Weinig aantrekkingskracht na 3 dates verder gaan?

20-05-2020 13:38 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb nu een maand contact met een leuke man, 3 dates gehad ( en vanavond 4e) op alle dates is er eigenlijk nog niks gebeurd, en ik merk dat ik wel aantrekkingskracht mis. Ik weet gewoon niet of hij het is qua uiterlijk/ fysieke aantrekkingskracht. vind het heel jammer en zonde, want we zitten wel op 1 lijn qua toekomst, visie en denken en kunnen wel goed overweg met elkaar.

Soms twijfel ik, of hij mij wel aantrekkelijk vind...gister een spel gedaan met vragen naar elkaar en toen kwam de vraag “ voel je aantrekking” en daarop zei hij “ ja, heb je wel in de spiegel gekeken, je bent een hele mooie vrouw “. Maar er zijn nooit persoonlijke complimenten het is allemaal zo algemeen. Heel raar dat hij mij nog steeds niet heeft gezoend. Op de bank zitten we ver uit elkaar enz

Ik twijfel enorm, hij wil steeds afspreken gister en vandaag weer, dus hij zal best interesse hebben maar ik kan de “vonk” niet forceren. Wat denken jullie? Vandaag nog gaan en kijken wat er gebeurd als we zoenen ?
Julus schreef:
20-05-2020 18:49
En dan al die andere topics over dates, waarin het steeds gekker werd. Daarna is de TO weg en zien we een nieuwe.
Die krijgen steeds een ban. Mods' wegen zijn ondoorgrondelijk
Haha als iemand je onder de negeer heeft en je denkt een dialoog te voeren maar je loopt langs elkaar heen te lullen :hihi:
Maar misschien kun je je yogabroek aandoen TO? Dat zal hij vast aantrekkelijk vinden, toch?

Laat je weten hoe de zoen afliep?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er al klaar mee zijn na dat gepraat over bedragen van bezittingen. Dan ga je zeker verkeerde partners aantrekken. Dat je wilt weten of iemand zelfstandig is, snap ik.
Ik zie nu pas hoe duur dat huis is wat betaald is..
Yeah right....
Alle reacties Link kopieren
LaCasa schreef:
20-05-2020 19:00
Ik zou er al klaar mee zijn na dat gepraat over bedragen van bezittingen. Dan ga je zeker verkeerde partners aantrekken. Dat je wilt weten of iemand zelfstandig is, snap ik.
We hebben niet gepraat over bezittingen. Hij heeft mij opgehaald ( dus weet ik welke auto hij heeft) en we zijn bij elkaar thuis geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ab_Normaal schreef:
20-05-2020 19:02
Ik zie nu pas hoe duur dat huis is wat betaald is..
Yeah right....
Dan niet. Toch is het zo, vandaar m’n wantrouwen
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 19:02
We hebben niet gepraat over bezittingen. Hij heeft mij opgehaald ( dus weet ik welke auto hij heeft) en we zijn bij elkaar thuis geweest.
En waarom is het belangrijk om te weten wat voor auto hij heeft? Was hij minder leuk geweest als hij een tweedehands fiets had gehad dan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
kikilove schreef:
20-05-2020 19:03
Dan niet. Toch is het zo, vandaar m’n wantrouwen
Je hebt ook mannelijke golddiggers
Toch jammer dat er weinig aantrekkingskracht is want verder klinkt ie als een catch
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
20-05-2020 19:10
Toch jammer dat er weinig aantrekkingskracht is want verder klinkt ie als een catch
Nah nee, die bmw is wel een afknapper hoor. Ik zou hem geen tweede date vergund hebben.
Alle reacties Link kopieren
Als je nu al bang bent dat hij achter geld aan zit dat er wel of niet is en hem
Ook niet zo aantrekkelijk vind moet je hier niet mee doorgaan. Teveel negatieve gevoelens.

Als jij op zoek bent naar een man voor langere tijd. Dan wil je iemand die je ook gewoon in je nabijheid kan verdragen de komende 60+ jaren.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso niet snel thuis afspreken, mannen die je niet leuk vinden gaan je misschien wel leuk vinden om je huis. Voordat je daar dan achter bent, is allemaal verloren tijd of erger ook nog ellende.
LaCasa schreef:
20-05-2020 20:04
Sowieso niet snel thuis afspreken, mannen die je niet leuk vinden gaan je misschien wel leuk vinden om je huis.
En als je mooi bent ook niet snel jezelf laten zien of een foto, straks is het hem om je uiterlijk te doen.
Murrmurr schreef:
20-05-2020 20:07
En als je mooi bent ook niet snel jezelf laten zien of een foto, straks is het hem om je uiterlijk te doen.
Gadverrr
Blankepit schreef:
20-05-2020 15:57
Op de eerste date al? Op z'n minst?
Ja. Ik vind het al een veeg teken als het daarbij blijft.

Als je elkaar zeer aantrekkelijk vindt, dan lijkt mij dat normaal.
lilalinda schreef:
20-05-2020 17:27
Jep ik ook hoor
Behalve bij geen aantrekkingskracht, maar dan ga ik niet nog 3 dates plannen
Klopt. Het is er, of niet.
kikilove schreef:
20-05-2020 18:26
Ik ga deze post later weer verwijderen, niet quoten aub.

M’n vader is vermogend, bla Zou het hem daarom kunnen gaan ?
Dat kan niemand uitsluiten, maar als het hem daarom te doen is, zou hij dan niet extra gemotiveerd zijn om meer initiatief te nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ab_Normaal schreef:
20-05-2020 19:02
Ik zie nu pas hoe duur dat huis is wat betaald is..
Yeah right....
Die worden ook gewoon in Nederland gebouwd hoor ;) En zelfs gekocht.

T lijkt me wel een beetje groot voor TO alleen. Maar ach... wie weet komt er ooit een leuke man en dan uiteindelijk een hele schare kindertjes.

En ik snap wel dat TO een baan heeft. Zo’n huis kost wat centen in onderhoud en electra. :)
kikilove schreef:
20-05-2020 19:02
We hebben niet gepraat over bezittingen. Hij heeft mij opgehaald ( dus weet ik welke auto hij heeft) en we zijn bij elkaar thuis geweest.
En dan nog steeds niet van wippestein.

Hmmm...
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
20-05-2020 18:40
Okay je vindt hem niet aantrekkelijk, je denkt dat dat wederzijds is, je vermoedt dat hij op een ander type vrouwen valt en misschien is hij op je geld uit. En je vraag is: hoe til ik dit naar de next level?
:rofl:
Am Yisrael Chai!
DS1971 schreef:
20-05-2020 21:33
Dat kan niemand uitsluiten, maar als het hem daarom te doen is, zou hij dan niet extra gemotiveerd zijn om meer initiatief te nemen?
Ja dan doet 'ie toch gewoon het licht uit.
DS1971 schreef:
20-05-2020 21:27
Ja. Ik vind het al een veeg teken als het daarbij blijft.

Als je elkaar zeer aantrekkelijk vindt, dan lijkt mij dat normaal.
Is mij nog nooit gebeurd/gelukt maar ik ben ook een totale kluns als het daar op aankomt.
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 18:42
Dus omdat m’n vader een huis voor mij heeft gekocht ben ik niet zelfstandig en teer ik op z’n zak? Ik werk, heb een baan.

Dat klopt. Je hebt die acht ton immers niet zelf betaald toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net thuis. Er is weer niks gebeurd. Hij wil morgen weer afspreken ( dagje weg) maar ik denk niet dat ik ga. Ik vind het respectloos worden en word er alleen onzeker van. Genoeg mannen die me zouden willen doen daaaaaaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven