Wat vinden jullie
zondag 7 oktober 2018 om 14:39
Mijn tante gaat binnenkort trouwen met een man van 50. Niks mis mee, maar zij is 29. Ze heeft er zelf voor gekozen.. Ze zegt dat ze op oudere mannen valt. Ik vraag me echt af waarom. We kunnen goed met elkaar opschieten, ze is net als een goede vriendin en meer dan dat voor mij. Ik vroeg haar van waarom trouw je met iemand die zoveel ouder is, ze zei dat ze altijd al op oudere mannen valt. Altijd op haar leraar en later managers, oudere collega's, maar nooit leeftijdgenoten. Haar relatie met haar vader is ook heel goed, ze zoekt dus geen vader figuur en heeft nooit een vader gemist. Ze weet het zelf niet waarom ze op ouder valt. Ik vroeg me af wat er achter zou kunnen zitten. Overigens vind de familie het super raar en krijgt ze allemaal snerende opmerkingen en roddelt de helft van de familie over haar. Incluis mijn eigen moeder. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 50 wel oud vind.
.
zondag 7 oktober 2018 om 19:36
Hoe de buitenwereld denkt over 21 jaar leeftijdsverschil..viva-amber schreef: ↑07-10-2018 19:35Wanneer je er geen moeite mee hebt. Waarom open je dan een topic?
.
zondag 7 oktober 2018 om 19:40
zondag 7 oktober 2018 om 19:40
zondag 7 oktober 2018 om 19:54
Gatekeeper* schreef: ↑07-10-2018 19:40Ik vind 29 en 50 ook een te groot leeftijdsverschil maar goed ik hoef er niet mee te trouwen. En ik zou ook niet blij zijn als mijn kind met zo’n dinosaurier thuis zou komen. Ik vind t alleen goed als hij ook nog een 25 miljoen op de bank heeft staan en 42 graden koorts krijgt.![]()
25 miljoen had mijn ex zijn ouders op de bank staan.
.
zondag 7 oktober 2018 om 20:03
Ik heb er geen moeite mee zeg je. Waarom zou je dan een topic maken over iets wat je niet kan schelen.
Waarom je tante op hem valt weet je allang want je legt het zelf uit.
Je obsessie met mannen die blijkt uit eerdere topics van jou is vreemder dan trouwen met de man waar je van houdt.
Nog meer van hetzelfde, de reactie stond er net nog niet kan dit niet langer serieus nemen erg flauw allemaal.
Waarom je tante op hem valt weet je allang want je legt het zelf uit.
Je obsessie met mannen die blijkt uit eerdere topics van jou is vreemder dan trouwen met de man waar je van houdt.
Nog meer van hetzelfde, de reactie stond er net nog niet kan dit niet langer serieus nemen erg flauw allemaal.
anoniem_375455 wijzigde dit bericht op 07-10-2018 20:12
Reden: aantal reacties pas zichtbaar na het plaatsen
Reden: aantal reacties pas zichtbaar na het plaatsen
17.12% gewijzigd
maandag 8 oktober 2018 om 10:29
Trouwens, waarom iets erachter zoeken? Ligt er nog ergens een etiketje rond te zwerven wachtend wanneer die op jou tante geplakt kan worden? Ik zou me eerder zorgen maken om het gedrag van je moeder inc de helft van de familie die loopt te roddelen. Hebben jullie niks beters te doen? Is jullie leventje echt zo perfect dat jullie je gaan focussen op een persoon die gelukkig is?
Bij deze, met jou tante is er niks aan de hand, eerder met jullie, de roddeltantes.
Bij deze, met jou tante is er niks aan de hand, eerder met jullie, de roddeltantes.