Wat nu...
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:18
Mijn dochter is erg verdrietig om het vertrek van ex vriend, ze staat ermee op en gaat ermee naar bed. ( schreeuwend wakker in de nacht dar xxxx hier moet zijn en bij ons moet blijven)
Wij hebben af en toe nog contact en we houden nog steeds van elkaar en missen elkaar. Hij wil met zichzelf aan het werk omdat het niks met houden van te maken heeft maar dat het in zijn hoofd niet wil qua zijn familie etc.
Moet ik voor hem vechten of hem loslaten?
Wij hebben af en toe nog contact en we houden nog steeds van elkaar en missen elkaar. Hij wil met zichzelf aan het werk omdat het niks met houden van te maken heeft maar dat het in zijn hoofd niet wil qua zijn familie etc.
Moet ik voor hem vechten of hem loslaten?
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:21
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:25
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:29
Loslaten. Jullie maken er een puinhoop van! Jij moet je dochter beschermen en slaagt daar niet heel erg goed in nu. Laat je ex los en creeer weer een stabiele omgeving voor je dochter. En nee, dat is geen knipperlicht relatie met je ex.
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:34
viva-amber schreef: ↑28-10-2017 09:25Ik zou wat voorzichtig zijn in het meenemen van je kind in onstabiele relaties.
Dit. Het is niet de eerste keer dat hij is vertrokken. Jullie hebben al weken ruzie, je vertrouwde hem niet, maar jullie waren wel al naar koophuizen aan het kijken en luiers aan het kopen. Ga eerst eens een stabiel leven opbouwen met je kind samen. Zonder vent. En als je ooit weer een man ontmoet waarmee je een relatie wil zorg dan eerst dat die relatie stabiel is voor je je kind erbij betrekt, gaat samenwonen of over een liefdesbaby gaat fantaseren. Je bent 24 en hebt in een paar jaar al mee drama meegemaakt dan anderen in een heel leven. Denk vanaf nu eerst eens aan het belang van je dochter!
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:46
Het gemis.. hij zou een poppenhuis met haar gaan afmaken zelf gebouwd, vanmorgen deed ze het licht aan bij me en zei dit deed xxxxx ook altijd zo bij mij, wanneer ze met haar barbies speelt heeft ze het over xxxxx en ga zo maar door.. en ik eet en drink gewoon hoor alleen er blijft niks in helaas.Aneso schreef: ↑28-10-2017 09:25Is dochter verdrietig vanwege het gemis of is het een reactie op jouw verdriet? Als ik lees dat je bijna opgenomen moet worden ivm uitdroging, dat je niet eet/drinkt vanwege liefdesverdriet etc dan, denk ik, dat dit te moeten zijn bij je moeder als jong kind behoorlijk wat impact heeft.
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:48
Onze relatie zelf was stabiel, en we houden ongelofelijk veel voor elkaar. Ik snap alleen niet dat hij me 4 week heeft kunnen voorliegen. Want niet weg neemt dat hij een man was waarmee ik dacht oud te worden.Tr0tter schreef: ↑28-10-2017 09:34Dit. Het is niet de eerste keer dat hij is vertrokken. Jullie hebben al weken ruzie, je vertrouwde hem niet, maar jullie waren wel al naar koophuizen aan het kijken en luiers aan het kopen. Ga eerst eens een stabiel leven opbouwen met je kind samen. Zonder vent. En als je ooit weer een man ontmoet waarmee je een relatie wil zorg dan eerst dat die relatie stabiel is voor je je kind erbij betrekt, gaat samenwonen of over een liefdesbaby gaat fantaseren. Je bent 24 en hebt in een paar jaar al mee drama meegemaakt dan anderen in een heel leven. Denk vanaf nu eerst eens aan het belang van je dochter!
Hij heeft erg heimwee naar zijn thuis front en dat is voor hem de reden geweest om te vertrekken.
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:49
Met ups en downs... hij belt nog wel es en vraagt dan wat ik doe en dat hij het ook allemaal kut vind hoe dit gaat. En dat we elkaar gewoon missen maar dat hij aanzich zelf moet werken
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:55
Ja joh, heel stabiel. Alleen loog hij je vier weken lang voor, vertrouwde jij hem niet, en kochten jullie al luiers voor er überhaupt een kind verwekt was. Jullie klinken allebei nogal van het padje af niet stabiel. En hoe kan het dat je ex nog een huisarts had in Limburg? Als je officieel samenwoont zoek je er toch een in Groningen?
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:57
En hoe reageer jij daar dan op?angela291 schreef: ↑28-10-2017 09:46Het gemis.. hij zou een poppenhuis met haar gaan afmaken zelf gebouwd, vanmorgen deed ze het licht aan bij me en zei dit deed xxxxx ook altijd zo bij mij, wanneer ze met haar barbies speelt heeft ze het over xxxxx en ga zo maar door.. en ik eet en drink gewoon hoor alleen er blijft niks in helaas.
Gezien je topics klinkt relatie niet als heel stabiel. Voorliegen, terug naar fam verhuizen... Loslaten dus en goed voor jezelf gaan zorgen.
zaterdag 28 oktober 2017 om 09:58
Dat was afgelopen maand inderdaad! Daarvoor was alles goed en we konden lezen en schrijven met elkaar. We hadden het echt echt heel fijn samen. Jammer dat hij voor zijn familie gaat ipv zn eigen gezin. Omdat we zo graag samen een kindje wouden samen... hij net zoveel als mij.Tr0tter schreef: ↑28-10-2017 09:55Ja joh, heel stabiel. Alleen loog hij je vier weken lang voor, vertrouwde jij hem niet, en kochten jullie al luiers voor er überhaupt een kind verwekt was. Jullie klinken allebei nogal van het padje af niet stabiel. En hoe kan het dat je ex nog een huisarts had in Limburg? Als je officieel samenwoont zoek je er toch een in Groningen?
Omdat hij nog niet eerder naar de huisarts hoefde en zich daarom nog niet had overgeschreven van huisarts.
zaterdag 28 oktober 2017 om 10:00
Sinds dat hij heeft gelogen was het vertouwen inderdaad minder, hij zei dat hij spijt had en het niet weer zou doen. Voor die tijd was de relatie echt geweldig op elk gebied.
Ik vertel dochter dat hij zijn papa en mama mist en daarom weg is. Het is alleen erg moeilijk voor haar.
zaterdag 28 oktober 2017 om 10:00
Ik zou echt niet meer de telefoon opnemen. Sluit het af, niet half maar echt helemaal. Het klinkt alsof je je, vooral naar je dochter toe, wel wat sterker mag opstellen. Sta erboven, jij bent de volwassene.
zaterdag 28 oktober 2017 om 10:10
Ben ik met je eens! Maar mag je niet kapot zijn van verdriet? Als je op zaterdagmiddag nog een appje krijgt, tot vanavond lief laatste dagje en dan met ons 3en lekker paar daagjes vrij, ik hou van je en denk aan je.. en 5uur later is hij weg?Timetraveler schreef: ↑28-10-2017 10:00Ik zou echt niet meer de telefoon opnemen. Sluit het af, niet half maar echt helemaal. Het klinkt alsof je je, vooral naar je dochter toe, wel wat sterker mag opstellen. Sta erboven, jij bent de volwassene.
Je bent bezig met een koophuis en met kinderen en ineens valt heel je toekomst in duigen met de man waarvan ik het gevoel echt had om oud mee te worden
zaterdag 28 oktober 2017 om 10:13
Voor jezelf wel, maar je hebt een kind waar je verantwoordelijk voor bent. Betrek het kind niet in jouw verdriet.angela291 schreef: ↑28-10-2017 10:10Ben ik met je eens! Maar mag je niet kapot zijn van verdriet? Als je op zaterdagmiddag nog een appje krijgt, tot vanavond lief laatste dagje en dan met ons 3en lekker paar daagjes vrij, ik hou van je en denk aan je.. en 5uur later is hij weg?
Je bent bezig met een koophuis en met kinderen en ineens valt heel je toekomst in duigen met de man waarvan ik het gevoel echt had om oud mee te worden