Weer zo'n man!

06-04-2010 10:18 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een bekend verhaal.. Wil toch even meningen van jullie!

Tijdje terug heb ik een leuke jongen ontmoet op schiphol.. beetje geflirt. Wist niks van 'm.. Maar via het logo van de voetbalclub waar hij voor speelde, heb ik 'm gevonden op hyves. Had hem een berichtje gestuurd, beetje heen en weer gebericht en toen vroeg hij mijn nummer. Die heb ik gegeven, kreeg meteen bijna dagelijks smsjes.. Date gepland, date was leuk! Twee weken later weer een date gepland, was weer erg leuk! Daarna nog allemaal leuke smsjes.. en ineens was het vrij stil. Waarop ik weer een sms kreeg waarin hij zijn excuses maakte dat hij wat afwezig was de laatste tijd, had wat gedoe thuis (jaja, woont nog thuis) en tot snel. Ik dacht, laat ik eens bellen, vragen hoe het met 'm is.. hij nam niet op en heeft nooit terug gebeld. Ik heb daarna ook niks meer laten horen!!!

Nou heb k vorige week facobook aangemaakt, voegt hij me ineene toe als vriend.. en gaat ie zeggen dat ie me foto mooi vindt enzo :S Niet op gereageerd.. Maar waarom dan ineene weer wel op die manier contact zoeken!?
Vraagt het hem, lijkt me zinniger dan het aan ons vragen.
Ik denk dat hij je niet herkende op Face Book
Erik is de Mol en HPL de Lul.
ik zou denken dat er serieus iets aan de hand is bij hem thuis, waardoor hij veel aandacht daaraan kwijt is, maar zo nu en dan misschien toch aan jou denkt *en wat op je facebook post*... Maar ja, het kan natuurlijk vanalles zijn. Waarom vraag je hem niet gewoon wat ie wil?
Je moet er gewoon niks achter zoeken. Zonde van je tijd.

Ik heb een paar keer met iemand gedate en die dates waren ook echt heel erg leuk. Maar opeens liet hij weken niks van zich horen. Nou ja, duidelijk dus, die is niet meer geïnteresseerd.

Maar toch krijg ik om de paar weken een smsje. Meestal op vrijdagavond laat, dus ik bedenk me dan maar dat hij wel dronken zal zijn. Hij ontvangt overigens geen sms terug. Hij bekijkt het maar
Na een aantal jaren in het dating-circuit kan ik de volgende conclusie trekken:

Mannen vinden het gewoon hèèèèl moeilijk om je de waarheid te zeggen.

Als ze je bijna op het stalkerige af, contact met je blijven opnemen, dan zijn ze echt geïnteresseerd, anders niet. En als het contact dan plotsklaps stopt dan zijn ze (opeens) niet meer geïnteresseerd, dat moet je dan maar ruiken ofzo.....

Als er een op zeer onregelmatige basis contact met je wordt opgenomen, dan zien jou alleen zitten als 'neukertje'.

Mannen willen graag jagen... Laat ze lekker jagen.
quote:nikkinuts schreef op 06 april 2010 @ 10:23:

Ik denk dat hij je niet herkende op Face Book Dat was ook het eerste wat ik dacht
Nou, ik weet toevallig hoe het zit.

Zijn moeder was een dagje naar Vlieland en toen is haar lievelingskat doodgegaan. Daar heeft hij drie dagen voor nodig gehad om haar op te vangen en te troosten. Toen had hij een voetbalweekend. Daar was hij zo dronken geworden dat hij z'n telefoon in de sloot had laten vallen. Toen was hij je nummer kwijt. Daarna heeft hij twee weken geen internet gehad. Via Hyves lukte dus ook niet. Nu heeft hij je ein-de-lijk weer kunnen bereiken en nu wil je niet meer! Hij ligt elke nacht te huilen in z'n bed! En ik kan het weten want het is m'm buurjongen.
Ooooh! Is dat 't! Doe 'm dan maar de groeten kwarktaart!
Filmtip: He's just not that in to you.

Daarna nog een keer je topic lezen.

Sorry, mooier kunnen we het niet maken.
quote:leonieve schreef op 06 april 2010 @ 10:50:

Ooooh! Is dat 't! Doe 'm dan maar de groeten kwarktaart!Zal ik doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven