Wat moet ik met me ex

05-07-2018 14:03 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Korte samenvatting nieuwe relatie van 1 jaar nu 3 maanden uit samen 1 zoon van 5 jaar.

Ex ging vrij snel verder met een ander is verliefd zei ze. Maar bleef contact met mij houden paar x nog samen weggeweest. Nu zei ze dat alles in de war is omdat het de laatste x zo leuk was.
Ze zei dat ze zin had in sex en nog steeds dingen van mij kijkt (sexting)
Nu kwam ik via fb een foto tegen met hartje in t zand en met hun namen. Volgens haar is ze nu niet meer verliefd.

Vd week gaan wij uit eten moet ik haar hiermee confronteren of gewoon kijken hoe het loopt?
Korte samenvatting nieuwe relatie van 1 jaar nu 3 maanden uit samen 1 zoon van 5 jaar.

Is dit zo'n wiskundige toetsvraag? Want hoe kan je samen een zoon hebben van 5 maar een jaar een relatie die 3 maanden uit is?
Wat je met je ex moet?
Gewoon, normale omgang omwille van jullie kind.
Geen vaag gedoe en gerommel. Ik zou er geen zin in hebben.
Uit is uit.
Ik snap je topic niet. Je hebt een relatie gehad van een jaar, die is nu 3 maanden uit, maar jullie hebben wel een zoon van 5..?

En tsja, wat confronteren betreft is het altijd vooral belangrijk om na te denken over wat je zelf wilt bereiken.
Lijkt alsof ze nooit weet wat ze wil en daar heb jij niets aan. Houd het contact over jullie zoon goed en leef los van elkaar je eigen leven.
Lucifer2018 schreef:
05-07-2018 14:07

Is dit zo'n wiskundige toetsvraag? Want hoe kan je samen een zoon hebben van 5 maar een jaar een relatie die 3 maanden uit is?
Misschien bedoelt 'ie 5 zoons van 1 jaar. :sherlock:
The eyes are useless when the mind is blind.
Ik snap die zin ook niet. Dus TO maak ons wat wijzer :)
En wat je ermee moet? Niks denk ik en zeker niet 'confronteren' dat klinkt altijd zo bemoeizuchtig/claimend. Misschien wordt in het gesprek vanzelf duidelijk hoe het zit met haar nieuwe vlam en het kan ook zijn dat ze je gewoon als vriend ziet en dan is het de vraag of jij dat kunt en wilt.
Wellicht hebben ze 5 jaar geleden in een dronken bui een zoon gemaakt, altijd contact blijven houden en is een jaar geleden de vonk echt overgesprongen.
Maar niet voor lang, aangezien het alweer 3 maanden uit is.
Lucifer2018 schreef:
05-07-2018 14:07

dat zijn ex een relatie met een nieuwe meneer had, die relatie duurde een jaar en is nu 3 maanden uit?
Loepen mag haha zal wat duidelijker zijn 6 jaar geleden hebben we een relatie gehad. Toen na 4 jaar weer bij elkaar gekomen en die relatie is nu weer 3 maand uit.

Ik heb nog steeds gevoelens voor haar.
Laat maar. Ik kon er ook geen chocola van maken. :P
anoniem_64e4e73acf440 wijzigde dit bericht op 05-07-2018 14:24
81.90% gewijzigd
Volgens mij gaat het over een destructieve knipperlicht-relatie.

Hij schrijft dat ze een paar keer bij elkaar zijn geweest. Dus die nieuwe relatie van 1 jaar, had hij vast ook met zijn ex. Dezelfde ex waarmee hij vijf jaar geleden ook iets had en toen een kind kreeg. Maar nu heeft ze dus sinds het 3 maanden geleden weer eens uit ging, een ander. Eigenlijk wil ze wel alwéér terug naar haar ex (TO) maar die twijfelt omdat er op haar FB een hartje in het zand staat.
niksmismee schreef:
05-07-2018 14:23
Loepen mag haha zal wat duidelijker zijn 6 jaar geleden hebben we een relatie gehad. Toen na 4 jaar weer bij elkaar gekomen en die relatie is nu weer 3 maand uit.

Oh, ik was mijn analyse aan het uitschrijven terwijl jij dit bericht postte.

Maar :yes: ik had het goed!
niksmismee schreef:

Het is dus al 2 keer uit gegaan. Dan is het dus een slecht idee om een relatie met haar te hebben. Met oog op je zoontje: neem je verantwoordelijkheid en investeer in een stabiele omgang met zijn moeder. Dit knipperlichtgedoe is alleen maar verwarrend voor hem en niet goed. En hij is belangrijker dan jouw verliefdheid.
Jullie hebben een kind, zij heeft een kind (vader dus ook uit beeld?). Misschien wordt het tijd jullie aandacht eens aan de kinderen te geven ipv dat geneuzel onderling?
Het is niet vreemd om nog bepaalde gevoelens voor haar te hebben. Ze is immers de moeder van je kind. Houd het contact omtrent de kleine goed en leef verder je eigen leven.
Niet uit eten gaan en haar (en Facebook) even vermijden... allebei niet bevorderlijk
Lorem Ipsum
yette schreef:
05-07-2018 14:27
Oh, ik was mijn analyse aan het uitschrijven terwijl jij dit bericht postte.

Maar :yes: ik had het goed!
Je hebt helemaal gelijk! Alleen op haar fb staat niks. Wel op zijn fb. Volgens haar is ze vrijgezel
Dat hartje op het strand lijkt me niet je grootste probleem.

Hoe denk je dat dit voor jullie kind is?
Ga leven TO! Houdt het contact met je ex (is niet voor niks je ex en al de zoveelste keer) puur zakelijk i.v.m. je kind en ga niet meer in op haar spelletjes. Het lijkt wel of ze je min of meer aan het lijntje houdt, omdat ze even niks beters heeft. Dat is toch niet wat je wil?
Heeft je (ex) vriendin psychische problemen?
Hoe kun je een kind van 5 hebben met iemand met wie je Tot een paar maanden terug 1 jaar iets had?

Wanneer je maar wat verzint dan toch zorgen dat het een beetje klopt want anders gelooft niemand je. Arm kind trouwens maar die krijgt hier natuurlijk niets van mee? Om de bekende dooddoener er maar even in te gooien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
niksmismee schreef:

En zij speelt met jouw gevoelens: je kan weer op komen draven als ze niks beters heeft. Maar als ze een leukere lover heeft besta je niet meer.

Uit eten gaan als in: romantisch? En dan praten over haar avontuurtjes?
Dat is best gek en ongezond, in jullie situatie. Pijnlijk ook, voor jou.

Als jij nog hoopt op een revival:
Verreweg het merendeel van herleefde relaties met een ex gaat alsnog weer fout.

Zorg er daarom samen maar eerst voor dat jullie normaalmet elkaar om kunnen gaan ivm jullie kind. Die heeft duidelijkheid en een stabiele omgang tussen ouders nodig.
anoniem_349789 wijzigde dit bericht op 05-07-2018 22:37
0.17% gewijzigd
Exen zijn verleden tijd. Je betaalt netjes alimentatie?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Gevoelens hebben voor iemand zegt niet veel over de werkbaarheid van een relatie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven