Weinig aantrekkingskracht na 3 dates verder gaan?

20-05-2020 13:38 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb nu een maand contact met een leuke man, 3 dates gehad ( en vanavond 4e) op alle dates is er eigenlijk nog niks gebeurd, en ik merk dat ik wel aantrekkingskracht mis. Ik weet gewoon niet of hij het is qua uiterlijk/ fysieke aantrekkingskracht. vind het heel jammer en zonde, want we zitten wel op 1 lijn qua toekomst, visie en denken en kunnen wel goed overweg met elkaar.

Soms twijfel ik, of hij mij wel aantrekkelijk vind...gister een spel gedaan met vragen naar elkaar en toen kwam de vraag “ voel je aantrekking” en daarop zei hij “ ja, heb je wel in de spiegel gekeken, je bent een hele mooie vrouw “. Maar er zijn nooit persoonlijke complimenten het is allemaal zo algemeen. Heel raar dat hij mij nog steeds niet heeft gezoend. Op de bank zitten we ver uit elkaar enz

Ik twijfel enorm, hij wil steeds afspreken gister en vandaag weer, dus hij zal best interesse hebben maar ik kan de “vonk” niet forceren. Wat denken jullie? Vandaag nog gaan en kijken wat er gebeurd als we zoenen ?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo is er niks gebeurd? Je zou hem toch zoenen? Heb je het anders niet kunnen hebben over fysiek contact?

Er zijn vast genoeg mannen die je willen doen als het je daarom gaat ja.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
21-05-2020 01:06
Hoezo is er niks gebeurd? Je zou hem toch zoenen? Heb je het anders niet kunnen hebben over fysiek contact?

Er zijn vast genoeg mannen die je willen doen als het je daarom gaat ja.
Ik heb de kans niet gekregen. Het moment was er niet. We hebben de halve avond over seks gesproken. Ik vroeg wat vind je sexy aan mij, en dan zegt hij je outfits en schoenen. Zucht....
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet waarom hij zo vaak af wil spreken en hij brengt en haalt mij( 30 min) met de auto. Heel gedoe voor hem ook, waarom als je iemand niet wil zoenen/ seks mee wil. Eenzaamheid ?
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat jullie over seks spraken maar niet over seks of breder, fysiek contact tussen jullie?
Heeft hij gezegd wat hij wil met het contact? Zoals ik het lees wil jij verandering, hij niet of uit dat niet en jij verwacht dat hij dat wel doet.
Wij kunnen niet weten waarom hij de moeite neemt die hij neemt.
Hoe lijkt het je hem te vragen waarom hij die moeite neemt? En te benoemen wat jij wil en hoe jij het nu ziet met hem? Wat je zou willen? We kunnen het niet weten, alleen raden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een dommigheid. Iemand houdt zich niet aan de maatregelen en wil daten en gaat dat doen met iemand van wie je gewoon niet weet met wie die in contact is geweest. Dan vind je diegene niet aantrekkelijk en blijkt hij zich aan de 1,5 m afspraak te houden en ga je moeilijk doen omdat hij niet aantrekkelijk is maar je ook niet zoent.

Hoe wanhopig en dom ben je dan (vanlinden)
Blijf thuis en stop voorlopig met daten. Ontdek ondertussen wat je wil en wat je belangrijk vindt. En grew some pair want je willen laten zoenen door iemand die je niet aantrekkelijk vindt is echt heel erg triest en kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
21-05-2020 01:03
Ik ben net thuis. Er is weer niks gebeurd. Hij wil morgen weer afspreken ( dagje weg) maar ik denk niet dat ik ga. Ik vind het respectloos worden en word er alleen onzeker van. Genoeg mannen die me zouden willen doen daaaaaaag

Respectloos omdat hij je niet zoent of ‘je niet doet’. Right.

kikilove schreef:
21-05-2020 01:09
Ik heb de kans niet gekregen. Het moment was er niet. We hebben de halve avond over seks gesproken. Ik vroeg wat vind je sexy aan mij, en dan zegt hij je outfits en schoenen. Zucht....

Jullie waren met zijn 2 (neem ik aan...) dus voor hém was het moment er dan toch ook niet?

Maar huphup, op naar de volgende die jou wél wil doen op 1,5 meter afstand :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
kikilove schreef:
21-05-2020 01:03
Ik ben net thuis. Er is weer niks gebeurd. Hij wil morgen weer afspreken ( dagje weg) maar ik denk niet dat ik ga. Ik vind het respectloos worden en word er alleen onzeker van. Genoeg mannen die me zouden willen doen daaaaaaag
Je weet dat je hem nu verwijt waar je zelf net zo verantwoordelijk voor bent, toch?
kikilove schreef:
21-05-2020 01:03
Ik ben net thuis. Er is weer niks gebeurd. Hij wil morgen weer afspreken ( dagje weg) maar ik denk niet dat ik ga. Ik vind het respectloos worden en word er alleen onzeker van. Genoeg mannen die me zouden willen doen daaaaaaag
Zouden willen doen. Nee, dat is respectvol.

Ik denk dat deze jongen eerst een serieuze drempel over moet om te gaan zoenen.
Hij wil wel, anders blijft hij niet afspreken.
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 21-05-2020 10:02
15.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
21-05-2020 01:03
Ik ben net thuis. Er is weer niks gebeurd. Hij wil morgen weer afspreken ( dagje weg) maar ik denk niet dat ik ga. Ik vind het respectloos worden en word er alleen onzeker van. Genoeg mannen die me zouden willen doen daaaaaaag
Dus je wilt alleen seks? Daar zijn mannen gewoon voor te huur, hoor.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Dit topic gaat echt all over the place, hahaha. WTF? "Ik wil geen golddiggers, maar hij neukt me ook niet"

Whut.
Wat voor schoenen zijn dat?

Ik denk dat hij gay is maar op je geld uit is nadat hij die kiet heeft gezien
pejeka schreef:
21-05-2020 09:58
Dus je wilt alleen seks? Daar zijn mannen gewoon voor te huur, hoor.
Ja maar die doen het ook alweer voor het geld!
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
21-05-2020 10:01
Wat voor schoenen zijn dat?

Ik denk dat hij gay is maar op je geld uit is nadat hij die kiet heeft gezien
Als TO veel geld heeft, kan ze een klasse gigolo inhuren, want het lijkt uit haar verhalen dat ze op sex uit is.
Alle reacties Link kopieren
Lol die arme man moest eens weten. Kiki wil gewoon besprongen worden want anders wordt ze onzeker.
Zalmsnipper schreef:
21-05-2020 10:53
Lol die arme man moest eens weten. Kiki wil gewoon besprongen worden want anders wordt ze onzeker.
Als Kiki keihard geneukt wil worden is stilletjes op anderhalve meter afstand blijven zitten gewoon geen goede strategie. In ieder geval niet met deze man. Toch houdt ze zich strikt aan deze strategie en is ze iedere keer weer verbaasd dat de uitkomst hetzelfde is.

Ja...
We wachten rustig op een nieuw topic.
kikilove schreef:
20-05-2020 14:31
Nou op om de vragen te reageren beiden. Ik twijfel of hij mij ( oprecht ) aantrekkelijk vind. Ik heb een foto van zijn ex gezien en dat is een donkere vrouw ( negerin) en ik ben een halfbloedje - half nl en half Spaans en licht getint. Die vrouw was best wel ordinair qua Kledingstijl ( veel bloot en nep borsten denk ik) en ik heb wat meer klasse ( representatief maar wel heel vrouwelijk)

Ik twijfelde eerst aan zijn manier van kleding, gisteren was dat al een heel stuk beter en eigenlijk best leuk, maar ik voel het nog steeds niet 100% het gaat op en neer.

Maar hij haalt echt het beste in mij naar boven. Dat merk ik mentaal heel erg, daarom wil ik het zo graag

Gisteren tijdens een wandeling struikelde ik bijna, en toen hield hij me even vast, en dat voelde wel heel goed, dus misschien voelt het heel anders als we intiem zijn. Geen idee nog
Waarom zijn ex naar beneden halen? Voel je je zelf dan beter ofzo, mijn god... daarnaast miss vind hij exotisce vrouwen aantrekkelijk, dus wat zou het uitmaken dat jij lichtgetint bent en zijn ex donker getint?
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat dit een column in viva wordt maar ze heeft haar best gedaan. Tis een beetje saai verhaal...sorry.
En als je vader zo rijk is, miss tip om een date niet meteen mee naar huis te nemen ;) en respectloos omdat hij je niet zoent ofietsdergelijks? wtf
Julus schreef:
21-05-2020 10:58
We wachten rustig op een nieuw topic.
Jaa idd! Ik dacht dat het me al bekend voorkwam maar dit is weer een pareltje van onze “jeweetwel” TO
Zou ze een boek aan het schrijven zijn?
Alle reacties Link kopieren
Nog even een update.

Er was de laatste date dus niks gebeurd. Volgende dag, dagje weg en dat was wel gezellig. Hij nodige mij daarna uit bij hem thuis voor een etentje of ik wilde blijven slapen, heb ik gedaan maar er is niks gebeurd. Hij ging douchen, vroeg of ik wilde douchen, hoorde hem nog parfum sprayen en daarna ging hij liggen, deed het licht uit en is gaan slapen.

Toch wel apart dit, hij houd het spannend en vroeg alweer of ik dit weekend weer wilde afspreken.

Geen seks is prima, maar knuffelen in bed/ zoenen vind ik wel gewoon iets normaals na 5 dates.

Heeeeel vreemd
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
22-05-2020 15:11
Nog even een update.

Er was de laatste date dus niks gebeurd. Volgende dag, dagje weg en dat was wel gezellig. Hij nodige mij daarna uit bij hem thuis voor een etentje of ik wilde blijven slapen, heb ik gedaan maar er is niks gebeurd. Hij ging douchen, vroeg of ik wilde douchen, hoorde hem nog parfum sprayen en daarna ging hij liggen, deed het licht uit en is gaan slapen.

Toch wel apart dit, hij houd het spannend en vroeg alweer of ik dit weekend weer wilde afspreken.

Geen seks is prima, maar knuffelen in bed/ zoenen vind ik wel gewoon iets normaals na 5 dates.

Heeeeel vreemd
Misschien spoot hij wel gewoon insecticide om de muggen weg te houden gedurende de nacht...

Trouwens, als je vader zo rijk is, vraag hem dan of hij ook heel misschien wellicht een cursus Nederlands voor je kan regelen, want je maakt af en toe gruwelijke fouten in je spelling/werkwoordvervoegingen enz.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vooral heel apart vind is dat jij zelf eigenlijk het initiatief bij hem laat of er intimiteit ontstaat of niet. Waarom neem je zelf dat initiatief niet?
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
21-05-2020 10:01
Wat voor schoenen zijn dat?

Ik denk dat hij gay is maar op je geld uit is nadat hij die kiet heeft gezien
Roze pumps natuurlijk :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
To kun je me uit leggen wat er respectloos is aan iemand niet meteen bespringen?

Daarnaast, jij had ook bij hem de badkamer in kunnen stappen. Of tegen hem aan kunnen gaan liggen in bed, of hem zoenen, kan allemaal. Waarom moet hij alle initiatief nemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven