Wat moet ik nou?!
vrijdag 15 mei 2020 om 16:04
Ik denk dat ik het wel weet, maar wil toch even mn ei kwijt.
Al een tijdje loopt het tussen mijn man mij niet altijd even lekker. Vorig jaar juli ben ik er achter gekomen dat hij een keer heeft afgesproken met een andere vrouw, maar hij zegt zelf dat hier niks is gebeurd.
Ik heb toen een week met onze dochter bij mijn moeder gelogeerd om na te kunnen denken en uiteindelijk toch besloten hem nog een kans te geven. Hij had ingezien dat hij fout zat en wilde heel graag dat wij weer thuis zouden komen. We zouden relatietherapie gaan, vooral omdat onze communicatie echt beroerd is, of eigenlijk niet bestaat.
We zijn alleen op intake geweest, omdat hij het gevoel had alsof het alleen zou gaan over de dingen die hij verkeerd had gedaan. Dit was niet de opzet van uit mij, ik weet heel goed dat ik ook geen heilige ben.
Nu heb in vanaf juli vorig jaar al meerdere keren ontdekt dat hij via bepaalde datingsites (novamora etc) contact zoekt met andere vrouwen. Eerst heb ik een nepprofiel aangemaakt om hem uit de tent te lokken, wat ook is gelukt alleen gaf hij aan alleen te hebben gereageerd omdat hij wist dat ik het was.
Zojuist heb ik, en ik voel me er eigenlijk heel rot over, zijn wachtvoor gekraakt en dus op zijn profiel kunnen kijken. In de afgelopen dagen heeft hij naar 126 vrouwen op die site berichtjes gestuurd. Allemaal standaard tekstjes en niets veelzeggende zinnetjes, maar toch. 126?! Really?
Nu kan ik natuurlijk denken: ach het zijn maar berichtjes op een website.
Maar aan de andere kant; hij weet dat dit mij kwetst en mij raakt in mijn zelfvertrouwen (wat overigens al niet heel sterk is)
Valt dit nou in de categorie vreemdgaan? Of overdrijf ik?
Al een tijdje loopt het tussen mijn man mij niet altijd even lekker. Vorig jaar juli ben ik er achter gekomen dat hij een keer heeft afgesproken met een andere vrouw, maar hij zegt zelf dat hier niks is gebeurd.
Ik heb toen een week met onze dochter bij mijn moeder gelogeerd om na te kunnen denken en uiteindelijk toch besloten hem nog een kans te geven. Hij had ingezien dat hij fout zat en wilde heel graag dat wij weer thuis zouden komen. We zouden relatietherapie gaan, vooral omdat onze communicatie echt beroerd is, of eigenlijk niet bestaat.
We zijn alleen op intake geweest, omdat hij het gevoel had alsof het alleen zou gaan over de dingen die hij verkeerd had gedaan. Dit was niet de opzet van uit mij, ik weet heel goed dat ik ook geen heilige ben.
Nu heb in vanaf juli vorig jaar al meerdere keren ontdekt dat hij via bepaalde datingsites (novamora etc) contact zoekt met andere vrouwen. Eerst heb ik een nepprofiel aangemaakt om hem uit de tent te lokken, wat ook is gelukt alleen gaf hij aan alleen te hebben gereageerd omdat hij wist dat ik het was.
Zojuist heb ik, en ik voel me er eigenlijk heel rot over, zijn wachtvoor gekraakt en dus op zijn profiel kunnen kijken. In de afgelopen dagen heeft hij naar 126 vrouwen op die site berichtjes gestuurd. Allemaal standaard tekstjes en niets veelzeggende zinnetjes, maar toch. 126?! Really?
Nu kan ik natuurlijk denken: ach het zijn maar berichtjes op een website.
Maar aan de andere kant; hij weet dat dit mij kwetst en mij raakt in mijn zelfvertrouwen (wat overigens al niet heel sterk is)
Valt dit nou in de categorie vreemdgaan? Of overdrijf ik?
vrijdag 15 mei 2020 om 16:40
Hij heeft niet echt ingezien dat hij fout zat in ieder geval. En heeft ook niet echt spijt. Ik denk dat je dat rustig kan concluderen. Laat je niet slecht behandelen, alsjeblieft. Als je continu toestaat gekwetst te worden ga je je steeds slechter voelen over jezelf. Bescherm jezelf zoals je een beste vriendin zou beschermen.
vrijdag 15 mei 2020 om 16:51
Ik gok dat plopper niet letterlijk bedoelde of hij het doet met jou in de buurt, maar of hij er open over is. Dat is hij niet, dus hij weet donders goed dat hij fout zit. Iets was echt niets voorstelt hoef je namelijk niet stiekem te doen.maris0211 schreef: ↑15-05-2020 16:11Het maakt inderdaad niet uit of jullie het wel of geen vreemdgaan vinden, ik ben alleen bang dat ik overdrijf. Nu ik dit zo type voel ik me echt een domme doos!
Hij zelf zegt dat het niet veel voorstelt en niet veel om het lijf heeft, niks betekent.
Of hij het zou doen als ik letterlijk naast hem zit, durf ik niet te zeggen. Ik denk het wel. Maar als ik de tijdstippen bekijk durft ie het in ieder geval wel te doen als we op dezelfde verdieping zijn.
Bovendien is dit alleen wat ik kan vinden op die ene website.
vrijdag 15 mei 2020 om 17:00
Zo had ik 't helemaal niet gelezenTijdvoorTaart schreef: ↑15-05-2020 16:51Ik gok dat plopper niet letterlijk bedoelde of hij het doet met jou in de buurt, maar of hij er open over is. Dat is hij niet, dus hij weet donders goed dat hij fout zit. Iets was echt niets voorstelt hoef je namelijk niet stiekem te doen.
vrijdag 15 mei 2020 om 17:17
bij mij al bij 1 bericht, het gaat om het stiekem doen, de intentie contact te hebben met andere, niet eerlijk zijn, geen respect hebben voor jou/jullie relatie.. nee dat zou voor mij echt een reden zijn om niet meer samen te willen zijn
vrijdag 15 mei 2020 om 17:29
Hoi to, voor jou een heel vervelende situatie. Maar toen ik dit las moest ik hardop lachen. 126 berichten...dat kan toch niet! Je hoeft echt niet aan jezelf te twijfelen, hij is gewoon idioot bezig. Zeker na het voorval van vorig jaar is dit meer dan voldoende reden om hem de deur uit te zetten. Sterkte.
vrijdag 15 mei 2020 om 17:52
Heb even gegooglet en novamora wordt dus aangeduid als ‘Dating vol passie’
Ik had er nooit van gehoord, maar dat je vriend daar een account heeft en berichten stuurt zegt toch genoeg over dat je je niet aanstelt?
Ik snap niet dat je kan denken dat je overdrijft terwijl je zo’n groot bewijs heb. Mensen zitten niet zomaar op zo’n site. Voor mensen die gewoon gezellig willen chatten zijn er wel andere sites.
Dus dat hij zegt dat het niks voor stelt slaat ook nergens op. Het stelt heel veel voor want hij is waarschijnlijk zo’n ‘ je moet je oude schoenen niet weg gooien voor je nieuwe hebt’ type.
Doe jezelf en je kind een lol en dump hem zelf. Lijkt me dat je voor je kind ook niet zo’n vreemdganger als voorbeeld wil.
Ik had er nooit van gehoord, maar dat je vriend daar een account heeft en berichten stuurt zegt toch genoeg over dat je je niet aanstelt?
Ik snap niet dat je kan denken dat je overdrijft terwijl je zo’n groot bewijs heb. Mensen zitten niet zomaar op zo’n site. Voor mensen die gewoon gezellig willen chatten zijn er wel andere sites.
Dus dat hij zegt dat het niks voor stelt slaat ook nergens op. Het stelt heel veel voor want hij is waarschijnlijk zo’n ‘ je moet je oude schoenen niet weg gooien voor je nieuwe hebt’ type.
Doe jezelf en je kind een lol en dump hem zelf. Lijkt me dat je voor je kind ook niet zo’n vreemdganger als voorbeeld wil.
vrijdag 15 mei 2020 om 18:02
Hij heeft afgesproken met een vrouw ( je mag raden wat er gebeurt is)
Vervolgens wil jij in therapie, hij niet want hij wilt het niet hebben over zijn bedrog.
Vervolgens zit hij op een datingsite, jij ontdekt dit en hij hapt op jouw account.
Vervolgens doet hij of hij het spelletje mee speelde omdat hij wist dat jij dit was.
Dan betrap je hem weer opnieuw met 126 berichten.
Die standaard teksten, is dat niet omdat hij er niet voor betaald heeft?
Dus dat je geen eigen tekst kan versturen?
Ik denk dat je man duidelijk op zoek is naar een ander, of wellicht opzoek is naar sex met een ander.
Ik zou hem confronteren, met je computer aan en op zijn account.
Vervolgens vragen zijn spullen te pakken en er een dikke punt achter zetten.
Hij heeft geen spijt van zijn eerste misstap dat is duidelijk.
Wie weet hoe vaak dit al gebeurt is of waar hij nog meer contacten onderhoud.
Vervolgens wil jij in therapie, hij niet want hij wilt het niet hebben over zijn bedrog.
Vervolgens zit hij op een datingsite, jij ontdekt dit en hij hapt op jouw account.
Vervolgens doet hij of hij het spelletje mee speelde omdat hij wist dat jij dit was.
Ik denk dat je man duidelijk op zoek is naar een ander, of wellicht opzoek is naar sex met een ander.
vrijdag 15 mei 2020 om 18:07
Dit. Hij wil geen verantwoordelijkheid nemen voor wat hij verkeerd doet want dan moet hij ook stoppen met zijn “spannende praktijken” en dat wil hij duidelijk niet.ecam2015 schreef: ↑15-05-2020 18:02Hij heeft afgesproken met een vrouw ( je mag raden wat er gebeurt is)
vrijdag 15 mei 2020 om 18:09
Vind je dat deze vader een goed voorbeeld voor jullie dochter is?
Moet zij later dit soort gedrag ook accepteren van haar toekomstig partner?
Deze vraag zou ik ook aan hem stellen, met daarnaast of hij wil dat zijn dochter later ook zo behandeld wordt.
En ik zou me niet zo laten behandelen, dus ik zou mijn dochter het voorbeeld geven en vertrekken.
Moet zij later dit soort gedrag ook accepteren van haar toekomstig partner?
Deze vraag zou ik ook aan hem stellen, met daarnaast of hij wil dat zijn dochter later ook zo behandeld wordt.
En ik zou me niet zo laten behandelen, dus ik zou mijn dochter het voorbeeld geven en vertrekken.
Nope
vrijdag 15 mei 2020 om 18:35
Klinkt sowieso als een gevalletje totaal hopeloos als er van die 126 vrouwen geen enkele toehapt. Of heeft hij wel effectief dates gehad ook?
Waarom ben je in juli / augustus eigenlijk teruggegaan als je toen al weet had van dat website-gedoe?
Waarom ben je in juli / augustus eigenlijk teruggegaan als je toen al weet had van dat website-gedoe?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
vrijdag 15 mei 2020 om 18:53
Correct.TijdvoorTaart schreef: ↑15-05-2020 16:51Ik gok dat plopper niet letterlijk bedoelde of hij het doet met jou in de buurt, maar of hij er open over is. Dat is hij niet, dus hij weet donders goed dat hij fout zit. Iets was echt niets voorstelt hoef je namelijk niet stiekem te doen.
En nogmaals. Als het niets voor hem betekent, was ie allang gestopt.
vrijdag 15 mei 2020 om 20:23
Behalve zijn eigen vrouw in vermomming.
vrijdag 15 mei 2020 om 20:54
Is dit zo TO? Zo ja, wat erg. Want je wist natuurlijk heel goed dat jullie helemaal niets aan jullie communicatieprobleem hadden en hebben gedaan. Maar dan toch gewoon doorgaan en nog een kind maken?
Maar ook voor nu: je focust je op de verkeerde dingen. Wat maakt het uit waar hij is als hij die berichtjes stuurt? Maakt dat jullie communicatie beter? Jullie relatie?
vrijdag 15 mei 2020 om 21:00
Dit haal je uit het loepen? Check de datum dan even.