Wat moet ik hiermee?
woensdag 8 januari 2020 om 21:38
Ok, ik weet eigenlijk wel dat ik het uit moet maken maar ik wil dat nog van anderen horen denk ik...
Mijn vriend (3 maanden relatie, daarvoor 2 maanden gedate) heeft 2 kindjes uit zijn eerdere relatie. Zijn ex is stewardess of zoiets en werkt super onregelmatig. De kindjes zijn dus ook heel onregelmatig bij hem.
Ik word daar beetje gek van, want ik weet dus nooit wanneer we afspreken. Nu hebben we onwijs woorden gehad omdat ik zei dat ik het gevoel had dat ik zijn minnares was in plaats van zijn vriendin. Ik weet dat het niet zo is, ik heb zijn vrienden ontmoet en ik ken hem via een vriendin dus ik weet wel iets van hem (geen internetdate). Maar ik voel me altijd als iets erbij.
We zijn nog veel te kort samen dat ik de kindjes kan leren kennen, maar op deze manier heb ik ook niet het gevoel dat ik hem goed kan leren kennen.
Hij en zijn ex zijn wel goed uit elkaar gegaan. En daar zou ik blij om moeten zijn vanwege de kindjes. Maar ik word er onzeker en jaloers van. Ze appen dus de hele dag door. Ik mocht dat gewoon lezen van hem en dat gaat inderdaad alleen over de kinderen en over haar rooster. Hij had haar ook gevraagd of hij haar rooster aan mij mocht geven dat ik beter wist wat ik kon verwachten maar dat wilde ze niet.
Ik vind hem superleuk. Ik heb wel snel dat ik het afkap met mannen omdat ik bang ben voor teleurstelling. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen.
Mijn vriend (3 maanden relatie, daarvoor 2 maanden gedate) heeft 2 kindjes uit zijn eerdere relatie. Zijn ex is stewardess of zoiets en werkt super onregelmatig. De kindjes zijn dus ook heel onregelmatig bij hem.
Ik word daar beetje gek van, want ik weet dus nooit wanneer we afspreken. Nu hebben we onwijs woorden gehad omdat ik zei dat ik het gevoel had dat ik zijn minnares was in plaats van zijn vriendin. Ik weet dat het niet zo is, ik heb zijn vrienden ontmoet en ik ken hem via een vriendin dus ik weet wel iets van hem (geen internetdate). Maar ik voel me altijd als iets erbij.
We zijn nog veel te kort samen dat ik de kindjes kan leren kennen, maar op deze manier heb ik ook niet het gevoel dat ik hem goed kan leren kennen.
Hij en zijn ex zijn wel goed uit elkaar gegaan. En daar zou ik blij om moeten zijn vanwege de kindjes. Maar ik word er onzeker en jaloers van. Ze appen dus de hele dag door. Ik mocht dat gewoon lezen van hem en dat gaat inderdaad alleen over de kinderen en over haar rooster. Hij had haar ook gevraagd of hij haar rooster aan mij mocht geven dat ik beter wist wat ik kon verwachten maar dat wilde ze niet.
Ik vind hem superleuk. Ik heb wel snel dat ik het afkap met mannen omdat ik bang ben voor teleurstelling. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen.
woensdag 8 januari 2020 om 21:48
een man die zn kinderen op de 1e plek zet... de horror....
En nu serieus of accepteren dat je elkaar op dit moment onregelmatig ziet of uitmaken.
Kleine kanttekening hij hoeft zn ex dr rooster natuurlijk niet letterlijk te geven, hij kan je ook gewoon wat tijdiger informeren.
En nu serieus of accepteren dat je elkaar op dit moment onregelmatig ziet of uitmaken.
Kleine kanttekening hij hoeft zn ex dr rooster natuurlijk niet letterlijk te geven, hij kan je ook gewoon wat tijdiger informeren.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
woensdag 8 januari 2020 om 21:49
Ik word altijd wel blij als ik lees over gescheiden vaders die snappen dat hun vaderrol vòòrgaat op de nieuwe vlam. Er zijn genoeg mannen bij wie je gewoon al had kunnen blijven slapen met de kinderen in huis. Dat gezegd hebbende, denk ik niet dat dit bij jou past. Je voelt je blijkbaar tekortgedaan en dat zal in een relatie met deze man zo blijven. Zoek een leuke vent zonder kinderen.
woensdag 8 januari 2020 om 21:51
Gaat het er dan om dat ze niet wil dat hij letterlijk haar rooster aan je doorgeeft (dus een foto van haar rooster maakt en appt of zoiets dergelijks), of wil ze ook niet dat hij gewoon de data doorgeeft dat de kinderen er zijn omdat zij dan weg is? Het eerste snap ik nog enigszins, het tweede zou ik nergens op vinden slaan. Waarom zou jij dat niet mogen weten, het gaat jou toch ook aan wanneer hij dus niet kan afspreken? Ik snap niet waarom hij daar überhaupt toestemming voor zou moeten vragen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 8 januari 2020 om 21:51
Je bent DRIE maanden samen, die afspraken voor kerst zijn waarschijnlijk al in juli gemaakt of zo. Je maakt jezelf wel heel belangrijk hoor.Nellycoiff schreef: ↑08-01-2020 21:49Ja maar ze deden ook de feestdagen bijvoorbeeld samen. (Ene dag ene opa en oma, andere dag andere opa en oma). Ik had toch wel verwacht dat wij een van beide kerstdagen iets zouden doen. Dat is toch niet raar?
woensdag 8 januari 2020 om 21:52
woensdag 8 januari 2020 om 21:53
Jullie zijn heel kort samen en zij vast niet erg lang al uitelkaar? Na verloop van tijd worden momenten samen wel minder, zij moeten ook de beste weg voor hen en de kinderen zien te vinden lijkt meNellycoiff schreef: ↑08-01-2020 21:49Ja maar ze deden ook de feestdagen bijvoorbeeld samen. (Ene dag ene opa en oma, andere dag andere opa en oma). Ik had toch wel verwacht dat wij een van beide kerstdagen iets zouden doen. Dat is toch niet raar?
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
woensdag 8 januari 2020 om 21:56
Ik begrijp je frustratie, maar eerlijk gezegd lees ik wel een betrokken vader. Misschien is een man met kinderen niets voor jou.Nellycoiff schreef: ↑08-01-2020 21:52Het komt omdat ze heel veel per dag bekijken. Dus als zij de kindjes heeft maar ze gaat ergens naartoe dan komt hij oppassen.
Dat is nou zo vaak gebeurd net als wij tijd samen hadden dat ik haar verdenk dat zij het erom doet. Maar ja ik kan moeilijk vragen dat hij dat niet meer doet.
woensdag 8 januari 2020 om 21:56
Na drie maanden ? Die plannen stonden al vast, lijkt mij.Nellycoiff schreef: ↑08-01-2020 21:49Ja maar ze deden ook de feestdagen bijvoorbeeld samen. (Ene dag ene opa en oma, andere dag andere opa en oma). Ik had toch wel verwacht dat wij een van beide kerstdagen iets zouden doen. Dat is toch niet raar?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 8 januari 2020 om 21:57
Natuurlijk staan de kinderen op nummer 1, maar ik kan me bést voorstellen dat als de omgangsregeling zo superonregelmatig is en hij ook nog zo vaak onverwacht de kinderen extra heeft, nog buiten haar werkrooster, gewoon omdat ze ergens heen moet, dat voor een nieuwe vriendin wel erg vervelend is, want zo valt er inderdaad gewoon niet af te spreken. Volgens mij is het bij de meeste gescheiden ouders ook niet zo onvoorspelbaar, en springen de meeste gescheiden ouders ook niet zo voor hun ex in de houding.
Ik denk dat een relatie met een gescheiden vader prima kan, maar niet op deze manier, als je echt op geen enkel moment weet waar je aan toe bent.
Ik zou er niet langer aan trekken en er inderdaad mee kappen.
Ik denk dat een relatie met een gescheiden vader prima kan, maar niet op deze manier, als je echt op geen enkel moment weet waar je aan toe bent.
Don't waste your time on jealousy,
woensdag 8 januari 2020 om 21:57
woensdag 8 januari 2020 om 22:05
We hebben elkaar dus heel de maand december maar 1x gezien door dit gedoe. We bellen dan wel elke avond. Maar hij woont om de hoek he, niet 200 km verderop.Susan schreef: ↑08-01-2020 21:57Natuurlijk staan de kinderen op nummer 1, maar ik kan me bést voorstellen dat als de omgangsregeling zo superonregelmatig is en hij ook nog zo vaak onverwacht de kinderen extra heeft, nog buiten haar werkrooster, gewoon omdat ze ergens heen moet, dat voor een nieuwe vriendin wel erg vervelend is, want zo valt er inderdaad gewoon niet af te spreken. Volgens mij is het bij de meeste gescheiden ouders ook niet zo onvoorspelbaar, en springen de meeste gescheiden ouders ook niet zo voor hun ex in de houding.
Hij bedoelt het echt wel goed maar zo weinig???
woensdag 8 januari 2020 om 22:29
Dit.
TO kan beter een vrijgezel zonder handenbindertjes zoeken dan een volwassen man die zijn verantwoordelijkheid neemt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 8 januari 2020 om 22:49
Ik begrijp je heel goed to. Ja het is prachtig dat hij klaarstaat voor zijn kinderen maar om elke keer maar bij te springen als zijn ex op pad gaat zou mij ook te ver gaan. Ik zou denken dat hij er voor de kinderen is als zij aan het werk is maar zodra zij thuis is hebben ze een verdeling waar ze zich aan houden. Zegt hij wel eens nee tegen haar als ze weg wil en hem vraagt de kinderen op te vangen?
woensdag 8 januari 2020 om 22:52
Hij had de heeeeeele maand zijn kinderen ?Nellycoiff schreef: ↑08-01-2020 22:05We hebben elkaar dus heel de maand december maar 1x gezien door dit gedoe. We bellen dan wel elke avond. Maar hij woont om de hoek he, niet 200 km verderop.
Hij bedoelt het echt wel goed maar zo weinig???
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.