Wat moet ik hiermee?

08-01-2020 21:38 83 berichten
Ok, ik weet eigenlijk wel dat ik het uit moet maken maar ik wil dat nog van anderen horen denk ik...

Mijn vriend (3 maanden relatie, daarvoor 2 maanden gedate) heeft 2 kindjes uit zijn eerdere relatie. Zijn ex is stewardess of zoiets en werkt super onregelmatig. De kindjes zijn dus ook heel onregelmatig bij hem.

Ik word daar beetje gek van, want ik weet dus nooit wanneer we afspreken. Nu hebben we onwijs woorden gehad omdat ik zei dat ik het gevoel had dat ik zijn minnares was in plaats van zijn vriendin. Ik weet dat het niet zo is, ik heb zijn vrienden ontmoet en ik ken hem via een vriendin dus ik weet wel iets van hem (geen internetdate). Maar ik voel me altijd als iets erbij.

We zijn nog veel te kort samen dat ik de kindjes kan leren kennen, maar op deze manier heb ik ook niet het gevoel dat ik hem goed kan leren kennen.

Hij en zijn ex zijn wel goed uit elkaar gegaan. En daar zou ik blij om moeten zijn vanwege de kindjes. Maar ik word er onzeker en jaloers van. Ze appen dus de hele dag door. Ik mocht dat gewoon lezen van hem en dat gaat inderdaad alleen over de kinderen en over haar rooster. Hij had haar ook gevraagd of hij haar rooster aan mij mocht geven dat ik beter wist wat ik kon verwachten maar dat wilde ze niet.

Ik vind hem superleuk. Ik heb wel snel dat ik het afkap met mannen omdat ik bang ben voor teleurstelling. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen.
Nellycoiff schreef:
10-01-2020 22:27
Ik zal toch niet de enige zijn die iets met een gescheiden vader heeft? Hoe doen andere mensen dat dan?

Nogmaals, het gaat me er niet om dat hij voor zijn kindjes zorgt. Maar als dat de reden is dat we elkaar maar 1x hebben kunnen zien (en dat is wat hij zegt, waarom zou ik dat niet geloven???) dan vind ik het niet heel raar dat ik het niet leuk vind. Ja toch?
Elkaar 1x per maand zien is geen relatie meid. Dan ben je alleen goed om er even op te klimmen en te ontladen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dan ben je duidelijk geen prioriteit. Je kunt elkaar wel vaker zien dan dat en toch voor je kinderen zorgen lijkt mij.
Nellycoiff schreef:
Nogmaals, het gaat me er niet om dat hij voor zijn kindjes zorgt. Maar als dat de reden is dat we elkaar maar 1x hebben kunnen zien (en dat is wat hij zegt, waarom zou ik dat niet geloven???) dan vind ik het niet heel raar dat ik het niet leuk vind. Ja toch?
Hij gebruikt zijn kinderen als smoes. Ik denk dat hij een relatie heeft.

Of...
zijn kinderen slapen minstens 29 nachten per maand bij hem, gaan dagelijks mee naar zijn werk en hij heeft niemand die een keer op kan passen.
Nellycoiff schreef:
Ik zal toch niet de enige zijn die iets met een gescheiden vader heeft? Hoe doen andere mensen dat dan?

Dat is geen relatie, dat is scharrelen.

Kap er gewoon mee als je dit niet wilt. Waarom wil je van ons horen dat het terecht is dat je dit niet leuk vindt?
I wanna live my life with the volume full!
Kloddertje schreef:
10-01-2020 11:14
Ik begrijp je wel en herken ook veel van wat je schrijft, TO. Wat hier ook al is gezegd, stel je zelf eerlijk de vraag of je hier zin in hebt.

Dat geapp met zijn ex, tja. Accepteer het. Hij laat het je lezen en goed contact met de moeder van zijn kinderen is belangrijk. Jij bent relatief kort in beeld en ik krijg het idee dat je vriend en zijn ex nog niet zo heel lang uit elkaar zijn. Daaraan wennen heeft ook tijd nodig.

Desondanks mag best ergens uit blijken dat je vriend jou ook belangrijk vindt. Maar één keer in december tijd voor je vrij maken klinkt niet goed. Hoe jammer wellicht ook, deze man lijkt nog niet toe aan een relatie. Ik weet helaas waar ik het over heb. Jij wordt hier nu niet gelukkig van.
Dit precies.
Als ik dit allemaal zo lees, is die stewardess wel zijn ex ? Zijn ze niet nog gewoon getrouwd en ben jij voor 'erbij' omdat je hem maar één keer per maand ziet ?
Ik zou mijn conclusies trekken en een kinderloze vent zoeken. Jullie 'relatie' duurt nog maar drie maanden, dus veel gooi je niet weg. Je hebt wel een ervaring geleerd : geen man met kleine kinderen daten.
Nogmaals....je wil het niet horen denk ik....
Er zijn hier plenty vrouwen en mannen die een gescheiden partner hebben en natuurlijk kan die tijd vrijmaken. Dat is het probleem dus niet.
Het probleem is dat deze man jou niet op zijn prioriteitenlijstje heeft staan.....nog niet in de top 20 lijkt mij......als hij maar 1x per maand tijd voor je heeft terwijl hij om de hoek woont.
Maar dat lijk je niet te willen horen.....
Nellycoiff schreef:

Je hebt geen relatie met een gescheiden vader. Van de drie maanden dat jullie zogenaamd een relatie hebben, hebben jullie elkaar minimaal 1 maand maar 1x gezien. Dat heeft niks met zijn ex of kinderen te maken. Maar met hem. Dus lekker doorgaan met je leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven