Wat vinden jullie
zondag 7 oktober 2018 om 14:39
Mijn tante gaat binnenkort trouwen met een man van 50. Niks mis mee, maar zij is 29. Ze heeft er zelf voor gekozen.. Ze zegt dat ze op oudere mannen valt. Ik vraag me echt af waarom. We kunnen goed met elkaar opschieten, ze is net als een goede vriendin en meer dan dat voor mij. Ik vroeg haar van waarom trouw je met iemand die zoveel ouder is, ze zei dat ze altijd al op oudere mannen valt. Altijd op haar leraar en later managers, oudere collega's, maar nooit leeftijdgenoten. Haar relatie met haar vader is ook heel goed, ze zoekt dus geen vader figuur en heeft nooit een vader gemist. Ze weet het zelf niet waarom ze op ouder valt. Ik vroeg me af wat er achter zou kunnen zitten. Overigens vind de familie het super raar en krijgt ze allemaal snerende opmerkingen en roddelt de helft van de familie over haar. Incluis mijn eigen moeder. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 50 wel oud vind.
.
zondag 7 oktober 2018 om 16:38
Dat het leuk voor haar is dat ze een man heeft gevonden van wie ze houdt en met wie ze wil trouwen.
Niet iedereen word verliefd op iemand van hun eigen leeftijd. Sommigen vallen op ouder of jonger. En soms val je altijd op je eigen leeftijd en kom je opeens iemand tegen die de uitzondering op de regel.
Allemaal goed en allemaal mooi, zolang het de mensen in de relatie gelukkig maakt.
Niet iedereen word verliefd op iemand van hun eigen leeftijd. Sommigen vallen op ouder of jonger. En soms val je altijd op je eigen leeftijd en kom je opeens iemand tegen die de uitzondering op de regel.
Allemaal goed en allemaal mooi, zolang het de mensen in de relatie gelukkig maakt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 7 oktober 2018 om 17:02
zondag 7 oktober 2018 om 17:23
Is ze sexy en naief dat kan heel aantrekkelijk zijn voor mannen.
Hoog of laagopgeleid?
Enfin als je je tante als een goede vriendin beschouwd zou ik haar vertellen hoe er over haar gepraat wordt ook door jou en je moeder.
Ook eerlijk laten lezen wat je hier gepost hebt zodat ze kan besluiten of ze deze mensen wil uitnodigen, ze heeft het recht om te weten hoe er over haar en haar verloofde wordt gesproken.
Hoog of laagopgeleid?
Enfin als je je tante als een goede vriendin beschouwd zou ik haar vertellen hoe er over haar gepraat wordt ook door jou en je moeder.
Ook eerlijk laten lezen wat je hier gepost hebt zodat ze kan besluiten of ze deze mensen wil uitnodigen, ze heeft het recht om te weten hoe er over haar en haar verloofde wordt gesproken.
zondag 7 oktober 2018 om 17:41
zondag 7 oktober 2018 om 18:35
creativeguy schreef: ↑07-10-2018 18:31Tante van 29?
Hoe oud ben je dan of is zij de jongste en jij (jouw vader/moeder) eenvoudigste ?
Dat kan best. Mijn oom en mijn nicht schelen ook een jaar. Mijn oom is een jaar ouder.
zondag 7 oktober 2018 om 18:39
Stampertje12 schreef: ↑07-10-2018 15:22Nu maakt wat jij vindt eigenlijk niet zo heel veel uit als het om haar partnerkeuze gaat. Het gaat blijkbaar niet alleen om oudere mannen, maar om mannen met een bepaalde machtsverhouding tov haar: leraar, leidinggevende. Sommige mensen vinden dat heel aantrekkelijk.
Als je dat vindt kom je ook vaker bij oudere mannen uit want die hebben natuurlijk wat meer tijd gehad om de ladder op te klimmen.
Oke maar waarom?
.
zondag 7 oktober 2018 om 18:45
Daarom. Wat maakt het jou uit wanneer zij er blij mee is.
Je bent zelf ook geen whizzkid op het gebied van mannen en relaties. Je hangt aan iemand die al een vriendin heeft en die jou alleen leuk vindt voor erbij.
Waarom?
Je bent zelf ook geen whizzkid op het gebied van mannen en relaties. Je hangt aan iemand die al een vriendin heeft en die jou alleen leuk vindt voor erbij.
Waarom?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 7 oktober 2018 om 18:45
Waarom valt iemand op mannen met lang haar?
Waarom valt iemand op mannen die lang zijn?
Waarom valt iemand op mannen die eigenwijs zijn?
Waarom valt iemand op mannen die graag op de voorgrond staan?
Waarom val je op wat je valt? Gewoon omdat.
en er is geen specifieker antwoord mogelijk of nodig.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times