Wat moet ik hier nu mee?
zondag 25 april 2021 om 20:25
Een man met wie ik nu een half jaar date, zijn zoontje al ontmoet, zegt dat ik hem niet moet geloven als hij zegt dat hij van me houdt, omdat ik hem dan na afloop niet van een leugen kan beschuldigen. En dat terwijl hij al vaak heeft gezegd dat hij van me houdt. Ik vind het dus zo niet leuk om hem dat te horen zeggen. Hij heeft ook al vaker gezegd dat hij op korte termijn moet/gaat verhuizen, wat zou betekenen dat we elkaar niet meer zouden zien gezien de afstand, maar dat is er nog altijd niet van gekomen door geldgebrek.
Hij betrekt me verder wel helemaal in zijn leven.
Het voelt alsof hij met mijn gevoelens speelt.
Wat moet ik nou met dit soort opmerkingen?
Hij betrekt me verder wel helemaal in zijn leven.
Het voelt alsof hij met mijn gevoelens speelt.
Wat moet ik nou met dit soort opmerkingen?
jongengrijs wijzigde dit bericht op 25-04-2021 20:29
10.80% gewijzigd
zondag 25 april 2021 om 20:40
Eerder zei hij al zoiets als: geloof me niet als ik zeg dat ik van je hou. En nu laatst weer deze opmerking. Ik word er een beetje moe van. En tegelijkertijd is hij ook volkomen duidelijk, al spreekt zijn gedrag zijn opmerkingen dan weer tegen.
We hebben echt al heel vaak tegen elkaar gezegd dat we van elkaar houden.
zondag 25 april 2021 om 20:51
Als een man zoiets zegt dan zal ik hem geloven dat hij liegt over het feit dat hij zegt van je te houden.jongengrijs schreef: ↑25-04-2021 20:40Eerder zei hij al zoiets als: geloof me niet als ik zeg dat ik van je hou. En nu laatst weer deze opmerking. Ik word er een beetje moe van. En tegelijkertijd is hij ook volkomen duidelijk, al spreekt zijn gedrag zijn opmerkingen dan weer tegen.
zondag 25 april 2021 om 20:58
zondag 25 april 2021 om 21:02
Is het zo'n geval...Gatekeeper* schreef: ↑25-04-2021 20:58Ik zou hem geloven. Ik zou hem ook geloven toen hij zei dat hij vrij wilde zijn, dat hij geen label wilde plakken, maar jij gelooft hem niet kennelijk want je gaat er mee door stiekem hopend dat hij toch die prins op het witte paard wordt, met zijn uitspraken is hij meer een boer op een knol.
Wat denk je zelf, TO?
zondag 25 april 2021 om 21:19
Ik had me helemaal niet gerealiseerd dat ik hier al eerder een topic over had geopend. Wat dom! En nu ik dat topic teruglees is er ook helemaal niets veranderd, terwijl we al bijna een half jaar verder zijn. Wat triest 
Hij heeft in de tussentijd ook gezegd dat hij zo gek op me was dat hij zijn angsten en bezwaren overboord wilde gooien. Hij heeft aangegeven het wel te willen proberen.
Maar inmiddels is hij daar helaas niet meer zo van overtuigd. Ik voel me ook niet geliefd, wat verwarrend is want als ik dat tegen hem zeg zegt hij dat hij nog wel heel veel liefde voor me voelt. Maar in zijn daden zie ik het niet en hij is soms ook ronduit bot tegen me. Bovenstaande opmerkingen vind ik ook behoorlijk bot.
Maarja, het is inderdaad niet meer dan een FwB en ik heb daar in zekere zin ook zelf voor gekozen. Al is het niet zo zwart wil als het hier klinkt en het is ook gewoon enorm lastig wanneer je gek bent op iemand.
Hij heeft in de tussentijd ook gezegd dat hij zo gek op me was dat hij zijn angsten en bezwaren overboord wilde gooien. Hij heeft aangegeven het wel te willen proberen.
Maar inmiddels is hij daar helaas niet meer zo van overtuigd. Ik voel me ook niet geliefd, wat verwarrend is want als ik dat tegen hem zeg zegt hij dat hij nog wel heel veel liefde voor me voelt. Maar in zijn daden zie ik het niet en hij is soms ook ronduit bot tegen me. Bovenstaande opmerkingen vind ik ook behoorlijk bot.
Maarja, het is inderdaad niet meer dan een FwB en ik heb daar in zekere zin ook zelf voor gekozen. Al is het niet zo zwart wil als het hier klinkt en het is ook gewoon enorm lastig wanneer je gek bent op iemand.
zondag 25 april 2021 om 22:13
Ik kan me voorstellen dat het lastig is om mee te stoppen, zeker omdat je gevoelens voor hem hebt en hij toch ook wel leuk voor je is.
Maar als je even terugkijkt, en ziet dat er dus niks is veranderd, wil je dan echt verder zo?
Hij wil jou niet echt, niet echt voor vast en voor een toekomst samen.
Dat maakt hem geen slechte vent, maar het klinkt niet als een match die jou gelukkig maakt.
Maar als je even terugkijkt, en ziet dat er dus niks is veranderd, wil je dan echt verder zo?
Hij wil jou niet echt, niet echt voor vast en voor een toekomst samen.
Dat maakt hem geen slechte vent, maar het klinkt niet als een match die jou gelukkig maakt.