Wat nu?

27-09-2010 13:15 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorige week maandag (20-09-2010) heb ik een relatie met een meisje waar ik echt stapelverliefd op ben.

Alleen zij weet niet of ze verliefd is of onze band vriendschappelijk ziet.

Ze is onze relatie aangegaan omdat ze altijd op foute mannen viel (vreemdgaan e.d.) maar omdat ik een lieve en zorgzame jongen ben en ze die eigenlijk nooit heeft gehad en ze wil graag weten of dat iets voor haar is.

Tevens heb ik voor ik haar kende met een vriendin van haar gezoend en sex gehad en zij heeft een keer gezoend met een vriend van mij, op de avond dat ik haar ontmoette. Op een of andere manier komt het volgens haar daardoor dat ze niet met mij wilt zoenen. Iets houdt haar tegen.

Ik wil het absoluut niet uitmaken omdat ik weet (verliefd) dat ik haar gelukkig kan maken en heb haar dat ook verteld.

Heeft iemand ervaring hierin of heeft iemand tips voor mij?

Alvast bedankt.
quote:noodles schreef op 27 september 2010 @ 13:45:

oops mosterd..

Tuurlijk kan ze er nog achter komen, maar of het positief uit zal pakken is een tweede.. Vindt ze je wel aantrekkelijk?

En heb je haar al geprobeerd te zoenen?

Ja inderdaad of het positief is is een tweede.. Ze vind me zeker aantrekkelijk en geeft veel om me.. Vorige week liet ze nog weten dat ze gek op me is alleen ze weet niet of het verliefdheid is..

Heb haar geprobeerd te zoenen maar dat werd beantwoord met een kus op de mond.
Ach wat niet kan, wat niet kan.

Alles kan in principe wel, alhoewel ik een aanhanger ben van de 'vanaf het begin in vuur en vlam staan' theorie.

Je moet er in elk geval niet op vertrouwen dat het gaat gebeuren.

Ik vind het niet fair van haar, ook al is ze wel eerlijk over haar gevoelens.
quote:Grungy schreef op 27 september 2010 @ 13:49:

Ach wat niet kan, wat niet kan.

Alles kan in principe wel, alhoewel ik een aanhanger ben van de 'vanaf het begin in vuur en vlam staan' theorie.

Je moet er in elk geval niet op vertrouwen dat het gaat gebeuren.

Ik vind het niet fair van haar, ook al is ze wel eerlijk over haar gevoelens.

Ja precies zo denk ik er ook over. Ben ook voorstander van begin af aan zoals je die theorie omschrijft..

Nee vertrouw er ook niet op dan wordt de klap alleen maar groter straks.

Eerlijk is ze zeker maar hoop dat ze me snel duidelijkheid geeft.
Naast het (niet) zoenen waar anderen al op hebben gereageerd, valt deze zin mij op.quote:Mass87 schreef op 27 september 2010 @ 13:15:

Ik wil het absoluut niet uitmaken omdat ik weet (verliefd) dat ik haar gelukkig kan maken en heb haar dat ook verteld.Hoezo weet jij dat jij haar gelukkig kan maken? Als ze niet verliefd op je is, kan jij haar niet gelukkig maken in een relatie. Punt. Ook al vind jij dat jullie goed bij elkaar passen en ben je lief en zorgzaam, zelfs al was je Gods gift to women George Clooney, als zij jou niet wil houdt het op.
Lieve Mass, get real! Jullie hebben geen relatie, jullie zijn aan het daten.

Houd voor ogen dat een verstandige vrouw altijd een man uitgebreid zal ´testen´ voordat ze serieus met hem wordt. Logisch, als je er over nadenkt. Zeker voor een vrouw die verwondingen heeft opgelopen door voorgaande relaties (en dat zijn er nogal wat helaas). Als jij inderdaad een niet-foute man bent, dan is er maar één manier om haar vertrouwen te winnen en dat is geduld hebben. Dat niet hebben (for goodness sake, een wéék!) maakt van jou óók een foute man. Misschien is ze nu niet dolverliefd op je, maar ik geloof dat jij ook wel snapt dat bij een vrouw de verliefdheid kan groeien mét haar vertrouwen. Tijd. Dat is er nodig. Maar dan heb je ook wat. Of niet natuurlijk, dat blijft het risico van het vak.
quote:Frankie33 schreef op 27 september 2010 @ 13:57:

Lieve Mass, get real! Jullie hebben geen relatie, jullie zijn aan het daten.

Houd voor ogen dat een verstandige vrouw altijd een man uitgebreid zal ´testen´ voordat ze serieus met hem wordt. Logisch, als je er over nadenkt. Zeker voor een vrouw die verwondingen heeft opgelopen door voorgaande relaties (en dat zijn er nogal wat helaas). Als jij inderdaad een niet-foute man bent, dan is er maar één manier om haar vertrouwen te winnen en dat is geduld hebben. Dat niet hebben (for goodness sake, een wéék!) maakt van jou óók een foute man. Misschien is ze nu niet dolverliefd op je, maar ik geloof dat jij ook wel snapt dat bij een vrouw de verliefdheid kan groeien mét haar vertrouwen. Tijd. Dat is er nodig. Maar dan heb je ook wat. Of niet natuurlijk, dat blijft het risico van het vak.

Dank voor je reactie!!

Je hebt helemaal gelijk, misschien ben ik te ongeduldig nu ze te kennen heeft gegeven wat te willen beginnen ook al is ze (nog) niet verliefd.. En het geduld heb ik ook wel alleen breng het niet zo merk ik zoals jij het omschrijft. Ja dat snap ik inderdaad zeker, misschien is ze wel bang als ze me nu laat lopen dat ik een ander tegen kom en dat ze me dat helemaal mis loopt en dat de verliefdheid eraan zit te komen en nu al wat begint, want ze heeft wel gevoel.
"misschien is ze wel bang als ze me nu laat lopen dat ik een ander tegen kom en dat ze me dat helemaal mis loopt"

Mannen van jouw leeftijd kunnen alle kanten opvliegen ja. Oudere mannen trouwens ook. En als dat gebeurt... dan is het over en sluiten. Het is voor haar dus balanceren tussen nadruk op exclusiviteit aan de ene kant en grote voorzichtigheid aan de andere kant.
Maar een vraag van hele andere orde, je hebt met een vriendin van haar gezoend en sex gehad... wat vindt die van dit hele verhaal? En die vriend van jou die met haar gezoend heeft?
Hou toch op! het enige wat zij voelt is egostreling dat jij haar geweldig vind....
quote:liselore schreef op 27 september 2010 @ 18:54:

...het enige wat zij voelt is egostreling dat jij haar geweldig vind....

Helemaal mee eens!

Je verliefde gevoel is met je op de loop, vrees ik.

Je schrijft: "...misschien is ze wel bang als ze me nu laat lopen dat ik een ander tegen kom..."

Dit is jouw angst, niet de hare.

Zij vond het geen probleem om met jouw vriend te zoenen. Maar met jou is het ineens een issue.

Uiteraard is er een kansje dat jullie nog een relatie kunnen opbouwen uit dit magere begin. In vroegere eeuwen, toen mensen nog werden uitgehuwelijkt, lukte dat ook. Zelfs als ze elkaar allebei eigenlijk niet aantrekkelijk vonden. Het lukte ze dan zelfs om kinderen te krijgen (hoewel het daarbij natuurlijk niet zeker was dat die dan ook echt bij die man vandaan kwamen).

Vrees echter dat ze over je heen loopt. Zich lekker door jou laat vertroetelen en adoreren. En dan vrolijk naar de volgende stapt, die ze wel stoer vindt. Als ze netjes is nog met het verhaal dat jij zo goed bent en zij zo slecht is dat zij jou niet verdient, of iets in die trant.

Been there, done that, didn't like it.
same here!
quote:Yhabibi schreef op 27 september 2010 @ 19:27:

Vrees echter dat ze over je heen loopt. Zich lekker door jou laat vertroetelen en adoreren.Typisch iets voor mannen, om seksueel terug-geadoreerd te willen worden binnen een week en zo niet dan maakt ze misbruik. Bah.
quote:Frankie33 schreef op 27 september 2010 @ 20:44:

[...]

Typisch iets voor mannen, om seksueel terug-geadoreerd te willen worden binnen een week en zo niet dan maakt ze misbruik. Bah.Huh? Moet jij met je gefrustreerde alle mannen zijn hetzelfde haat niet eens met je kont op de sofa bij een geleerd persoon?
hoe bedoel je Frankie?
quote:Frankie33 schreef op 27 september 2010 @ 20:44:

[...]

Typisch iets voor mannen, om seksueel terug-geadoreerd te willen worden ...

Ach, als ik de seks- en de relatiepijler zo lees, dan komt dat bij vrouwen ook veelvuldig voor...

Mannen, vrouwen, 't lijken wel mensen...!

alles went, ook een vent!

ey, en ze passen nog als puzzelstukjes in elkaar ook!

on topic, ik lees nergens dat TO seks verwacht hoor.

ik lees alleen heel veel onzekerheid.

of snap ik het niet meer?

ben ik abuis
quote:Mass87 schreef op 27 september 2010 @ 13:15:

Sinds vorige week maandag (20-09-2010) heb ik een relatie met een meisje waar ik echt stapelverliefd op ben.Eigenlijk snap ik deze zin al niet. Hoe kun je nu in godsnaam beweren dat je een 'relatie' van een week hebt???quote:Alleen zij weet niet of ze verliefd is of onze band vriendschappelijk ziet.En dan weten we nog niet eens of het een vriendschappelijke of seksuele of liefdesrelatie moet gaan worden.quote:Ze is onze relatie aangegaan omdat ze altijd op foute mannen viel (vreemdgaan e.d.) maar omdat ik een lieve en zorgzame jongen ben en ze die eigenlijk nooit heeft gehad en ze wil graag weten of dat iets voor haar is.Vanaf hier bekruipt mij het gevoel dat jij wel eens net zolang gezeurd kon hebben tot ze zei 'vooruit, laten we het dan maar proberen'. Klopt dat??quote:Tevens heb ik voor ik haar kende met een vriendin van haar gezoend en sex gehad en zij heeft een keer gezoend met een vriend van mij, op de avond dat ik haar ontmoette.Hier wordt ik dan ook al naar van. Geen gedoe in de vriendenclub, niet met elkaars exjes op pad. Daar komt narigheid van.quote:Op een of andere manier komt het volgens haar daardoor dat ze niet met mij wilt zoenen. Iets houdt haar tegen.Volgens mij komt het omdat ze zich niet aangetrokken voelt tot jou. Wat denk je daar zelf eigenlijk van?quote:Ik wil het absoluut niet uitmaken omdat ik weet (verliefd) dat ik haar gelukkig kan maken en heb haar dat ook verteld.Oh! Gelukkig maar dat jij precies weet wat zij nu eigenlijk nodig heeft. Zeker na een week weinig intensief contact en terwijl zij het zelf klaarblijkelijk niet weet of niet met jou wil delen. Ik denk dat je jezelf een flink rad voor ogen draait en dat je daar heel snel mee moet stoppen. 'Gelukkig maken'. Hoogdravende woorden en verder niets. Gelukkig maak je een ander nooit.quote:Heeft iemand ervaring hierin of heeft iemand tips voor mij?Goddank heb ik die niet. Maar wel een advies. Staar je niet blind op dit meisje.Jij verdient iemand die volledig voor jou gat en zij verdient iemand die haar doet smelten en kan betoveren. Jullie zijn nu niet voor elkaar gemaakt.
Tja. Men kan als hedendaagsch mens best ontkennen, dat mannen in het begin van een serieuze relatie de vragende partij zijn, en vrouwen de biedende partij. Maar de werkelijkheid wordt daar niet anders door.
quote:Grungy schreef op 27 september 2010 @ 20:55:

on topic, ik lees nergens dat TO seks verwacht hoor.

ik lees alleen heel veel onzekerheid.

Nee, inderdaad, Frankie33 kwam met die seks op de proppen. Maar misschien kwam dat door die kinderen uit mijn post?

Mass87 verwacht je seks met haar? Je bent al bescheiden over het zoenen.

Je lijkt me een geschikte goser. Maar in dit geval misschien te romantisch voor je eigen bestwil. Je zou kunnen proberen wat zekerder over te komen naar haar. Misschien dat ze dan voldoende van haar exen in je terug ziet om geïnteresseerd te blijven in jou. Alleen, zolang je slechts doet alsof gaat het niet werken. Je moet ook echt zo zijn.

Ben bang dat je met haar een moeilijke periode in zal gaan. Met een, voor jou, tragisch einde. En ondertussen loopt er misschien nu al een meisje rond dat hartstikke verliefd is op jou, die helemaal bij jou zou passen, maar die jij niet ziet staan.

Het komt helaas maar al te vaak voor dat mensen heel veel tijd en energie steken in mensen die hen niet waard zijn. En waar ze niet of nauwelijks iets voor terug krijgen. Terwijl ze echt gelukkig hadden kunnen worden bij iemand anders die nota bene veel minder investering zou vergen. Zo jammer.
quote:Yhabibi schreef op 27 september 2010 @ 21:10:

[...]

Mass87 verwacht je seks met haar? Je bent al bescheiden over het zoenen.Yhabibi, je lijkt me geen domme man. Maar dit vind ik een wereldvreemde vraag. Ga jij zelf relaties aan om uiteindelijk met haar te kunnen... zoenen?
Frankie33: 't Was een retorische vraag.
quote:Frankie33 schreef op 27 september 2010 @ 21:19:

[...]

Yhabibi, je lijkt me geen domme man. Maar dit vind ik een wereldvreemde vraag. Ga jij zelf relaties aan om uiteindelijk met haar te kunnen... zoenen?Ik snap dat je het moeilijk vind te snappen, maar een relatie draait meer dan alleen om seks hoor....
quote:liselore schreef op 27 september 2010 @ 21:26:

[...]

Ik snap dat je het moeilijk vind te snappen, maar een relatie draait meer dan alleen om seks hoor....Vraag het aan mij en ik geef je gelijk, Liselore. Maar onthoudt een vrouw haar man of vriend een tijd lang seks in een relatie, dan heb je de poppen aan het dansen, zichtbaar of onzichtbaar. Seks is reden nummer 1, 2 en 3 voor mannen om in een relatie te stappen. Daarna komt de rest (waardering, zorg, etc). Dat is niet erg, zo lang er een investering van zijn kant is in haar behoeften (en ja, daar is seks ook een deel van maar veel kleiner). Ik zie TO nu allerminst bereid in zijn prille liefde te investeren. Hij wacht op het zoenen en dat is het. Wat is het eigenlijk voor meisje? Welke eigenschappen en vaardigheden heeft ze? Welke behoeften heeft ze? Daar horen we deze romantische knul niet over.
frankie, ik ben het niet met je eens.

zonder hier in intieme details te treden weet ik 110% zeker dat mijn vriend niet met mij in een relatie is gestapt omdat hij in de 1e plaats seks wilde.
quote:[message=7305194,noline]Grungy schreef op 27

110% zekerDat is echt te veel van het goede. Ik hoop dat je dat ziet, Grungy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven