Wat moet ik met deze onmogelijke relatei?
maandag 30 november 2009 om 13:57
Wow mooi verhaal! Heb `m met een smile van oor tot oor gelezen.
Maar goed, hier heb jij niks aan natuurlijk.
Volgens mij zijn er 2 keuzes. Of je laat je door haar aan de keukentafel ketenen om je volledig te laten onderwerpen als sexslaaf...
Of je gooit haar je leven uit, geeft alle kadootjes terug, gooit je telefoon weg enzenz...
Succes.
Maar goed, hier heb jij niks aan natuurlijk.
Volgens mij zijn er 2 keuzes. Of je laat je door haar aan de keukentafel ketenen om je volledig te laten onderwerpen als sexslaaf...
Of je gooit haar je leven uit, geeft alle kadootjes terug, gooit je telefoon weg enzenz...
Succes.
maandag 30 november 2009 om 14:00
maandag 30 november 2009 om 14:01
Melhor, ze komt erg claimend over. En ze leeft duidelijk vanuit beschadigde emoties. Dat zal niet op de korte termijn veranderen. Zeker niet als ze niet erkent dat ze een gedragsprobleem heeft. Maar goed je gaf aan dat ze verlatingsangst heeft?
Je hoeft het argument 'Spaans temperament' in ieder geval niet te accepteren...
Hoe lang denk je dat je dit gedrag van haar kan volhouden?
Je hoeft het argument 'Spaans temperament' in ieder geval niet te accepteren...
Hoe lang denk je dat je dit gedrag van haar kan volhouden?
maandag 30 november 2009 om 14:12
quote:Puikeltje schreef op 30 november 2009 @ 14:10:
Ik vind het slechte Nederlands in dit topic nog erger dan in van die 'me vriend hep een ander' -topics.Heb het ook niet uit gelezen, maar kreeg er ook een heel sterk fake gevoel bij! Zijn we ws weer proefkonijn voor iemand die denkt dat ie een leuk stukje weg kan schrijven...
Ik vind het slechte Nederlands in dit topic nog erger dan in van die 'me vriend hep een ander' -topics.Heb het ook niet uit gelezen, maar kreeg er ook een heel sterk fake gevoel bij! Zijn we ws weer proefkonijn voor iemand die denkt dat ie een leuk stukje weg kan schrijven...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 30 november 2009 om 14:15
quote:Fame schreef op 30 november 2009 @ 14:12:
[...]
Heb het ook niet uit gelezen, maar kreeg er ook een heel sterk fake gevoel bij! Zijn we ws weer proefkonijn voor iemand die denkt dat ie een leuk stukje weg kan schrijven...Waarom?...Er zijn kuddes van dit soort vrouwen ! En helaas ook kuddes van mannen die er in trappen...
[...]
Heb het ook niet uit gelezen, maar kreeg er ook een heel sterk fake gevoel bij! Zijn we ws weer proefkonijn voor iemand die denkt dat ie een leuk stukje weg kan schrijven...Waarom?...Er zijn kuddes van dit soort vrouwen ! En helaas ook kuddes van mannen die er in trappen...