wat moet ik nu doen?

29-07-2010 14:02 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo lezers,

ik heb even jullie mening/advies nodig.

mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen. we hebbn een zoontje van 1 jaar.

vandaag had ik gewoon een naar voorgevoel omdat mijn vriend geheimzinnig doet met zijn telefoon dus ik wilde zijn email checken maar hij heeft er een ander wachtwoord op gezet.

toen gingen bij mij de alarmbellen rinkelen en heb op een ander mailadres van hem gekeken en ja hoor ik vond mailtjes..

hij heeft op meerdere sites berichtjes geplaatst dat hij seks wilde eenmalig. ook vond ik een berichtje naar een meid die ik ken dat hij haar graag wil zien als ik er niet bij ben omdat hij haar lekker vind.

ik ben woedend geworden en heb hem via mail alle linkjes doorgestuurd die ik heb gevonden was zelfs nog van een recente datum vorige week..

nu ben ik ook gaan terugdenken en maandag moest hij overwerken hij stuurde mij om 19.00 savonds een berichtje dat hij naar huis toe mocht en hij was pas om 22.00 thuis met het smoesje dat hij nog wat dingetjes moest doen hij was toen ook niet bereikbaar..tja dat zegt mij genoeg..

het ergste vind ik nog dat wij elke dag seks hebben dus hij komt niets te kort en hij wil graag een 2e kindje met mij.

nu probeer ik hem te bereiken want ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben maar hij laat niets van zich horen.

ook weet ik niet hoelaat hij klaar is met werken maar ik wil niet dat hij hier nog binnenkomt als ik niet van te voren weet hoe het zit heb geen zin in ruzie in huis aangezien we een kleine hebben.

wat moet ik nu doen?

het liefst flikker ik al zn spullen naar buiten maar dat is geen goede optie en als ik de deur op slot doe krijg ik ook problemen.
.
Vrouwmens, daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar ik denk dat Mams de auto niet ruilt tegen een bed maar tegen de belofte dat hij haar en haar zoontje met rust laat.
Tja, maar wat is een belofte waard? Ik heb het verhaal hier gevolgd en het lijkt me niet de meest betrouwbare vent die er rondloopt. Daarnaast; Mams heeft een zoon met hem. Op dit moment hebben ze allebei behoefte aan elkaar met rust laten, maar wat er in de toekomst gebeurt op dat vlak is nog niet duidelijk.

Volgens mij is het handig als ze gewoon een goede en eerlijke boedelverdeling maken (en dat Mams daarbij haar eigen belangen ook goed voor ogen houdt) en dat ze de 'harde' financiële/zakelijke kant gescheiden houdt van de emozaken zoals de omgangsregeling enzo. Eea is nu nog zo vers (ze zijn net 2 dagen uit elkaar), dat ik het niet verstandig vind dat Mams vandaag al die auto gaat overschrijven.
.
Ja, het zou inderdaad wel het beste zijn om het zakelijk netjes te regelen, maar ik schat zo in dat Mams het snelst van deze kerel afkomt als hij zich niet de grote verliezer voelt. Als hij haar die auto afhandig maakt, kan hij zich groot houden t.o.v. zijn vriendjes en heeft hij geen reden meer om haar nog lastig te vallen.

Het is wel schandalig dat het zo moet. Het is gewoon afkopen. Maar Mams lijkt me nu erg gebaat bij rust en een snel afscheid. Voor nu heeft ze die.

Los daarvan zou ze straks best een advocaat kunnen zoeken om regelingen te treffen mbt de toekomst van hun zoontje, om de dingen goed vast te leggen.
Jeetje mams, lees net het hele topic. Wat een verhaal!

Blij dat je van die lul af bent. En wat goed dat je je opleiding wil afmaken! Je komt heel sterk over in je posts, jij redt het wel
even een update van mij

vandaag veel geregeld..gemeentehuis geweest. online via uvw alles ingevuld en word binnekort terug gebeld voor afspraak, upc afgezegd, auto laten overschrijven auto uit de verzekering...

belastingdienst gebeld krijg nu nieuwe formulieren voor huur zorg en alleenstaande ouderkorting..

mijn ex heeft me tig keer gebeld met nutteloze opmerkingen.. hij woont nu in het oude huis van zn beste vriend en mij nu niet meer beste vriendin (omdat zijn maat dat haar verbied om met mij om te gaan na een vriendschap van 7 jaar) dus dat kan er ook allemaal nog wel bij

hij doet verschrikkelijk irritant..heel de tijd dat ie zoveel vriende en familie heeft die hem helpen en dat ie wel een ander wijf zwanger gaat maken..

nu moet meneer nog een keer de airco ophalen hij neemt ook de vriezer mee en de gordijnen

feitje is dat hij in zn nieuwe huis nu al gordijnen heeft en hij woont nu op 2 min loopafstand van een supermakrt terwijk ik een ong 12 minuten met de auto moet rijden bij de eerst dichtsbijzijnde supermakrt dus ga nu maar op marktplaats kijken voor een kleine vriezer en de gordijnen vechten we nog wel uit..

hij denkt dat ik me ellendig voel dat ik hem niet meer heb maar nee dat is het niet ik voel me ellendig omdat ik nu alleenstaande moeder ben..wil ooit wel een andere man mar hem niet meer

hij gaf me nog een indirecte hint dat sex met je ex fijn is..sukkel

oow ja en hij doet alsof alles mijn schuld is dat de relatie stuk is yeah right laat um dat maar denken als hij zich daardoor beter voelt.

heb afgelopen nacht wel heerlijk geslapen..poezebeesten lagen lekker bij me op bed te spinnen...dus ben toch niet alleen..

mn zoontje heeft een eigen slaapkamer en laat dat ook maar zo denk ik wilde hem eerst bij me op de slaapkamer...

nu wil hij wel een omgangsregeling...hij wil hem 1x in de maand een heel weekend hebben..en even later was t weer dat ie hem niet hoeft te zien..ik kan daar niets mee..heb hem voorgesteld dat hij hier mag langskomen om hem te zien dat wil hij niet dan niet toch..ga hem echt niet meegeven aan me ex..zn drugsvriendje woont er 5 min nu vandaan dus die zal er ook vaak zitten...

ik heb nu nog steeds mijn doel voor ogen..

ik ga me deze week nog inschrijven bij een woningbouw waar mn fam woont 200 km verderop...en dan mn opleiding hier af maken en dan hoop ik dat ik over 2 jaar daar kan wonen en een hele nieuwe start te kunnen maken nieuwe mensen leren kennnen dat is beter voor mij en mn zoontje..word ik nooit meer geconfronteerd met mn ex of met mijn ouders..of met mijn o zo aller beste vriendin die me nu laat stikken voor dr vriend...

nee ben er klaar mee hierzo...

zo dit lucht ff op dat ik dit weer kwijt ben...

groetjes!
ga zo door, je doet het geweldig!
You go girl! R.E.S.P.E.C.T.

Laat je oude leven achter en kijk vooruit. En tja een 'vriendin' die zich zo laat ringeloren door een vent, daar kun je alleen maar medelijden mee hebben.

Mbt omgangsregeling, ik zou dit onderwerp laten rusten en eerst met een advocaat praten gezien zijn drugsgebruik en zijn wisselvallige gedrag. Stel scherpe voorwaarden op.

Tja dat ie jou overal de schuld van geeft en denkt dat jij niet zonder hem kan is geen verrassing. Het is en blijft een droeftoeter. Laat inderdaad gaan, steek inderdaad je energie in zaken die ertoe doen.
Goed bezig vrouw! Zondermeer. MAAR... zo wispelturig als dat je ex zich opstelt t.o.v. wel/niet omgang met jullie kind: laat alle afspraken z.s.m. bij een rechter vastleggen. Pak dat in ene keer door, dan heb je het maar gehad en kan hij niet zomaar meer van alles en nog wat eisen. Hij is bijzonder onbetrouwbaar gebleken en gezien de omgeving waarin hij verkeert, zou ik met jullie kind geen enkel risico pakken als ik jou was....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
RESPECT, mams. het zal niet makkelijk zijn, maar je 'klinkt' echt al een stuk sterker dan toen je net het topic geopend had.

en laat je ex maar 'een ander wijf zwanger maken'. kan ie dubbele alimentatie betalen. wat een idioot zeg.

jij bent sterk, en tenminste op de goede weg. (dat kan ie helemaal niet hebben natuurlijk. vandaar die infantiele opmerkingen.)

vind het ook lief dat je komt updaten hier.
dankjulliewel voor de reacties vind ik lief!

heb vrijdag een gesprek met een advocaat..

ik wil ook graag de achternaam van mijn zoontje veranderen..

en kreeg net een triest mailtje van hem terug

ik moest mailen als er iets was en aangezien hij snel al zn spullen wil heb ik hier nog veel meer spullen gevonden dus ik mailde hem: ik heb hier nog spullen van je gevonden en benoemde wat dingen

krijg ik terug:

Ik kom het aaaallemaal morgen halen... Wat een ruimte heb jij opeens. Beter he dat ik wegben. Dan kun je tenminste weer wat kwijt

morgen weet ik al precis hoe ik het doe ik weet hoelaat hij dr ongeveer is en laat um no way hier binnen zet het wel mooi op de stoep neer...

hij kan toch niet volwassen reageren..en dat word deze maand 25..

heb net ook fotos uitgezocht al de fotos waar hij op staat en samen met mn zoontje heb ik in een apart mapje gedaan en ergens onder in de kast gedaan..

alleen wat me wel nu opvalt ik had toen straks de tv aan en zit beetje nutteloos te zappn komen er allemaal reclames oid voorbij met papa en mama....echt stom of ik let er nu gewoon op onbewust..

ik vind ht ook lekker om hier van me af te schrijven...

en hou jullie zeker op de hoogte..

groetjes!
Mams, ik volg je verhaal al vanaf je OP. Wat ben jij in een paar dagen veranderd in een enorm sterke vrouw!

Mag ik je 1 tip geven, doe zoveel mogelijk via mail maar let vooral heel erg op dat jij het netjes houdt. Op deze manier heb jij bewijzen voor het geval het nodig is. Wij hebben dit een tijdje gedaan bij de ex van mijn man, die werd iedere keer als er in onze situatie iets wijzigde boos en dan wilde ze de bezoekregeling aanpassen of ze mailde allemaal verwijten e.d. Wij hebben alles bewaard!
dat van die reclames is volgens mij normaal hoor. nu ik zelf rijlessen aan het nemen ben zie ik echt overal lesauto's. was me nog nooit eerder opgevallen. mijn zwangere vriendin ziet oooveral zwangere vrouwen. ik dus totaal niet. je bekijkt de wereld nu even tijdelijk door deze 'bril'.

wat KIF zei is een goed idee, idd.

en ja, je hebt zeker veel ruimte! opgeruimd staat netjes, nl.
Je hebt inderdaad letterlijk en figuurlijk meer ruimte nu je dit stuk verdriet bij het grofvuil hebt gezet. Laat 'm inderdaad niet binnen en zet z'n zooi gewoon bij de deur. Jullie knappen er een stuk van op nu de grootste puinbak is verdwenen. Neem het advies van KIF zeker over en verlaag je niet tot zijn niveau. Zorg dat je het zakelijk via de advocaat afhandelt. Wees calm, cool & collected, en ga niet in op z'n grillen. Daar doe jij je voordeel mee.
quote:mams21 schreef op 02 augustus 2010 @ 15:08:

mijn ex heeft me tig keer gebeld met nutteloze opmerkingen.. hij woont nu in het oude huis van zn beste vriend en mij nu niet meer beste vriendin (omdat zijn maat dat haar verbied om met mij om te gaan na een vriendschap van 7 jaar) dus dat kan er ook allemaal nog wel bij

!tijd voor haar om ook te vertrekken.
zo t was me wel weer het dagje

vanochtend kreeg ik een mailtje van mn ex..kunnen we niet gewoon met zn 3tje nog leuke dingen doen voor ons zoontje zoals zwembad, dierentuin..

ik heb niets gereageerd..

hij zou vandaag spullen komen ophalen uit zn werk dus had hem gemailt maar hij kwam niet,,wilde net zn spulle buite gaan zette en toen kwam hij via de achterkant..hij ging uit het niets weer heel flauw doen wilde weer van alles meenemen,,mn kitten ontsnapte naar buiten daar gaf ie geen fuck om.en hij wil omgang gaan eisen,,ach ja hij is zo wisselvallig en kan nietmeer normaal met hem communiceren helaas..

ook ging hij nog expres naar een meid flirten buiten...bah echt kinderachtg..ook zou hij de airco meenemen dat deed hij niet..die is vn zn ma..nu wil hij hem morgen voor zn werk ophalenom half 6 noway dat dat gaat gebeuren want op de terugweg komt hij hier ook langs..

afijn ik mag van de gemeente verhuizenals ik dat wil ds ben druk op zoek

van alle stress heb ik vandaag knallende koppijn, misselijk, buikpijn en pijn in me rug..

mag ik trouwens spullen zomaar buiten zetten? of krijg ik daar dan gezeik mee? ik heb er echt geen zin meer in in dat gezeik elke keer..hij word ook heerlijk opgestookt door zn familie..

ach ja..ik ga nog even typen waarom ik niet wil dat hij alleen mn zoontje mee zou nemen mbt tot omgangsregeling en zal daar alles in vermelden agressie, drugs en hoe hij zn zoontje behandelde..zodat ik dat vrijdag aan mn advocaat kan geven..
Lieve schat, het is al eerder gezegd, maar ook hier vanuit ervaring: dat wispelturige gedrag belooft niet veel goeds!

Zorg dat je zijn wispelturigheid vastlegd (zoals het noteren van uitspraken als 1x per maand, dan nooit, etc), zodat je dat later kunt aantonen.

En laat je nu niet leiden door emoties, maar focus je op een omgangsregeling die voor jou goed voelt en die niet gebaseerd is op de tijdelijke wensen/eisen van paps.

Vind dat je goed bezig bent, Vrouw!
weer even update van mij:

het gaat redelijk goed met me op dit moment...slaap weer goed eet weer goed..ben niet depri of wat dan ook..

ik ben trots op mezelf dat ik zo sterk ben...

ex probeerd me op elke manier en kans die hij heeft te vernederen/ om laag te halen maar dat lukt hem niet...

ik focus me op mijn opleiding die ik binnekort ga afmaken ik ga het straks in mijn toekomst goed hebben samen met mijn zoontje...

ben naar advocaat geweest...tis nu wachten tot hij wat laat horen aan zijn advocaat over omgangsregeling

hij zei zelf wel tegen me dat hij zou bellen als hij zn zoontje wilde zien maar dr is niets mee te beginnen hij veranderd van dag op dag..

de dagen gaan redelijk snel voorbij had ik niet verwacht..

ik ben allang uit de ontkenningsfase en gemis dat heb ik eigenlijk niet komt ook omdat hij haast nooit thuis was dus dat scheelt..

ben wel heel kwaad op hem

ik update weer als ik wat hoor van hem of zijn advocaat oid..

tot nu toe blijkt hij er niet mee te zitten aangezien hij me verteld dat hij veel lol maakt met zn vrienden.

en zn fam wil dat hij de voogdij gaat eisen..ben ik niet bang voor hij heeft geen eens gezag over zn zoontje..

fijn weekend iedereen!

mn motto: na regen komt zonneschijn ook voor mij!!

wat er ook gebeurd in het leven het komt altijd goed.
het is echt geweldig te lezen met hoeveel kracht je dit alles doorstaat, en je je eigen weg kiest! Diep respect!
Goed zo!

Hij laat jou uitdrukkelijk weten lol te hebben, omdat hij je wil raken. Zo van: laat haar maar voelen dat ik haar niet nodig heb. Nou, van hetzelfde terug zou ik zeggen.

De voogdij eisen kan hij doen, maar of hij het ook krijgt is een tweede.

Als hij geen stabiel thuis kan bieden, krijgt hij never nooit voogdij.

En zo te horen (vriendinnen bij de vleet, drugsvriendjes) kan hij dat niet. Jij wel, want jij maakt plannen voor een opleiding en een goede toekomst.

Ga zo door!
Het ziet er naar uit dat manlief nog meer mindere kanten heeft die reden genoeg zijn om weg te gaan. Niet alleen het snoepen buiten de deur, ook zijn agressieve kant is genoeg reden! Helemaal met kinderen..
Ik lees net dat je al weg bent...Heel goed meid!
Mams, heb net van voor tot achter alles gelezen. Wat een eikel is die man.

Maar het verbaast me niks dat hij drugs gebruikt/in dat circuit hangt. Het wispelturige, totaal niet logisch na kunnen denken, egoïstisch, agressief, niet kunnen relativeren... En het verbaast me ook niks dat hij problemen heeft met z'n geld. Mensen die verslaafd zijn aan drugs hebben nogal de neiging hun hersens niet normaal te kunnen gebruiken en een ontzettend drama van hun leven te maken. Zo typisch...

Blijf zover mogelijk van hem vandaag.. en in de toekomst van andere jongens van hetzelfde type. Je hebt er niks aan.

Verder heel stoer dat je bij hem weggaat, veel succes en houd ons op de hoogte. Wellicht kunnen we je in de toekomst helpen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven