niet waarom ze zo boos is, ik zou het eerder waarderen dat iemand voorzichtig met mijn kind omspringt. Maar goed iedereen is anders, en heeft zijn eigen kijk op gebeurtenissen en acties.
TO...?
Je had ook niet kunnen flikvlooien als het zo een bezwaar was dat er een kind in huis was. Als ze duidelijk zegt dat ze niet wil dat je weggaat na seks en je gaat toch (met wat voor reden dan ook) snap ik heel goed dat ze er klaar mee is.

Hoe moet ik dat voor mij zien, je komt klaar hijst je in de kleren en rent naar de trein?!
Bah een wispelturige vrouw. Ze wilde toch niet dat jij bleef slapen? Ga jij weg en is het madam weer niet goed want ze heeft besloten dat je toch mag blijven slapen. Zet haar maar op negeer
De seks was ondermaats, de communicatie ondermaats en ze heeft een klein kind.
Niet echt een groot verlies. Tinder!
En niemand die to loept?

Hij is nog getrouwd en zijn vrouw is zwanger
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
09-04-2019 14:37
En niemand die to loept?

haha shit zeg!
TO had dus een hele andere reden om niet te kunnen blijven slapen. Z'n vrouw wachtte thuis op hem. :idee:

Ok waarschijnlijk is alles een verzinsel, maar toch.
Ik denk dat jij deze vrouw gewoon met rust moet laten. Je hebt nu al maling aan haar gevoel. Ze heeft namelijk duidelijk aangegeven dat ze wil dat de nacht samen wordt doorgebracht na de sex. Ik vind dat een heel redelijk verzoek.
Als jij daar niet aan kon of wilde voldoen, dan had je niet haar bed in moeten duiken. Nu laat je haar bewust met een rotgevoel achter.

Weet ze trouwens dat jij nog getrouwd bent en dat je vrouw zwanger is? En dat jouw vrouw behoorlijk agressief uit de hoek kan komen? Is ze niet bang dat zij daar last van kan krijgen?

Laat deze vrouw gewoon met rust. Ze heeft aangegeven dat het wat haar betreft klaar is tussen jullie. Ik vind dat heel verstandig. Wat moet een alleenstaande moeder met een jong kind met een ‘vriend’ die over haar gevoel heen walst, maling aan haar heeft en thuis een zwangere vrouw heeft zitten. Dat ze uberhaupt met je in zee is gegaan.....
calvijn1 schreef:
En niemand die to loept?

Zo dan. Lekker hoor.
calvijn1 schreef:
En niemand die to loept?

Haha wow! TO valt wel duidelijk op claimerige borderline types :whip:

Misschien toch maar eerst je huwelijk netjes afronden en dan wat aan jezelf gaan werken, want dit is volgens mij 100% vluchtgedrag, maar naar hetzelfde soort vrouw. En was de mineur seks een geval van ouderwetse karma :mrgreen:
calvijn1 schreef:
En niemand die to loept?

Goed gezien Calvijn1! :-D
Loser.
coolpack2 schreef:
10-04-2019 09:18
Loser.

Nou idd
beetjegek schreef:
08-04-2019 19:16
Mijn dochter was anderhalf toen mijn nieuwe relatie aan de ontbijttafel zat. Ze keek naar hem en liep met een grote boog om hem heen. Nu 13 jaar later zit hij nog steeds aan de eettafel.
en zij ook :huh: :D
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
10-04-2019 13:38
en zij ook :huh: :D
Nee, ze loopt nog steeds met een grote boog om hem heen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vivaratje schreef:
09-04-2019 10:17
Bah een wispelturige vrouw. Ze wilde toch niet dat jij bleef slapen? Ga jij weg en is het madam weer niet goed want ze heeft besloten dat je toch mag blijven slapen. Zet haar maar op negeer
Ze wou juist dat als er seks was geweest hij wel zou blijven slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven