weer bezig

16-09-2011 17:46 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb het erg moeilijk en twijfel nog steeds. vandaag was hij weer bezig.. hij smste gister niet terug en vanmorgen op het werk zei hij..ja je weet dat ik er niet van gediend ben van het zoveel smsen en ik haal dus gekke dingen in mn hoofd. ik zei recht in zijn gezicht.je wilt een beurt en mn naaktfoto,s en niet smsen of bellen? het is goed met jou! en ik liep weg.. later kwam ik hem weer tegen en ik zei niks meer tegen hem en zei hij doe je nog steeds zo raar? ja dus! en liep hij weg. nu ben ik van plan vandaag niks van me te laten horen via sms..maar ik heb daar zo,n moeite mee
Smurfje ben jij zwakbegaafd. Of verstandelijk gehandicapt?

Okee ik lees nu dat meerder mensen dit vragen.

Ik lees dat je autistisch bent....smurfje, juist dan ben je heel erg kwetsbaar. Mensen maken misbruik van jou.....laten jou dingen doen waarvan jij denkt dat dat wel goed is....

Je doet alles voor aandacht van die man.................

Ik vind het een slechte zaak dat jij aktief bent op dit forum. Mensen begrijpen jou niet, kunnen jouw ook niet begrijpen.

Ik praat uit ervaring ivm mijn gehandicapte dochter.!!!

ik zeg je dit....meid op een dag gaat het fout!!

Goed fout................
quote:smurfje251 schreef op 19 september 2011 @ 20:29:

ja daarom.. ik sms hem al met 1 of 2 smsjes op een avond..overdag niet

Goed zo. Het lijkt me goed om dat vol te houden. Misschien kan je het volgende schema voorlopig aanhouden:

- Helemaal geen seks meer.

- Maximaal 2 keer per avond smsen en overdag niet.

- Hem maximaal 1 keer per week zien - werk niet meegerekend.

En als dat goed gaat, kan je het nog meer afbouwen. Zo kan je hem op je eigen tempo loslaten.

Spreek je hem nu op het werk ook veel? Hebben jullie samen pauze?
Liever elitair dan een pauper!
ben ik gehandicapt??? NEE ik ben verder normaal.. heb alleen moeite met leren en heb alleen raakvlakken van pdd-nos!!!!!!
kalliope, nee wij hebben samen geen pauze maar hij werkt maar halve dagen dus in de halfuur pauze zie ik hem wel. en woensdags is hij vrij
Lieve Smurf, je kan wel zo fel reageren op mensen die vragen of je zwakbegaafd bent, maar zo kom je af en toe wel over. Hoe vervelend dit ook klinkt. Elke keer een topic over hetzelfde openen komt niet heel intelligent over, met al en al die adviezen van de mensen die energie in jou hebben gesoken. En al die adviezen die jij klakkeloos naast je neerlegd.

Lees de tips van Kalliope nog vier keer, want die zijn erg waardevol! Zij is een van de (vele) lieverds die jou elke keer weer opnieuw van heel nuttig advies voorzien. Doe maar gewoon! Leg het dit keer niet naast je neer! Ik weet zeker dat jij er een stuk gelukkiger van wordt, met of zonder pdd-nos
Het lijkt mij een heel goed plan, wat Kalliope voorstelt, of niet dan Smurfje?
nee ben niet gehandicapt! heb een iq van 75..heb moeilijk kunnen leren en heb vroeger veel meegemaakt..misbruik vader.

oke ik wil het smsen en moet het beperken

heeft hij ook wel een beetje gelijk in dat ik teveel sms
Smurfje, wanneer leer je nou in te zien dat het er niet toe doet wat hij vindt. Hij is een eikel. Het gaat erom hoe jij je onder deze 'relatie' voelt. Gezien je vele topics over deze meneer kunnen we denk ik wel concluderen dat je niet zo happy bent met hoe deze meneer met jou omgaat, toch?

Waarom probeer je er niet voor te zorgen dat je weer gelukkig wordt, zonder man maar met jezelf?
quote:smurfje251 schreef op 20 september 2011 @ 20:01:

oke ik wil het smsen en moet het beperken

En wat vind je dan van de overige punten van het plan dat Kalliope voorstelt? Of had je zelf iets anders in gedachten?
vind het prima
quote:smurfje251 schreef op 21 september 2011 @ 07:04:

vind het primapfff
quote:Kalliope schreef op 19 september 2011 @ 18:05:

[...]

Tja, als je alleen advies wilt geven wanneer de ander het ook daadwerkelijk uitvoert, omdat je anders vindt dat diegene 'je tijd voldoet', dan kan je beter helemaal geen adviezen geven.Na 100.000 x hetzelfde advies gekregen te hebben nógsteeds vragen met dezelfde strekking stellen vind ik behoorlijke tijd verspilling. Maar probeer jij nog even voor de 100.001e keer op smuf in te praten, dan luistert ze nu vast wel!
Als het klopt wat zij zegt dat haar iq 75 is, kan je haar ook niet echt kwalijk nemen dat ze topics blijft posten en niet leert van adviezen. Mensen met een laag iq functioneren in veel dingen anders, misschien goed om rekening mee te houden alvorens TO een ongeduldige of verwijtende reactie te sturen.
Laten anders alleen de mensen reageren die nog advies willen geven en degene die er zich aan ergeren gewoon het topic met rust laten. Als het zo is dat smurfje een laag iq heeft, voelt ze zich misschien wel heel gekwetst.

Smurfje, denk aan jezelf! Als je je niet goed voelt bij deze jongen, laat hem dan gaan.
Laag IQ of niet, als het na 196 topics met steeds exact hetzelfde aan inhoud nu nog steeds niet duidelijk is, gaat het dat vast ook niet worden.....
quote:baby_ernie80 schreef op 22 september 2011 @ 16:51:

Laag IQ of niet, als het na 196 topics met steeds exact hetzelfde aan inhoud nu nog steeds niet duidelijk is, gaat het dat vast ook niet worden.....Amen
Smurfje, hoe zit dat met naaktfoto's?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
hoezo hoe zit het met naaktfoto,s? hij maakt ze ook voor mij. nu heeft hij dit weekend wel lief tegen me gedaan( nu hij in een goede bui is) en als hij een slechte bui heeft..doet hij gewoon niet leuk..wat moet ik daar nou mee!
quote:smurfje251 schreef op 25 september 2011 @ 19:59:

hoezo hoe zit het met naaktfoto,s? hij maakt ze ook voor mij. nu heeft hij dit weekend wel lief tegen me gedaan( nu hij in een goede bui is) en als hij een slechte bui heeft..doet hij gewoon niet leuk..wat moet ik daar nou mee!

Heeft die man naaktfoto's van jou?

Heb jij naaktfoto's van hem?

Waarom maken jullie naaktfoto's als hij geen relatie met je wil?

Waarom laat jij naaktfoto's maken als hij de meeste tijd niet aardig is tegen je?
quote:smurfje251 schreef op 25 september 2011 @ 19:59:

en als hij een slechte bui heeft..doet hij gewoon niet leuk..wat moet ik daar nou mee!Je weet zelf héél goed wat je daarmee moet. Maar op de één of andere manier doe je het niet.
Oh. Mijn. God.
ja we hebben allebei naaktfoto,s van elkaar. waarom? omdat wij het leuk vinden
smurfig!
Smurfje, je bent er weer!

Weten je begeleiders eigenlijk dat hier forumt? Zou het een idee zijn ze dat te vertellen of het aan ze te laten zien?
quote:smurfje251 schreef op 26 september 2011 @ 19:36:

ja we hebben allebei naaktfoto,s van elkaar. waarom? omdat wij het leuk vindenDaahaag smurfje,doeidoei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven