Wat vinden jullie

07-10-2018 14:39 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn tante gaat binnenkort trouwen met een man van 50. Niks mis mee, maar zij is 29. Ze heeft er zelf voor gekozen.. Ze zegt dat ze op oudere mannen valt. Ik vraag me echt af waarom. We kunnen goed met elkaar opschieten, ze is net als een goede vriendin en meer dan dat voor mij. Ik vroeg haar van waarom trouw je met iemand die zoveel ouder is, ze zei dat ze altijd al op oudere mannen valt. Altijd op haar leraar en later managers, oudere collega's, maar nooit leeftijdgenoten. Haar relatie met haar vader is ook heel goed, ze zoekt dus geen vader figuur en heeft nooit een vader gemist. Ze weet het zelf niet waarom ze op ouder valt. Ik vroeg me af wat er achter zou kunnen zitten. Overigens vind de familie het super raar en krijgt ze allemaal snerende opmerkingen en roddelt de helft van de familie over haar. Incluis mijn eigen moeder. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 50 wel oud vind.
.
viva-amber schreef:
07-10-2018 19:35
Wanneer je er geen moeite mee hebt. Waarom open je dan een topic?
Hoe de buitenwereld denkt over 21 jaar leeftijdsverschil..
.
Nou ze mag zich gelukkig prijzen met zulke roddelaars als familie, inclusief jij.
Tjonge jonge zeg, waar bemoeien jullie je mee? Leven en laten leven, weet je wel?
Always look on the bright side of life
-vanille- schreef:
07-10-2018 19:36
Nou zoals je kunt lezen hebben die er een stuk minder moeite mee dan jij en jouw familie.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
-vanille- schreef:
De buitenwereld heeft vooral een oordeel als een 19jarige vrouw (tiener)
gaat trouwen met een man van 40 jaar.
Tien jaar later: soit. Veel geluk samen.
Ik vind 29 en 50 ook een te groot leeftijdsverschil maar goed ik hoef er niet mee te trouwen. En ik zou ook niet blij zijn als mijn kind met zo’n dinosaurier thuis zou komen. Ik vind t alleen goed als hij ook nog een 25 miljoen op de bank heeft staan en 42 graden koorts krijgt. :lol:
Gatekeeper* schreef:
07-10-2018 19:40
Ik vind 29 en 50 ook een te groot leeftijdsverschil maar goed ik hoef er niet mee te trouwen. En ik zou ook niet blij zijn als mijn kind met zo’n dinosaurier thuis zou komen. Ik vind t alleen goed als hij ook nog een 25 miljoen op de bank heeft staan en 42 graden koorts krijgt. :lol:

25 miljoen had mijn ex zijn ouders op de bank staan.
.
Ik heb er geen moeite mee zeg je. Waarom zou je dan een topic maken over iets wat je niet kan schelen.

Waarom je tante op hem valt weet je allang want je legt het zelf uit.
Je obsessie met mannen die blijkt uit eerdere topics van jou is vreemder dan trouwen met de man waar je van houdt.

Nog meer van hetzelfde, de reactie stond er net nog niet kan dit niet langer serieus nemen erg flauw allemaal.
anoniem_375455 wijzigde dit bericht op 07-10-2018 20:12
Reden: aantal reacties pas zichtbaar na het plaatsen
17.12% gewijzigd
Ik zou hen een kadobon geven van de Hema. Die waar jij zelf altijd komt, met bediening. :thumbsup:
wat ik vind, is dat het tijd word voor een zinnigere hobby

je ging toch romannetjes lezen? (altijd nog beter dan wat je nu aan het doen bent)
Lorem Ipsum
Ben je soms jaloers dat jij niet de huwelijksnacht hebt met zo'n ervaren man?
-vanille- schreef:
Het kan ons niets schelen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
-vanille- schreef:
07-10-2018 19:54
Sooooooo hee! :thumbsup:
Oh je doet het voor het geld?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
-vanille- schreef:
Had je met zijn vader aan moeten pappen
-vanille- schreef:
Jammer dat ze je geen cursus Nederlands hebben gegeven.
Nemaìn’ schreef:
07-10-2018 20:57
Jammer dat ze je geen cursus Nederlands hebben gegeven.
:HA:
Mensen die 25 miljoen op de bank laten verstoffen zijn niet goed wijs.
Hoe komen ze aan zoveel geld dan?
Laat haar lekker, wat doet ons mening ertoe, sterker nog, wat doet jou mening toe? We leven in een vrij land, ookal zou ze met een ouwe knar trouwen, lig jij er dan wakker van?
Trouwens, waarom iets erachter zoeken? Ligt er nog ergens een etiketje rond te zwerven wachtend wanneer die op jou tante geplakt kan worden? Ik zou me eerder zorgen maken om het gedrag van je moeder inc de helft van de familie die loopt te roddelen. Hebben jullie niks beters te doen? Is jullie leventje echt zo perfect dat jullie je gaan focussen op een persoon die gelukkig is?
Bij deze, met jou tante is er niks aan de hand, eerder met jullie, de roddeltantes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven