Wat wil ze nou?!

15-11-2009 14:14 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zeg het over je ex, we hebben sinds een tijdje weer innig contact, als ze:

-tijdens het stappen samen alleen maar oog voor jou heeft en constant aan het flirten is

-na het stappen bij mij thuis op de bank maar blijf herhalen dat ze toch echt naar huis moet maar dit niet doet

-steeds weer over dingen praat die wij hebben meegemaakt toen we nog samen waren

-nadat ze bij een vriendin is geweest, ik ineens op hyves een reactie krijg van die vriendin op een foto waar wij samen op staan hoe leuk koppel we wel niet zijn

-op mijn verjaardag een feliciatie sms van haar krijg met daarin allemaal koosnaampjes die ze voor me had

Vooropgesteld, ik heb altijd een zwak voor haar gehouden. En vriendinnen van mij die haar kennen en laatst een keer met ons zijn wezen stappen, zeiden daarna ook dat het overduidelijk was dat ze me nog steeds heel leuk vindt...

Alleen ben ik wel een beetje van het principe: een ex is niet voor niets je ex. En misschien is het gewoon beter om te proberen een goede vriendschap op te bouwen...

Of...je praat met haar en vraagt hoe het nou zit ?
Wat wil jij?
Ze wil je gewoon terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat bedoel je met innig contact?
Biebele
Nee echt?
Waarom is ze je ex?

Het klinkt wel alsof ze je erg leuk vindt.

Misschien je principe laten varen en opnieuw beginnen??
quote:suus0105 schreef op 15 november 2009 @ 14:17:

Biebele

Ja sorry hoor

Maar hoe kunnen wij nou weten wat die ex wil.

We horen alleen de kant van TO

Praat met elkaar of ga naar een waarzegger is mijn tip dan..
Eeh vraag het haar? Luid en duidelijk....wat wil je van me??

Ze klinkt als een teaser...die het leuk vind om smachtende exen aan het lijntje te houden.

Met succes!!
En waar baseer je dat exact op Rooss?

Ik lees in mijn theeblaadjes dat ze je nog leuk vindt. En mijn theeblaadjes liegen zelden.
Als ze je echt zo graag weer had gewild hadden jullie wel weer een relatie gehad. Lijkt mij ook een teaser. Vraag het haar en wil ze niets, kap het dan af, want zo kun jij ook niet verder.
.
Ze wil seks. Niets meer, niets minder.
@thakinka en SpecialK11: wat ik wil...ik merk aan mezelf dat ik er steeds vaker denk aan hoe het zou zijn om weer een relatie met haar te hebben (inmiddels 2jr terug). Ook omdat we weer zo veel contact hebben met elkaar en elkaar weer regelmatig zien. Ze zit dus wel in mijn hoofd..
Waarom ging het uit?
quote:minny schreef op 15 november 2009 @ 14:24:

En waar baseer je dat exact op Rooss?

Ik lees in mijn theeblaadjes dat ze je nog leuk vindt. En mijn theeblaadjes liegen zelden.

Als ze hem leuk had gevonden had ze zich wel eens bovenop hem gestort denk ik zo?? Of eerlijk verteld dat ze hem nog zitten....

Maar bij hem op de bank vertellen dat ze eigenlijk weg moet en dan niet gaan..hmmm mezelf kennende.

Wat voor thee Min?? Minty maroco zeker? Die liegen bij mij ook altijd
Eh ja Rooss...ik was ff vergeten dat vrouwen nooooit moeilijk en omslachtig doen maar gewoon recht op hun doel af gaan
Ja joh, wij wel toch...ik gooi me er altijd bovenop...jij niet????
Ik sla ze met een knuppel op het hoofd en sleep ze mijn grot in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven