weet het even niet meer

22-04-2010 18:21 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo dacht ik gister alles nog op een aardig rijtje te hebben,zo is het nu dus weer even mis.

Wat eerst betekent 4 beschuitjes en beleg eten en vervolgens mijzelf echt ... en verdrietig voelen!

Er zijn verschillende dingen die me erg bezig houden of soms even gewoon niet meer willen bezighouden.

Mijn relatie die vorige jaar is uitgegaan,een vrijgezellefeestje wat ik van het weekend heb,een erg leuke fysiotherapeut die ik heb,vrienden en familie die me gewoon niet willen of kunnen begrijpen enz.

Wie herkent dit of weet hier iets mee???
quote:nukje schreef op 22 april 2010 @ 20:05:

Of overweeg zoiets als een gespreksgroep. Daar leer je ook waar het aan zou kunnen liggen dat anderen niet naar je luisteren, of jouw problemen niet serieus nemen. Je krijgt feedback van de anderen over hoe je je verhaal vertelt, wat dat bij hen oproept enzo. Misschien vertel je het wel te onduidelijk, of te warrig... (ik noem maar wat). En daar kun je dan ook aan werken, zodat je in de toekomst beter met dit soort momenten om kunt gaan.Goede tip!
En het verhaal over de fysiotherapeut,ik ben juist zo blij dat ik daar heel positief tegenover sta......
quote:tesil25 schreef op 22 april 2010 @ 20:11:

En het verhaal over de fysiotherapeut,ik ben juist zo blij dat ik daar heel positief tegenover sta......Je bent blij dat je een oogje hebt op de fysio? Wat is dan je probleem daarmee?
Nou dat het mijn fysiotherapeut is en iedereen denkt dat je daar zoveel gezeur mee krijgt.
quote:evalientje2 schreef op 22 april 2010 @ 20:46:

[...]

Je bent blij dat je een oogje hebt op de fysio? Wat is dan je probleem daarmee?Je zou het verhaal eens moeten lezen of liever gezegd niet.
quote:tesil25 schreef op 22 april 2010 @ 20:49:

Nou dat het mijn fysiotherapeut is en iedereen denkt dat je daar zoveel gezeur mee krijgt.

Heb je echt een plank voor je hoofd?

Die man heeft niet eens aangegeven interesse in je te hebben.
quote:Brown_Eyes schreef op 22 april 2010 @ 20:49:

[...]

Je zou het verhaal eens moeten lezen of liever gezegd niet.

Ik heb het gelezen, maar snap het gewoon niet. Zeker als er dan weer zo'n tegenstrijdige opmerking staat.

TO, wat voor gezeur kun je er dan mee krijgen als je een oogje hebt op je fysio? Dat snap ik namelijk ook niet. Hooguit kan híj 'gezeur' krijgen zolang je zijn patiënt bent, maar dat los je dan toch op door een andere fysio te zoeken?

Kan aan mij liggen hoor, de rest van het verhaal snap ik ook niet, maar ik haak even in op de laatste posts.
moet ik hier echt op in gaan??

Ja ik doe het gewoon

Ik heb geen plank voor me hoofd,en vind het gewoon een erg leuke jongen,heb jij misschien een plank voor je hoofd,

Zoals meerdere hier zeiden hij mag dat nu ook niet he!
Hoi Evalientje,

Ik wil het je best uitleggen hoor......

Welke dubbele opmerking bedoel je???

Ja dat klopt wat je zegt.
Hm ik heb toch volgens mij wel antwoord op de vragen gegeven......

Of nog meer duidelijkheid geboden???!!
Sorry het is inderdaad een wazig verhaal. Ik dacht eerst dat je een man was omdat je zo kort van stof bent.

Je voelt je rot omdat je relatie van 6 jaar is verbroken. En je bent verliefd op je fysiotherapeut.

Dat je je klote voelt na een verbroken relatie begrijp ik heel goed. Maar het is toch juist leuk dat je verliefd bent op je fysiotherapeut? En zo erg is dat niet hoor, hij is niet je huisarts of leraar en jij bent meerderjarig.
Hoi Lilian,

Bedankt voor je reactie

Hmm wazig maar ook lang denk ik en daarom heb ik het in korte stukken neergezet.

Ik ben blij dat je het begrijpt,dat is inderdaad leuk,hmm ja vorige reacties gingen daar wel over.
quote:tesil25 schreef op 22 april 2010 @ 20:54:

moet ik hier echt op in gaan??

Ja ik doe het gewoon

Ik heb geen plank voor me hoofd,en vind het gewoon een erg leuke jongen,heb jij misschien een plank voor je hoofd,

Zoals meerdere hier zeiden hij mag dat nu ook niet he!

Nee, hou dat voor ogen.

Hij wil je wel, maar mag het niet.

Resultaat=0
quote:evalientje2 schreef op 22 april 2010 @ 20:53:

[...]

Ik heb het gelezen, maar snap het gewoon niet. Zeker als er dan weer zo'n tegenstrijdige opmerking staat.

TO, wat voor gezeur kun je er dan mee krijgen als je een oogje hebt op je fysio? Dat snap ik namelijk ook niet. Hooguit kan híj 'gezeur' krijgen zolang je zijn patiënt bent, maar dat los je dan toch op door een andere fysio te zoeken?

Kan aan mij liggen hoor, de rest van het verhaal snap ik ook niet, maar ik haak even in op de laatste posts.Please, vergeet het fysio-sprookje...
Tja dat is ook een mogelijkeheid

Tis nog geen sprookje hoor
Hoe gaat het nu met je Tesil?

En met de fysiotherapeut?
Hoi bedankt voor je reactie terug!

Ik loop niet meer bij de fysiotherapeut maar hij zit nog wel degelijk in mijn hoofd.
Jee zeg, alweer een nieuw topic geopend, omdat je op het andere (zelfde) topic niet de antwoorden kreeg die je wilde horen???

Pffff, geen plank voor je hoofd, maar m.i. een heel meubelfabriek zeg!
Als je niks zinnigs weet te zeggen mag ik je dan vragen je mond te houden,dank je
haahahaha je bent eg te traag van stof,dit onderwerp stond er al even hoor,hoebedoel je ik heb een bord voor me hoofd
quote:tesil25 schreef op 03 mei 2010 @ 19:10:

haahahaha je bent eg te traag van stof,dit onderwerp stond er al even hoor,hoebedoel je ik heb een bord voor me hoofdeg of echt? Tja, sommige mensen hebben meer te doen dan dagelijks op een topic te schrijven over een totaal niet geïnteresseerde fysiotherapeut! Misschien moet je er nog een topic over openen?
quote:Brown_Eyes schreef op 23 april 2010 @ 22:33:

[...]

Please, vergeet het fysio-sprookje...Denk ook niet dat jij kan doordringen BE
hahahha ik zou hier een logische vraag neer kunnen zetten,maar ik denk dat ik daar beter niet mijn rustige avondje aan verspillen.

sommige mensen denken eg interresant te zijn
eg....
quote:liselore schreef op 03 mei 2010 @ 19:38:

eg....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven