Wat nu?

11-11-2010 21:30 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:miloo schreef op 12 november 2010 @ 01:10:

Er niet meer naast/onder/op gaan liggen zou al een heel eind schelen.Ff voor de zekerheid
...
Het gebeurt keer op keer omdat hij weet dat hij de keer daarop gewoon weer kan aankloppen. Jij hebt je gevoelens die eigenlijk andere dingen met je doen dan je verstand wil. Je moet jezelf niet zo laten afhangen van zo'n loser, ga lekker daten dan zie je al gauw in dat je beter af bent zonder. dat zal hem ook wel aan het denken zetten als het gaat om hoe hij met gevoelens van een ander om moet gaan.
Sorry ster, volgens mij weet je allang wat je moet doen, maar heeft dit tijd nodig. Probeer hem alsjeblieft, hoe moeilijk dat ook is, niet meer als een leuke man te zien die jouw interesse waard is. Leuke mannen geven je een goed gevoel over jezelf, je verdient iemand door wie jij jezelf de mooiste vrouw van de wereld vindt. Wat dit exemplaar met jouw eigenwaarde en zelfbeeld heeft gedaan zegt iets over hem, je moet medelijden hebben met z'n volgende slachtoffer en wraak nemen door je weer goed en onafhankelijk te gaan voelen. Hier zijn helaas geen stappenplannen voor, anders waren die wel algemeen bekend.
Aanvulling: oneensch met royalexp, ik zeg ga even lekker NIET daten.
...
Murdoch heeft wel gelijk. Bij mij werken rebounds ook maar tijdelijk hoor en wij vrouwen kunnen idd beter eerst het een afsluiten voor we aan iets anders beginnen. Iedereen gaat er anders mee om maar tijd heelt echt alle wonden alleen moet je zorgen dat je tot dat moment gewoon echt voor jezelf gaat om niet weer in de verleiding te vallen als hij contact zoekt. Zoals eerder gezegd, je weet zelf al wel dat het niet werkt.
Ik denk ook niet dat het hem alleen maar om de seks ging, jullie hadden vast wel meer dan dat. Maar die bindingsangst lijkt me nog steeds niet over, wat hij ook beweert;

Je hebt toch zelf wel door dat hij alleen geïnteresseerd is in een vaste relatie als JIJ afstand neemt? Zodra jij dan overstag gaat en dichterbij wilt komen, gaat HIJ vervolgens weer afstand nemen.

Wat jij van hem wilt kan hij je niet geven, zo simpel is het.

Succes met over hem heen komen. De kans is groot dat hij juist weer contact met je wilt als jij afstand neemt. Hou daar rekening mee en besef vooral hoe tijdelijk dat bij hem is. Zodra jij 'hapt' zal hij er weer vandoor gaan.
Bindingsngst verdwijnt niet zo maar. Het is juist een kenmerk van ba: Als ze je niet hebben voelen ze de enorme liefde voor je, hebben ze je weer weten ze niet hoe snel ze weg moeten wezen.

Als hij nog eens aanklopt, zeg hem dat hij eerst maar in therapie moet gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven