Wat te doen?

04-11-2018 20:06 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-11-2018 23:36
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd
je denkt dat hij jou ook niet durfde te contacteren? misschien vind hij je niet interessant
S-Meds schreef:
04-11-2018 21:09
je denkt dat hij jou ook niet durfde te contacteren? misschien vind hij je niet interessant

Dat zeg ik niet? Ik zeg juist; kennelijk hij mij ook niet, als in; leuk vinden.
We hebben nooit echt intensief contact gehad, ik durfde niet te laten weten dat ik hem leuk vind.. en hij mij kennelijk ook niet, anders had hij vast wel wat geprobeerd.

Of hij vindt je gewoon niet leuk kan ook toch? Niet iedere man vindt iedere vrouw leuk.
Lieveheersbeestje999 schreef:
04-11-2018 21:11
Dat zeg ik niet? Ik zeg juist; kennelijk hij mij ook niet, als in; leuk vinden.
wat een rare zin dan. je zegt: ik durfde hem niet te benaderen, kennelijk hij mij ook niet
maar misschien wil hij helemaal geen contact
Gatekeeper* schreef:
04-11-2018 21:11
We hebben nooit echt intensief contact gehad, ik durfde niet te laten weten dat ik hem leuk vind.. en hij mij kennelijk ook niet, anders had hij vast wel wat geprobeerd.

Of hij vindt je gewoon niet leuk kan ook toch? Niet iedere man vindt iedere vrouw leuk.
Ik heb de zin denk ik verkeerd geformuleerd. Ik bedoel juist; kennelijk vind hij me niet leuk, anders had hij misschien wel een poging gedaan.
Lieveheersbeestje999 schreef:
04-11-2018 21:14
Ik heb de zin denk ik verkeerd geformuleerd. Ik bedoel juist; kennelijk vind hij me niet leuk, anders had hij misschien wel een poging gedaan.
waarom wil je contact met een man die jou niet leuk vindt
S-Meds schreef:
04-11-2018 21:14
waarom wil je contact met een man die jou niet leuk vindt
Dat weet ik toch nog niet?
Doe niet moeilijk en stuur hem een bericht als je hem beter wil leren kennen.
En als je dat toch lastig vind gezien de situatie dan doe je het niet. Het is heel simpel hoor.
Tja, je zou toch voor jezelf moeten bepalen of je het er op wil wagen of niet. Weet je ook zeker dat hij vrijgezel is en zo?

Misschien kun je een werkgerelateerde vraag stellen en vanuit daar verder contact leggen?
Onze tijd is nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven