Wat nu?

18-07-2012 14:36 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,
anoniem_156038 wijzigde dit bericht op 18-07-2012 17:44
Reden: privacy
% gewijzigd
quote:madelief101 schreef op 18 juli 2012 @ 15:29:

Hij is zooooo koppig en blijft mij de schuld geven, al maanden.

Wat is er in godsnaam gebeurt dat hij zo kwaad is en blijft. Dan moet je hem bij jou onthouding toch wel behoorlijk flink beledigd hebben.

Ik denk dat er dan toch meer moet zijn gebeurt als je ons doet geloven. Als een man zo koppig blijft weigeren, zeker op seksgebied, dan moet er toch echt heeeeeelllll veeeellllll mis zijn gegaan. En zal je hem toch diep beledigd hebben. Kan haast niet anders.
Ben ik nou echt de enige wiens voelsprieten gaan jeuken?

Dit is vast geen gezonde posting maar sorry, ik krijg het idee dat je vent misschien vreemd gaat...
Maar dat doet ze al, initiatief tonen.. negeren helpt soms ook wel eens, maar ik weet niet of dat in jou situatie zal helpen. Al zou ik dit onderwerp ook nooit als een negeer optie inzetten, soms voor de kleine stomme dingen haha.. Maar lastig voor je!
quote:mymelody schreef op 18 juli 2012 @ 15:38:

Dit is vast geen gezonde posting maar sorry, ik krijg het idee dat je vent misschien vreemd gaat...Als ik in deze situatie zat, dan was dit ook idd door mijn gedachten heen gegaan maar het hoeft uiteraard niet zo te zijn
quote:mymelody schreef op 18 juli 2012 @ 15:38:

Dit is vast geen gezonde posting maar sorry, ik krijg het idee dat je vent misschien vreemd gaat...Geen jeukende voelsprieten. Denk eerder dat TO hem flink gekrenkt heeft door hem keer op keer af te wijzen. En dat hij er nu klaar mee is.
quote:Star schreef op 18 juli 2012 @ 15:52:

[...]

Geen jeukende voelsprieten. Denk eerder dat TO hem flink gekrenkt heeft door hem keer op keer af te wijzen. En dat hij er nu klaar mee is.Dit dus
quote:Star schreef op 18 juli 2012 @ 15:52:

[...]

Geen jeukende voelsprieten. Denk eerder dat TO hem flink gekrenkt heeft door hem keer op keer af te wijzen. En dat hij er nu klaar mee is.Hij heeft inderdaad ook last van een 'huge ego'. Maar die 2, 3 maanden dat het bij mij niet goed zat, heb ik hem dat ook uitgelegd en ben ik netjes met hem omgegaan. Dit zie ik niet als reden om 9 maanden later nog zo te doen tegen mij. Ik wil dit graag oplossen, maar het lijkt wel alsof dat niet hoeft voor hem.
Als hij to zat is moet hij de relatie verbreken en niet doelbewust haar afwijzen.

Andersom vind ik ook to dat als jij er klaar mee bent, zet er een punt achter.
quote:madelief101 schreef op 18 juli 2012 @ 15:56:

[...]

Hij heeft inderdaad ook last van een 'huge ego'. Maar die 2, 3 maanden dat het bij mij niet goed zat, heb ik hem dat ook uitgelegd en ben ik netjes met hem omgegaan. Dit zie ik niet als reden om 9 maanden later nog zo te doen tegen mij. Ik wil dit graag oplossen, maar het lijkt wel alsof dat niet hoeft voor hem. Zo wil ik niet verder, maar wil eigenlijk ook niet weg. Dreigen met weggaan is dus eigenlijk iets wat ik beter niet doe, waarschijnlijk doe ik het toch niet, maar ik zie op deze manier geen toekomst.Ga met hem in gesprek. Wij hebben hier geen pasklare oplossing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven