Wat vinden jullie

07-10-2018 14:39 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn tante gaat binnenkort trouwen met een man van 50. Niks mis mee, maar zij is 29. Ze heeft er zelf voor gekozen.. Ze zegt dat ze op oudere mannen valt. Ik vraag me echt af waarom. We kunnen goed met elkaar opschieten, ze is net als een goede vriendin en meer dan dat voor mij. Ik vroeg haar van waarom trouw je met iemand die zoveel ouder is, ze zei dat ze altijd al op oudere mannen valt. Altijd op haar leraar en later managers, oudere collega's, maar nooit leeftijdgenoten. Haar relatie met haar vader is ook heel goed, ze zoekt dus geen vader figuur en heeft nooit een vader gemist. Ze weet het zelf niet waarom ze op ouder valt. Ik vroeg me af wat er achter zou kunnen zitten. Overigens vind de familie het super raar en krijgt ze allemaal snerende opmerkingen en roddelt de helft van de familie over haar. Incluis mijn eigen moeder. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 50 wel oud vind.
.
Leuk wat jij vind maar dat maakt weinig uit
misschien heeft die goede man wel veel geld?

Anyway, laat haar het lekker zelf bepalen, oud en wijs genoeg lijkt me.
Wat jammer dat jij daar ook aan meedoet, dat roddelen. Misschien kun je gewoon blij voor haar zijn en erop vertrouwen dat zij keuzes maakt die bij haar passen?
Ik viel toen ik 18-25 was ook op mannen van zo'n 15 jaar ouder, maar dat trekt zichzelf wel gelijk. Mannen van 35-40 zijn in de bloei van hun leven en dus interessant voor 'n jonge meid. Maar echt niet dat ik nog op zoveel oudere mannen viel toen ik zelf half in de 30 was, toen begon ik steeds meer te zien in mannen van mijn eigen leeftijd. Zolang je jezelf maar niet vastlegt is het allemaal niet zo'n ding. Trouwen is ook nog wel te ontbinden, hopelijk heeft ze geen kinderwens, want een man van 50 is dan wel heel oud.
gizzmo-returns schreef:
07-10-2018 14:41
misschien heeft die goede man wel veel geld?

Anyway, laat haar het lekker zelf bepalen, oud en wijs genoeg lijkt me.
Of een lul van goud.
Well behaved women rarely make history.
Waar bemoei jij je mee?
Ik vind dat ze recht heeft op een gelukkige trouwdag. Met wie zij dan ook wenst te trouwen.
Waarom zou er iets achter moeten zitten?
Laat haar lekker. Ze is een volwassen vrouw die mag kiezen met wie ze wil trouwen, ongeacht wat jij of je familie daarvan denkt.
Als jij het te oud vindt, moet jij geen vriend nemen van deze leeftijd.
Zij vindt het dus niet te oud en gaat lekker haar gang met hem.
Ze is geen jong meisje meer van 20 dat zich laat overvleugelen door de wijsheid van een oudere man. Gewoon laten gaan dus en haar veel geluk wensen.
Hoe lang hebben ze al een relatie? Je schrijft alsof ze een heel goede vriendin is en ‘opeens’ gaat trouwen met ‘een oude man’. Dat zal toch niet uit de lucht zijn komen vallen?
Kom op, ze zijn volwassen. Leven en laten leven.
Vervelend is het dat als je niet standaard leeft zoals de meesten, dat iedereen er wat van vindt, zelfs je familie die om je moet geven en dat je nooit echt vrij bent om je eigen gekke keuzes te maken..
En dan is het zogenaamd een vrij land.

En stel het is de verkeerde keuze, mag elk mens dat fijn zelf ontdekken met een beetje steun en een gezellig vangnet als het toch niet werkt.
Laat ze. Beiden ruim volwassen.

Niet over roddelen.
Wens het bruidspaar het beste toe.
Nummer*Zoveel schreef:
07-10-2018 14:44
Wat jammer dat jij daar ook aan meedoet, dat roddelen. Misschien kun je gewoon blij voor haar zijn en erop vertrouwen dat zij keuzes maakt die bij haar passen?
Dit inderdaad.
Daarbij maakt het ook niet uit wat wij ervan vinden. Zij moet gelukkig met hem worden. Niet jij, niet wij, zíj.
There is always something happening, and it's usually right now
Wat ik vind? Dat Jij er niks van kan en mag vinden...

Leeftijd is maar een getal. Het belangrijkste is dat ze gelukkig is.
Ik denk dat ze het heel fijn zou vinden als jij wel achter haar zou staan, nu iedereen zo over haar roddelt.
Is de man niet goed voor haar? Zo nee dan snap ik je zorgen. Zo ja, wees blij voor haar dat ze iemand heeft gevonden waar ze mee wil trouwen. Dat jij hem oud vind maakt niet uit, zij gaat ermee trouwen, niet jij.
Nu maakt wat jij vindt eigenlijk niet zo heel veel uit als het om haar partnerkeuze gaat. Het gaat blijkbaar niet alleen om oudere mannen, maar om mannen met een bepaalde machtsverhouding tov haar: leraar, leidinggevende. Sommige mensen vinden dat heel aantrekkelijk.

Als je dat vindt kom je ook vaker bij oudere mannen uit want die hebben natuurlijk wat meer tijd gehad om de ladder op te klimmen.
Ik vind dat ze een kutfamilie heeft, en niemand uitgezonderd kennelijk
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
MinkeDeWit schreef:
07-10-2018 14:56
Ze is geen jong meisje meer van 20 dat zich laat overvleugelen door de wijsheid van een oudere man. Gewoon laten gaan dus en haar veel geluk wensen.

Aan zijn wijsheid valt te twijfelen, wat rijmt er op huwelijk? ;-D
Zijdus schreef:
07-10-2018 14:46
Of een lul van goud.

En een leuke finca op Ibiza.....
Ik zou er een romannetje over schrijven als ik jou was TO.
Niets.
Waarom vind jij er wat van?
29 is oud en wijs genoeg om zelf beslissingen te nemen en ondertussen te weten wat je wel of niet wilt. zij is geen naief meisje meer die onder de indruk is van mooie praatjes, geld of status.

50 is absoluut niet oud. misschien in jouw ogen.

niet mee bemoeien dus, en zorgen dat ze een onwijs leuke bruiloft krijgt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven