Wat moet ik hiermee?!
donderdag 30 oktober 2008 om 19:54
Ik heb inmiddels al meer dan een jaar een soort van "scharrel" en dit gaat tot nog toe altijd nog goed... Er zijn wel al een paar voorvalletjes geweest dat het op een drama ging lijken, omdat een van de twee bij iemand anders in bed was belandt (dit is beide kanten op gebeurd, en eerlijk gezegd mij vaker dan hem), maar uiteindelijk ging het toch altijd weer goed.
Het probleem zit hem er in dat we niet echt superverliefd zijn, alsin kriebels en vlinders enzo... tenminste even van mezelf uitgaande, als ik hem tegenkom dan is dit absoluut niet aan de orde. Ik vind het alleen wel echt heeeel erg fijn om bij hem te zijn! En er zit ook wel een soort van verliefdheid in, maar ik ken deze vorm gewoon nog niet...
Voor hem ligt het ongeveer hetzelfde, want hij zegt ook gewoon niet verliefd te zijn, maar hij wil me ook niet kwijt...
Misschien moet ik er gewoon niet over nadenken en gewoon ervan genieten voor zolang het goed gaat, maar ik ben gewoon een beetje bang dat het strax in een drama eindigt... al moet ik er wel bij zeggen dat we beiden niet heel erg dramatisch zijn aangelegd.
Wat zouden jullie hiermee doen?
We hebben ook al geprobeerd om het alleen vriendschappelijk te houden, maar dat is na anderhalve maand ook weer mislukt! Moet ik het gewoon harder proberen? of zal ik gewoon lekker zo door gaan en me niet zo druk maken?
Het probleem zit hem er in dat we niet echt superverliefd zijn, alsin kriebels en vlinders enzo... tenminste even van mezelf uitgaande, als ik hem tegenkom dan is dit absoluut niet aan de orde. Ik vind het alleen wel echt heeeel erg fijn om bij hem te zijn! En er zit ook wel een soort van verliefdheid in, maar ik ken deze vorm gewoon nog niet...
Voor hem ligt het ongeveer hetzelfde, want hij zegt ook gewoon niet verliefd te zijn, maar hij wil me ook niet kwijt...
Misschien moet ik er gewoon niet over nadenken en gewoon ervan genieten voor zolang het goed gaat, maar ik ben gewoon een beetje bang dat het strax in een drama eindigt... al moet ik er wel bij zeggen dat we beiden niet heel erg dramatisch zijn aangelegd.
Wat zouden jullie hiermee doen?
We hebben ook al geprobeerd om het alleen vriendschappelijk te houden, maar dat is na anderhalve maand ook weer mislukt! Moet ik het gewoon harder proberen? of zal ik gewoon lekker zo door gaan en me niet zo druk maken?
donderdag 30 oktober 2008 om 20:00
donderdag 30 oktober 2008 om 20:05
Oei, moeilijke situatie.
Ik denk dat jullie duidelijke afspraken moeten maken, iig een goed gesprek met elkaar aangaan.
ALs jullie beide het fijn vinden wat er speelt tussen jullie, waarom dan stoppen.
Maar de vraag is, wil je alleen de lusten en geen lasten??
Want ook al is het alleen voor de sex, gevoelens zullen altijd meespelen en dus zullen de lasten er ook zijn.
Meid ga met hem praten, en maak afspraken'
Sterkte en succes
Ik denk dat jullie duidelijke afspraken moeten maken, iig een goed gesprek met elkaar aangaan.
ALs jullie beide het fijn vinden wat er speelt tussen jullie, waarom dan stoppen.
Maar de vraag is, wil je alleen de lusten en geen lasten??
Want ook al is het alleen voor de sex, gevoelens zullen altijd meespelen en dus zullen de lasten er ook zijn.
Meid ga met hem praten, en maak afspraken'
Sterkte en succes
donderdag 30 oktober 2008 om 20:06
Misschien is het wat handiger als jullie de " regels " eens vaststellen . Regels die jullie helemaal zelf bepalen mogen trouwens . Als dat ( veilig ) vrijen met een ander is , prima als dat voor beiden werkt ; heeft die hele vriendenkring namelijk niets mee te maken . Ik krijg namelijk uit wat je post de indruk dat jullie vinden dat het een probleem hóórt te zijn , terwijl jullie ook niet echt op een relatie met elkaar zitten te wachten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 30 oktober 2008 om 23:23
Je eigen advies opvolgen: "misschien moet ik er gewoon niet over nadenken en gewoon ervan genieten voor zolang het goed gaat"
Als je 'het' gevoel niet hebt, je wil met anderen naar bed en dat ook daadwerkelijk doet (meerdere malen)tja, dan is dit niet wat je zoekt denk ik. Bedenk wel dat zolang je half met hem hebt, je jezelf misschien niet open stelt als wel de man van je leven langskomt!
Als je 'het' gevoel niet hebt, je wil met anderen naar bed en dat ook daadwerkelijk doet (meerdere malen)tja, dan is dit niet wat je zoekt denk ik. Bedenk wel dat zolang je half met hem hebt, je jezelf misschien niet open stelt als wel de man van je leven langskomt!