weet het even niet meer

22-04-2010 18:21 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo dacht ik gister alles nog op een aardig rijtje te hebben,zo is het nu dus weer even mis.

Wat eerst betekent 4 beschuitjes en beleg eten en vervolgens mijzelf echt ... en verdrietig voelen!

Er zijn verschillende dingen die me erg bezig houden of soms even gewoon niet meer willen bezighouden.

Mijn relatie die vorige jaar is uitgegaan,een vrijgezellefeestje wat ik van het weekend heb,een erg leuke fysiotherapeut die ik heb,vrienden en familie die me gewoon niet willen of kunnen begrijpen enz.

Wie herkent dit of weet hier iets mee???
Wat weet je niet meer?
Wat is er aan de hand dan?
TO: ik weet niet precies wat er speelt , maar is het een idee om lekker naar buiten te gaan een eind joggen ofzo en lekker je hoofd leeg te maken. Klinkt mij alsof je een beetje alsmaar aan het denken/malen bent in je hoofd en dan doet het mij altijd goed om iets te gaan doen. Grondig schoonmaken helpt mij ook. Of misschien iets creatiefs, maar even niet met de malerij in je hoofd bezig zijn.
Vorig jaar zomer is mijn relatie uitgegaan,door de ``stress``heb ik last van mijn kuitspieren gekregen.

Hiervoor moest ik naar de fysiotherapeut,maar dit vind ik een erg leuke jongen.

Als ik me door bijvoorbeeld door de herinneringen aan mijn vorige relatie verdrietig voel,loopt iedereen hier voor mijn gevoel gewoon overheen.

En van het weekend heb ik een feestje,maar nu k me rot voel heb ik daar minder zin in
Wat moet ik met de kennis dat jij 4 beschuitjes met beleg eet?

Als je die griet bent die achter de fysio aan zat, dan heb ik met je te doen.
Ik wil niet over je rotgevoel heenwalsen maar klinkt als een typisch gevalletje van evn een rotdag. Ga je lekker verheugen op dat feest morgen, gooi je haar los, trek iets leuks uit de kast, zorg dat je je vrouwelijk voelt en heb een topavond. Wedden dat je je daarna beter voelt...
Ik herken je verhaal volledig
Tja het zou best kunnen dat ik een rotdag heb,maar als dat steeds wel en dan weer niet is kan je je daar aardig ... door voelen.

Helemaal als je je door zo weinig mensen voelt begrepen.

En ja dan is een drupppel genoeg zoals ze zeggen.

Het voorbeeld van de beschuitjes was meer als voorbeeld dat ik dat dus doe als ik me rot voel.

En mensen die medelijden met me hebben,thnks.

Dank je Amber ik ben benieuwd wat je herkent???
quote:tesil25 schreef op 22 april 2010 @ 18:53:

En mensen die medelijden met me hebben,thnks.

Maar aan medelijden heb je zo weinig. je mag je best rot voelen, maar je moet er niet in blijven hangen. Ga iets doen zodat je je minder rot voelt. Bel iemand op. Ga lekker uitgebreid koken, schrijf een brief aan je vriend/ fysiotherapeut en verstuur die of niet, maar probeer er zelf iets aan te doen, dat is mijn tip.
Ik weet niet hoe lang je een relatie had en wat er is gebeurd maar ik denk dat mensen in jouw omgeving graag willen dat je weer gelukkig bent en dus niet blijft hangen in je ongelukkige gevoel. Soms in het leven (soms iets te vaak) moet je jezelf gwoon en schop onder je kont geven en denken: no more drama in my life.
quote:tesil25 schreef op 22 april 2010 @ 18:53:

En mensen die medelijden met me hebben,thnks.Hoezo? wat heb jij hieraan? Kun je lekker zwelgen in zelfmedelijden? Wat doet dit voor jou?

Wil je oplossingen, of wil je medelijden?

Kun jij, als je je rot voelt, niet gewoon even de zinnen verzetten? Ga zwemmen, fietsen, hardlopen, keukenkastjes boenen, al je kleding sorteren, een taart bakken, een fotocollage maken.... GA IETS DOEN ipv denken
Als een relatie voorbij is kan dat verschrikkelijk pijnlijk zijn. En nee, niet iedereen heeft daar helaas begrip voor.. Hoe lang heeft je relatie geduurd? En hoe lang komt het al voor dat je je zo rot voelt? En hoe vaak? Ben je er wel open over naar anderen? Anderen kunnen namelijk niet in je hoofd kijken... Hoe ziet een dag van jou eruit? Werk je? Zit je op school? Eet je goed? Slaap je goed? (Een hoop vragen, maar met de informatie die je nu geeft is het mogelijk om je een advies te geven...) Verliefd worden op je fysiotherapeut lijkt me niet zo slim, daar krijg je waarschijnlijk alleen maar gedonder van ;) Heel veel sterkte! Probeer van het mooie weer te genieten dat eraan zit te komen dit weekend. Ga erop uit! En feestjes vallen vaak enorm mee als je er eigenlijk niet zo'n zin in hebt!
Ik heb 6 jaar een relatie gehad,vanaf het moment dat het over is voel ik me ook rot.In het begin was het meer,maar ik denk nu zo``n 2 keer in de week.

tegen ``bekende``ben ik er wel open over,ik werk 4 dagen in de week.

Eten en slapen is wisselend,maar voel me niet zoals ik me voorheen voelde.

Tja wat de fysiotherapeut betreft vind ik het eg een leuke jongen,en dat verliefd worden,ja dat was ook niet mijn idee.
Sorry maar ik krijg gewoon nog steeds niet helder waar je je nou precies zo rot over voelt?
quote:Kleintjecool schreef op 22 april 2010 @ 19:35:

Sorry maar ik krijg gewoon nog steeds niet helder waar je je nou precies zo rot over voelt?

Over haar verbroken relatie en over een feestje waar ze geen zin in heeft en waarschijnlijk zijn de beschuiten ook op.

Ik zou de crisisdienst bellen, echt.
Tja dat zijn verschillende dingen die ik dus hiervoor noemde
quote:tesil25 schreef op 22 april 2010 @ 19:37:

Tja dat zijn verschillende dingen die ik dus hiervoor noemdeTsja...zegt me nog steeds niet over wat je dan voelt en waarom precies
hahah dat is ook moeilijk hier uit te leggen.

Voel een hoop en ook weer verschillend.

Het ene moment voel ik me boos en verdrietig omdat ik me in de steek voel gelaten.

En het volgende moment gaat het wel weer redelijk.

verder voel ik me ook alleen,omdat ik bij niemand echt me verhaal kwijt kan
Lijkt me ook wel heftig na zes jaar! Hoe voel je je op de dagen dat je werk? En hoe op de dagen dat je niet werkt? En wat doe je met je vrije tijd?
Misschien zou je kunnen overwegen om naar een psycholoog te stappen.

Daar kan je met je verhaal terecht. Deze persoon luisterd naar je. En kan je misschien de hulp geven of het steuntje in je rug dat je nodig hebt.
*breekt even in*

Wat is er vervelend aan 4 beschuiten met beleg eten?
Hm tis vooral het gevoel denk ik.

Ja op mijn werk gaat het wel,vrije tijd probeer ik bezig te zijn,in de tuin,sport,en thuis.

Maatschappelijk werk is wel het idee
Bezig proberen te zijn met dingen die je leuk vind is erg goed.

Maar ik weet dat het moeilijk is om van dingen, die je leuk vind, echt te kunnen genieten en op te kunnen concentreren als je verder best in de put zit.

Begeleiding daarbij is denk ik zeker verstandig.

Verder kan ik je moeilijk helpen. Vooral op dit moment, omdat ik zelf een beetje in de war met mezelf ben enzo.
Of overweeg zoiets als een gespreksgroep. Daar leer je ook waar het aan zou kunnen liggen dat anderen niet naar je luisteren, of jouw problemen niet serieus nemen. Je krijgt feedback van de anderen over hoe je je verhaal vertelt, wat dat bij hen oproept enzo. Misschien vertel je het wel te onduidelijk, of te warrig... (ik noem maar wat). En daar kun je dan ook aan werken, zodat je in de toekomst beter met dit soort momenten om kunt gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven