Wat moet ik hiermee?

01-06-2010 09:19 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...

Ik lees regelmatig mee op dit forum, maar nu heb ik zelf ook een probleempje....

Mijn ex en ik zijn nu 6 maanden uit elkaar. We hebben in die tijd heel weinig contact gehad, ook had ik dat wel gewild. Hij maakte het toen ineens uit, zonder echt een reden. Ik heb het daar erg moeilijk mee gehad en heb in het begin regelmatig contact gezocht omdat ik wilde dat we weer samen zouden zijn....

Een paar weken terug kwam een vriendin van mij hem tegen en heeft een poos met hem gesproken. En zij gaf aan dat ik het jammer vond dat wij geen contact meer hadden. Hij gaf toen aan wel weer wat contact te willen, maar niet goed te weten hoe hiermee om te gaan. Duidelijk was wel dat het contact dan wel van 2 kanten moest komen.... Hij vond dit ook...

De week daarna was hij ineens online op msn (hij had me nadat het uit was geblokkeerd)... We hebben even kort gesproken, maar daar blijft het bij... het is heel oppervlakkig.... Door drukte ben ik nu bijna een week niet op msn geweest... en daarom dacht ik stuur hem een mail.... Maar helaas geen reactie van hem....

Wat moet ik nu hiermee? Hij geef aan bij die vriendin weer contact te willen, maar nu komt het contact weer alleen van mij...

Liefs Rikka86
Misschien heeft hij het toch alleen gezegd om jou niet te kwetsen. Als hij echt contact wilde, zou hij dat wel opnemen ben ik bang..

Probeer vooruit te kijken en niet meer aan hem te denken!
@Rikka86: hoe moeilijk het ook is, laat hem degene zijn die contact opneemt met jou en niet anders om.

Jij hebt hem gemaild en als daar geen reactie opkomt, dan is het duidelijk dat hij geen contact wil.En dan moet je het zo laten.

Heb je jezelf wel gevraagd waarom je contact met hem wilt? Wat schiet je er mee op? Hoop je dat jullie weer bijelkaar komen? Waarom is het zo belangrijk om contact met hem te willen?
Vraag ik mij ook af, waarom wil je zo graag contact?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat je zelf na een kort msn-gesprek een week niks meer hebt laten horen, kan hij hebben opgevat als signaal dat jij er niet zo veel tijd in wil steken.
Waarom zou je het allemaal weer op je nek halen? Ik zou die energie in andere stoppen of evt. later in een nieuwe relatie.

Ik zou met iemand die de relatie uitmaakt zonder reden, of iig de reden niet vertelt, geeneens contact willen. Zulke mannen zullen je blijven kwetsen. Wees blij dat je er overheen bent en ga verder met je eigen leven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Misschien wilde hij naar haar toe gewoon mooi weer spelen.

En wordt het tijd dat jij daar doorheen prikt.
..popcorn?
Ik ben het helemaal niet eens met Yette..ik denk niet dat dat het geval is.

Wat heb je in de mail gezet: dat je hem weer terug wil? Heb je een ellenlang verhaal neergezet met je dagelijkse beslommeringen? Je diepste gevoelens?

Ik denk dat hij namelijk wel rustig weer wat contact wil, maar niet zoals voorheen. Wel een leuk msn-gesprekje, maar geen dagelijks uitgebreid diep contact (en zeker geen relatie).
Contact met een ex is leuk, zolang het je geen energie kost of pijn doet. Wat er overblijft na een relatie is iets wat of vanzelf moet lopen, of er gewoon niet is.

Ik zou er geen moeite voor doen verder en het weer laten wapperen. Jij hebt je best wel weer gedaan.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik heb een oppervlakkige mail gestuurd... gewoon over koetjes en kalfjes... Helemaal niks over het verleden dus.

Tja... en de reden dat ik contact wil, we hebben het altijd leuk gehad samen, ook toen we nog geen relatie hadden...
Kan het zijn dat je nu best graag wilt weten waarom hij het toen zo plotsklaps uitmaakte? Dat je daarom graag opnieuw contact wilt?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Rikka houdt nog steeds van hem en daarom wil je nog contact hebben. Dan hoop je dat het net zo leuk als vroeger was en dat je hem terug kan krijgen. Daarom wil je contact, of niet Rikka?

Dit is echt heel moeilijk Rikka, maar jij verdient iemand die er net zo voor gaat als jij voor hem. Dat was niet het geval met hem. Hou je waardigheid en geef hem geen aandacht meer. Als hij je echt leuk vindt, dan moet hij maar wat meer moeite doen.

En ik weet ook zeker dat er veel mannen zijn die die moeite wel voor jou willen doen.

Mijn advies: blok hem op msn en zoek geen contact..
Wat wil je van hem? Zomaar vriendschap, en mogelijkheid dat het weer wat wordt interesseert jouw niet?

Zo ja , dan moet je wel er op rekenen dat mannen met hun ex-en zijn niet echt geneigd om zomaar een chit-chat mailtje na elkaar toe te sturen.

En omdat hij waarschijnlijk veronderstelt dat jullie zomaar vriendschap aan het opbouwen zijn ziet hij jouw mail (na 7 dagen niet gesproken te hebben) als iets wat op meer dan alleen vriendschap lijkt (voor hem) en dat zet hem onder druk, daarom geeft hij geen antwoord.

Wil je kijken of jullie toch misschien nog een kans hebben om bij elkaar te komen wil je het totaal anders aanpakken.

Geef aan jouw man altijd Alleen terug.

Initiatief nemen in de relatie (bellen, smsen, uitvragen, initiëren van seks, beginnen van een gesprek ) is hele erg mannen energie.

Straal je te veel mannen energie uit (in de relatie) kunnen mannen daar best op afknappen.

Laat hem zelf na je toe komen. En sms, bel etc. alleen terug en neem zelf geen initiatief.

Contact moet wel van twee kanten komen zoals jij zegt.

Ja dat klopt

zij deel - nemen van initiatief

En jouw deel komt na dat hij contact heeft gezocht dus gebeld, gemaild, gesmst. En jouw deel is onweerstaanbaar er uit zien: vrolijk, verwelkoming, met open armen, stralend.

Dan zou hij altijd graag na je toe komen.
we leven niet in meer in de jaren '50 hoor
quote:setter schreef op 01 juni 2010 @ 10:40:

we leven niet in meer in de jaren '50 hoor

Wat schiet TO op met dit soort reacties?

Doe toch normaal!
Rik.

We leven in een vrij land met vrijheid van meningsuiting, en als ik in mijn broek pies van het lachen dan is dat mijn goed recht.

Ja zeker is dat 'je goed recht' maar er bestaat nog iets van goed fatsoen en wat schiet je er mee op om iemand uit te lachen die een probleem heeft?

Ik vind het weinig respectvol.

Trouwens, slaat het eerste deel van je onderschrift op jezelf?

;)
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
quote:Rik78 schreef op 01 juni 2010 @ 11:10:

Ja zeker is dat 'je goed recht' maar er bestaat nog iets van goed fatsoen en wat schiet je er mee op om iemand uit te lachen die een probleem heeft?

Ik vind het weinig respectvol.

Trouwens, slaat het eerste deel van je onderschrift op jezelf?

;)Le-zen Rik ik lach om Elizey, niet om Rikka86. Die laatste is de TO.
///
Nou, ik denk eigenlijk dat Elizey ook wel een probleem heeft. In ieder relatietopic duikt zij weer op met dat zweverige gedoe. Brrr... Zij leest echt teveel foute boekjes.
quote:setter schreef op 01 juni 2010 @ 11:15:

[...]

Le-zen Rik ik lach om Elizey, niet om Rikka86. Die laatste is de TO.

Quo-ten Setter Want ik kan niet zien aan wie je je richt.

En dan nog vind ik het achterlijk om zo te lachen. Kom dan met iets opbouwends waarom je het jaren 50 vindt.
///
Damn, een gelijkgestemde ziel!
@ Musicath.

Dat kan wel zo zijn, daar gaat het ook helemaal niet om.

Ik vind het zo simpel en kinderachtig om iemand uit te lachen die een andere mening heeft dan de jouwe. Nee ik volg Elizey ook niet met haar post maar je gaat elkaar daarvoor toch niet uitlachen?

Alleen maar omdat zij iets post wat niet in het straatje van Setter past. Hoe kinderachtig..

Maar dat is iets wat wel meer hier op het forum gebeurd en wat ik erg jammer vind. Denk niet dat Elizey nog veel zin heeft om haar gedachtes te delen hier en dan wordt het zo'n ons kent ons clubje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven