Wat moet ik met me ex
donderdag 5 juli 2018 om 14:03
Korte samenvatting nieuwe relatie van 1 jaar nu 3 maanden uit samen 1 zoon van 5 jaar.
Ex ging vrij snel verder met een ander is verliefd zei ze. Maar bleef contact met mij houden paar x nog samen weggeweest. Nu zei ze dat alles in de war is omdat het de laatste x zo leuk was.
Ze zei dat ze zin had in sex en nog steeds dingen van mij kijkt (sexting)
Nu kwam ik via fb een foto tegen met hartje in t zand en met hun namen. Volgens haar is ze nu niet meer verliefd.
Vd week gaan wij uit eten moet ik haar hiermee confronteren of gewoon kijken hoe het loopt?
Ex ging vrij snel verder met een ander is verliefd zei ze. Maar bleef contact met mij houden paar x nog samen weggeweest. Nu zei ze dat alles in de war is omdat het de laatste x zo leuk was.
Ze zei dat ze zin had in sex en nog steeds dingen van mij kijkt (sexting)
Nu kwam ik via fb een foto tegen met hartje in t zand en met hun namen. Volgens haar is ze nu niet meer verliefd.
Vd week gaan wij uit eten moet ik haar hiermee confronteren of gewoon kijken hoe het loopt?
donderdag 5 juli 2018 om 18:05
Anders ga je eerst ff uitgebreid lezen misschien wel handiger?viva-amber schreef: ↑05-07-2018 16:17Hoe kun je een kind van 5 hebben met iemand met wie je Tot een paar maanden terug 1 jaar iets had?
Wanneer je maar wat verzint dan toch zorgen dat het een beetje klopt want anders gelooft niemand je. Arm kind trouwens maar die krijgt hier natuurlijk niets van mee? Om de bekende dooddoener er maar even in te gooien.
We gaan uit eten omdat we nog keertje zouden praten.
Kind krijgt er niet al teveel van mee omgang is verder goed en gemoedelijk. Alleen op de achtergrond spelen er meer dingen.
donderdag 5 juli 2018 om 18:37
Ja, haar ouders zijn vervelende liegende vreemdgangers...die meer om seks geven dan normale omgangsvormen...wacht maar tot je kind gaat puberen dan kom je er van zelf achter wat deze opvoeding met haar doet..en ik moet niets als lezer....je bent zelf verantwoordelijk voor correcte info in je topic,niksmismee schreef: ↑05-07-2018 18:05
Kind krijgt er niet al teveel van mee omgang is verder goed en gemoedelijk. Alleen op de achtergrond spelen er meer dingen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 6 juli 2018 om 00:37
Haar? En volgens mij gaat er niemand vreemd. En van seks is ook geen sprake. Blijft lastig he normaal reagerenviva-amber schreef: ↑05-07-2018 18:37Ja, haar ouders zijn vervelende liegende vreemdgangers...die meer om seks geven dan normale omgangsvormen...wacht maar tot je kind gaat puberen dan kom je er van zelf achter wat deze opvoeding met haar doet..en ik moet niets als lezer....je bent zelf verantwoordelijk voor correcte info in je topic,
vrijdag 6 juli 2018 om 08:36
het kind is vijf, die zijn niet achterlijk hoor!niksmismee schreef: ↑05-07-2018 18:05
vrijdag 6 juli 2018 om 12:09
Jij bent dus single
zij is wispelturig.
Jij wil haar dus eigenlijk terug
zij wil jou ook wel, maar naast jou met regelmaat dus ook nog een ander.
En jullie zoon van 5 die weet intussen ook niet meer hoe een relatie eigenlijk hoort.
Klopt het zo ongeveer?
zij is wispelturig.
Jij wil haar dus eigenlijk terug
zij wil jou ook wel, maar naast jou met regelmaat dus ook nog een ander.
En jullie zoon van 5 die weet intussen ook niet meer hoe een relatie eigenlijk hoort.
Klopt het zo ongeveer?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 6 juli 2018 om 12:24
Inderdaad. Al heeft het de woorden nog niet voor alles wat er gebeurt, emotioneel beleeft en slaat het alles op wat het meemaakt. (en kan het er later nog hartstikkie moeilijk mee hebben/krijgen in zijn eigen relaties)
Het zal blij zijn als het papa en mama (even) bij elkaar ziet, en het zal de andere ouder missen als papa en mama niet bij elkaar zijn.
Wat een verwarring voor het kind als mama e/o papa niet weten hoe ze met elkaar om moeten gaan: als exen, als vrienden, als lovers, als gescheiden ouders, mama met anderen, papa aan de zijlijn?
Een kind leert door voorbeeld "hoe de wereld en relaties in elkaar steken. Jullie geven het voorbeeld.
woensdag 11 juli 2018 om 09:10
Wij woonden niet samen en waren alleen in het weekend samen. Tuurlijk krijgt hij er wel iets van mee alleen van de huidige situatie weinig.Julia10 schreef: ↑06-07-2018 12:24Inderdaad. Al heeft het de woorden nog niet voor alles wat er gebeurt, emotioneel beleeft en slaat het alles op wat het meemaakt. (en kan het er later nog hartstikkie moeilijk mee hebben/krijgen in zijn eigen relaties)
Het zal blij zijn als het papa en mama (even) bij elkaar ziet, en het zal de andere ouder missen als papa en mama niet bij elkaar zijn.
Wat een verwarring voor het kind als mama e/o papa niet weten hoe ze met elkaar om moeten gaan: als exen, als vrienden, als lovers, als gescheiden ouders, mama met anderen, papa aan de zijlijn?![]()
Een kind leert door voorbeeld "hoe de wereld en relaties in elkaar steken. Jullie geven het voorbeeld.
We hebben goed gepraat gehad over dingen die anders moeten en dat we niet weer de kinderen pijn willen doen.
Haar verklaring over de foto was dat volgens hun mensen hem in de gaten hielden en ze dat daarom gedaan hebben. Klopt niks van en ten 2e zou je nooit zomaar zoiets op fb zetten.
Blijft lastig
woensdag 11 juli 2018 om 09:26
Hier twijfel ik dus over. Volgens haar is ze wel vrijgezel
En als ze echt verliefd was dan had ze dat toch gewoon kunnen zeggen? Dan is alles klaar
woensdag 11 juli 2018 om 09:56
woensdag 11 juli 2018 om 10:13
Heel raar spelletje en die reden geloof ik ook niet echt.Grobbekuiken_ schreef: ↑11-07-2018 09:56Raar spelletje met die foto (omdat hij in de gaten wordt gehouden?) en dat wel/niet/misschien/toch maar niet verliefd zijn.
Volgens mij is ze jou, en wellicht die hartjes-in-het-zand-meneer ook, aan het piepelen.
Al uit eten geweest?
We zijn uit eten geweest was gezellig zelfs over de toekomst gehad.
Ze zei onderweg dat het tussen ons niet verstandig is maar dat we wel iets hebben waardoor we elkaar altijd weer aantrekken.
Ik denk dat ze twijfelt tussen 2 personen en het daar moelijk mee heeft ( en geen open kaart speelt naar ons )
Ze staat wel open om te 'daten' met mij
woensdag 11 juli 2018 om 11:21
Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben.niksmismee schreef: ↑11-07-2018 10:13Heel raar spelletje en die reden geloof ik ook niet echt.
We zijn uit eten geweest was gezellig zelfs over de toekomst gehad.
Ze zei onderweg dat het tussen ons niet verstandig is maar dat we wel iets hebben waardoor we elkaar altijd weer aantrekken.
Ik denk dat ze twijfelt tussen 2 personen en het daar moelijk mee heeft ( en geen open kaart speelt naar ons )
Ze staat wel open om te 'daten' met mij
Maar man, wees alsjeblieft verstandig en ga er niet in mee. Laat haar eerst maar eens duidelijk krijgen wat ze nu eigenlijk wil, liefst in d'r uppie. Ze zwalkt nu maar een beetje rond lijkt wel.
Ik zou toch wat afstand houden, juist omdat jij wél gevoelens hebt en ze dan niet zo hard op je hart kan gaan staan dansen.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 11 juli 2018 om 11:25
woensdag 11 juli 2018 om 11:26
In mijn optiek lopen jullie gigantisch te klooien en is dit een uitzichtloze situatie.
Het beste dat je nu kan doen is afspraken maken omtrent de opvoeding, duidelijk en helder en verder enkel contact over zoon.
Een kind van 5 krijgt hier genoeg van mee, mama's nieuwe vriendjes, papa en mama die dan wel en dan niet samen zijn. Kind krijgt misschien steeds hoop dat het goedkomt en wordt dan weer verdrietig gemaakt met een dood vogeltje.
Het beste dat je nu kan doen is afspraken maken omtrent de opvoeding, duidelijk en helder en verder enkel contact over zoon.
Een kind van 5 krijgt hier genoeg van mee, mama's nieuwe vriendjes, papa en mama die dan wel en dan niet samen zijn. Kind krijgt misschien steeds hoop dat het goedkomt en wordt dan weer verdrietig gemaakt met een dood vogeltje.
woensdag 11 juli 2018 om 11:28
En dit inderdaad.GinnyJones schreef: ↑11-07-2018 11:26In mijn optiek lopen jullie gigantisch te klooien en is dit een uitzichtloze situatie.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:50
Bijna 2 maanden geleden. Tijd voor een update.
Nog vaak afgesproken samen en met de kids. Alles leek goed te gaan alleen mevrouw gaf wel aan dat ze twijfelde en geen keus kon maken.
Ze had het zelfs over trouwen als alles goed ging. Dat was 3 weken geleden.
Ze is nu op vakantie volgens haar alleen met de kids. Alleen ik heb viavia fotos gezien dat ze toch samen op vakantie is met die andere.
Uniek dat iemand zo kan zijn en over alles moet liegen. Had helaas na jullie moeten luisteren!
Nog vaak afgesproken samen en met de kids. Alles leek goed te gaan alleen mevrouw gaf wel aan dat ze twijfelde en geen keus kon maken.
Ze had het zelfs over trouwen als alles goed ging. Dat was 3 weken geleden.
Ze is nu op vakantie volgens haar alleen met de kids. Alleen ik heb viavia fotos gezien dat ze toch samen op vakantie is met die andere.
Uniek dat iemand zo kan zijn en over alles moet liegen. Had helaas na jullie moeten luisteren!
dinsdag 28 augustus 2018 om 10:16
Moet liegen, waarschijnlijk omdat ze weet dat jij niet achter haar keuze staat en ze die discussie niet weer wil voeren. Jij hebt het recht om niet achter haar keuze van een Polyamoreuze relatie te staan. Maar hou dan ook op met het hebben van een liefdes relatie met haar.niksmismee schreef: ↑28-08-2018 09:50
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.