Wat moet ik met me ex
donderdag 5 juli 2018 om 14:03
Korte samenvatting nieuwe relatie van 1 jaar nu 3 maanden uit samen 1 zoon van 5 jaar.
Ex ging vrij snel verder met een ander is verliefd zei ze. Maar bleef contact met mij houden paar x nog samen weggeweest. Nu zei ze dat alles in de war is omdat het de laatste x zo leuk was.
Ze zei dat ze zin had in sex en nog steeds dingen van mij kijkt (sexting)
Nu kwam ik via fb een foto tegen met hartje in t zand en met hun namen. Volgens haar is ze nu niet meer verliefd.
Vd week gaan wij uit eten moet ik haar hiermee confronteren of gewoon kijken hoe het loopt?
Ex ging vrij snel verder met een ander is verliefd zei ze. Maar bleef contact met mij houden paar x nog samen weggeweest. Nu zei ze dat alles in de war is omdat het de laatste x zo leuk was.
Ze zei dat ze zin had in sex en nog steeds dingen van mij kijkt (sexting)
Nu kwam ik via fb een foto tegen met hartje in t zand en met hun namen. Volgens haar is ze nu niet meer verliefd.
Vd week gaan wij uit eten moet ik haar hiermee confronteren of gewoon kijken hoe het loopt?
donderdag 5 juli 2018 om 14:09
donderdag 5 juli 2018 om 14:09
Misschien bedoelt 'ie 5 zoons van 1 jaar.Lucifer2018 schreef: ↑05-07-2018 14:07Korte samenvatting nieuwe relatie van 1 jaar nu 3 maanden uit samen 1 zoon van 5 jaar.
Is dit zo'n wiskundige toetsvraag? Want hoe kan je samen een zoon hebben van 5 maar een jaar een relatie die 3 maanden uit is?
The eyes are useless when the mind is blind.
donderdag 5 juli 2018 om 14:10
Ik snap die zin ook niet. Dus TO maak ons wat wijzer 
En wat je ermee moet? Niks denk ik en zeker niet 'confronteren' dat klinkt altijd zo bemoeizuchtig/claimend. Misschien wordt in het gesprek vanzelf duidelijk hoe het zit met haar nieuwe vlam en het kan ook zijn dat ze je gewoon als vriend ziet en dan is het de vraag of jij dat kunt en wilt.
En wat je ermee moet? Niks denk ik en zeker niet 'confronteren' dat klinkt altijd zo bemoeizuchtig/claimend. Misschien wordt in het gesprek vanzelf duidelijk hoe het zit met haar nieuwe vlam en het kan ook zijn dat ze je gewoon als vriend ziet en dan is het de vraag of jij dat kunt en wilt.
donderdag 5 juli 2018 om 14:22
dat zijn ex een relatie met een nieuwe meneer had, die relatie duurde een jaar en is nu 3 maanden uit?Lucifer2018 schreef: ↑05-07-2018 14:07Korte samenvatting nieuwe relatie van 1 jaar nu 3 maanden uit samen 1 zoon van 5 jaar.
Is dit zo'n wiskundige toetsvraag? Want hoe kan je samen een zoon hebben van 5 maar een jaar een relatie die 3 maanden uit is?
donderdag 5 juli 2018 om 14:24
Volgens mij gaat het over een destructieve knipperlicht-relatie.
Hij schrijft dat ze een paar keer bij elkaar zijn geweest. Dus die nieuwe relatie van 1 jaar, had hij vast ook met zijn ex. Dezelfde ex waarmee hij vijf jaar geleden ook iets had en toen een kind kreeg. Maar nu heeft ze dus sinds het 3 maanden geleden weer eens uit ging, een ander. Eigenlijk wil ze wel alwéér terug naar haar ex (TO) maar die twijfelt omdat er op haar FB een hartje in het zand staat.
Hij schrijft dat ze een paar keer bij elkaar zijn geweest. Dus die nieuwe relatie van 1 jaar, had hij vast ook met zijn ex. Dezelfde ex waarmee hij vijf jaar geleden ook iets had en toen een kind kreeg. Maar nu heeft ze dus sinds het 3 maanden geleden weer eens uit ging, een ander. Eigenlijk wil ze wel alwéér terug naar haar ex (TO) maar die twijfelt omdat er op haar FB een hartje in het zand staat.
donderdag 5 juli 2018 om 14:27
Oh, ik was mijn analyse aan het uitschrijven terwijl jij dit bericht postte.niksmismee schreef: ↑05-07-2018 14:23Loepen mag haha zal wat duidelijker zijn 6 jaar geleden hebben we een relatie gehad. Toen na 4 jaar weer bij elkaar gekomen en die relatie is nu weer 3 maand uit.
Ik heb nog steeds gevoelens voor haar.
Maar
donderdag 5 juli 2018 om 14:27
Het is dus al 2 keer uit gegaan. Dan is het dus een slecht idee om een relatie met haar te hebben. Met oog op je zoontje: neem je verantwoordelijkheid en investeer in een stabiele omgang met zijn moeder. Dit knipperlichtgedoe is alleen maar verwarrend voor hem en niet goed. En hij is belangrijker dan jouw verliefdheid.niksmismee schreef: ↑05-07-2018 14:23Loepen mag haha zal wat duidelijker zijn 6 jaar geleden hebben we een relatie gehad. Toen na 4 jaar weer bij elkaar gekomen en die relatie is nu weer 3 maand uit.
donderdag 5 juli 2018 om 15:29
donderdag 5 juli 2018 om 16:17
Hoe kun je een kind van 5 hebben met iemand met wie je Tot een paar maanden terug 1 jaar iets had?
Wanneer je maar wat verzint dan toch zorgen dat het een beetje klopt want anders gelooft niemand je. Arm kind trouwens maar die krijgt hier natuurlijk niets van mee? Om de bekende dooddoener er maar even in te gooien.
Wanneer je maar wat verzint dan toch zorgen dat het een beetje klopt want anders gelooft niemand je. Arm kind trouwens maar die krijgt hier natuurlijk niets van mee? Om de bekende dooddoener er maar even in te gooien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 5 juli 2018 om 16:46
En zij speelt met jouw gevoelens: je kan weer op komen draven als ze niks beters heeft. Maar als ze een leukere lover heeft besta je niet meer.niksmismee schreef: ↑05-07-2018 14:23Loepen mag haha zal wat duidelijker zijn 6 jaar geleden hebben we een relatie gehad. Toen na 4 jaar weer bij elkaar gekomen en die relatie is nu weer 3 maand uit.
Uit eten gaan als in: romantisch? En dan praten over haar avontuurtjes?
Dat is best gek en ongezond, in jullie situatie. Pijnlijk ook, voor jou.
Als jij nog hoopt op een revival:
Verreweg het merendeel van herleefde relaties met een ex gaat alsnog weer fout.
Zorg er daarom samen maar eerst voor dat jullie normaalmet elkaar om kunnen gaan ivm jullie kind. Die heeft duidelijkheid en een stabiele omgang tussen ouders nodig.
anoniem_349789 wijzigde dit bericht op 05-07-2018 22:37
0.17% gewijzigd