Wat te doen
woensdag 7 november 2018 om 09:09
Er is iets wat me niet lekker zit. Ik zal kort mijn verhaal doen.
Heb al 2 jaar een fijne relatie, waarvan 1 jaar samenwonend (wij zijn 27 en 28).
Maar hij zit altijd aan zijn telefoon vastgeplakt lijkt wel, niet dat het mij uitmaakt, maar wel als er meer aandacht voor de telefoon is dan voor mij. En ik dacht gisteravond laat ik eens zijn bureau afdoen want als je op hem moet wachten is het over een halfjaar nog niet afgedaan (mannen).
Maar hij zat zoals gewoonlijk achter zijn computer en nu zag ik dus dat hij op een app zat voor dating en vriendschap. Ik denk ga niet achterdochtig worden en ga er niks achter zoeken. Maar heb daar ook opgezeten. We hebben elkaar daar ook ontmoet, maar het zit me toch niet lekker want ik weet uit ervaring wat de intentie is van de mensen die op de app zitten. (Word ook gezien als datingapp door velen)
Maar is het verstandig om het te vragen van goh je weet dat ik het niet fijn vind dat je nog op die app zit (dat weet hij) dit was namelijk ook al een eerder conflict. Misschien is dat de reden dat hij zo naar mij gaat zitten dat ik het scherm niet zie.
Maar al met al voel me er niet prettig bij.
Maar ik wil ook niet als de jaloerse vriendin overkomen, want dat is totaal niet het geval want hij is vrij om te gaan en staan waar hij wilt.
Ik hoop dat jullie nuttig advies hebben!!
Heb al 2 jaar een fijne relatie, waarvan 1 jaar samenwonend (wij zijn 27 en 28).
Maar hij zit altijd aan zijn telefoon vastgeplakt lijkt wel, niet dat het mij uitmaakt, maar wel als er meer aandacht voor de telefoon is dan voor mij. En ik dacht gisteravond laat ik eens zijn bureau afdoen want als je op hem moet wachten is het over een halfjaar nog niet afgedaan (mannen).
Maar hij zat zoals gewoonlijk achter zijn computer en nu zag ik dus dat hij op een app zat voor dating en vriendschap. Ik denk ga niet achterdochtig worden en ga er niks achter zoeken. Maar heb daar ook opgezeten. We hebben elkaar daar ook ontmoet, maar het zit me toch niet lekker want ik weet uit ervaring wat de intentie is van de mensen die op de app zitten. (Word ook gezien als datingapp door velen)
Maar is het verstandig om het te vragen van goh je weet dat ik het niet fijn vind dat je nog op die app zit (dat weet hij) dit was namelijk ook al een eerder conflict. Misschien is dat de reden dat hij zo naar mij gaat zitten dat ik het scherm niet zie.
Maar al met al voel me er niet prettig bij.
Maar ik wil ook niet als de jaloerse vriendin overkomen, want dat is totaal niet het geval want hij is vrij om te gaan en staan waar hij wilt.
Ik hoop dat jullie nuttig advies hebben!!
woensdag 7 november 2018 om 09:42
Het is een beetje tegenstrijdig wat je zegt, naar mijn idee. Hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil, maar het zit je niet lekker. Maakt niet uit hoor, maar wees eerlijk tegen jezelf. Je vindt het blijkbaar (en logisch ook) niet tof, dus zeg er wat van. In een relatie moet je dat toch gewoon bespreekbaar kunnen maken? Wat is de reden dat hij nog actief is op die app en wat hoopt hij er te vinden? Mist hij iets? Laat hem daar eens op antwoorden, misschien speelt er meer, maar dan is het wel fair als hij dit naar jou communiceert i.p.v. sneaky contact zoeken met anderen..
woensdag 7 november 2018 om 09:45
Blijven communiceren.
"Ik zag bij het schoonmaken toevallig dat je nog op die dating-app zat. Ik beschuldig je nergens van, maar áls je in deze relatie niet meer tevreden bent en op zoek wil naar iets anders, zou je me dat dan open en eerlijk willen vertellen?"
Het biedt geen garantie dat hij eerlijk is, maar dan heb je tenminste een lijntje uitgezet.
"Ik zag bij het schoonmaken toevallig dat je nog op die dating-app zat. Ik beschuldig je nergens van, maar áls je in deze relatie niet meer tevreden bent en op zoek wil naar iets anders, zou je me dat dan open en eerlijk willen vertellen?"
Het biedt geen garantie dat hij eerlijk is, maar dan heb je tenminste een lijntje uitgezet.
The world weighs on my shoulders – But what am I to do?
You sometimes drive me crazy – But I worry about you
You sometimes drive me crazy – But I worry about you
woensdag 7 november 2018 om 10:35
Nee dat doe ik normaal ook. Maar had een zware dag achter de rug. Slecht geslapen niet helemaal lekker druk op het werk en hij ging ook schijnbaar op tijd naar bed. Maar vanavond ga ik het er zeker over hebben, want het zit me nog steeds hoog. Als ik erop zat en hij kwam er achter dan was hij ook niet zo blij denk ik.Madeliefjees schreef: ↑07-11-2018 10:32Wat Vilolam zegt. Ik had gelijk mn mond open getrokken. Hallooooo! Wat doe jij op die site?
woensdag 7 november 2018 om 10:37
Mooi. Meteen een account aanmaken dus, dan begint hij er zelf een gesprek over.Miss-Sunshinne schreef: ↑07-11-2018 10:35Nee dat doe ik normaal ook. Maar had een zware dag achter de rug. Slecht geslapen niet helemaal lekker druk op het werk en hij ging ook schijnbaar op tijd naar bed. Maar vanavond ga ik het er zeker over hebben, want het zit me nog steeds hoog. Als ik erop zat en hij kwam er achter dan was hij ook niet zo blij denk ik.
woensdag 7 november 2018 om 10:40
woensdag 7 november 2018 om 10:45
Je aktiveert je oude account dan ook niet omdat je er behoefte aan hebt, maar in hem te confronteren met z'n hypocriete gedrag.Miss-Sunshinne schreef: ↑07-11-2018 10:40Heb me oude account nog natuurlijk. Zou wel grappig zijn ja wat hij mag, mag ik ook toch.
Ik heb er alleen geen behoefte aan dat is het verschil.
En aangezien hij ongetwijfeld zal gaan beweren dat het hem om vriendschappen gaat: er is niks mis met een paar vrienden erbij toch?
woensdag 7 november 2018 om 10:46
Ik zou zeggen: "Martin, als jij op datingsites zit vind ik dat echt niet prettig hoor, zelfs als je geen nieuwe vriendin zoekt." Dan merk je vanzelf wat jouw mening en gevoel voor hem waard is.
Iets anders is het als hij samen met jou (of voor jou toegankelijk) voor de gein een profiel aanmaakt om de sfeer op te snuiven en te kijken wat op je afkomt, dus zonder afspraken te maken.
Iets anders is het als hij samen met jou (of voor jou toegankelijk) voor de gein een profiel aanmaakt om de sfeer op te snuiven en te kijken wat op je afkomt, dus zonder afspraken te maken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 7 november 2018 om 11:26
Dankje, maar zoals je al had kunnen lezen was ik al op en had ik er totaal geen behoefte aan wou alleen maar naar bed en slapen. Maar ik ga hem zeker ermee confronteren!!
woensdag 7 november 2018 om 12:46
Ja dat had ik gelezen en dat is ook prima. Je moet het doen zoals jij het wil.Miss-Sunshinne schreef: ↑07-11-2018 11:26Dankje, maar zoals je al had kunnen lezen was ik al op en had ik er totaal geen behoefte aan wou alleen maar naar bed en slapen. Maar ik ga hem zeker ermee confronteren!!
Ik schreef dat ik m'n mond nog geen minuut zou kunnen houden, ook al was ik op...