Wel lullig om op jou leeftijd opnieuw te beginnen!
dinsdag 16 februari 2010 om 09:59
Moet 't even kwijt..
Ik was het weekend stappen en kwam daar een kennis van mijn ex tegen.. die begon hoe lullig hij het allemaal wel niet voor me vond enzo. Had niet zo'n behoefte om met hem over mijn ex te praten en dus kapte ik het een beetje af.. vervolgens gaf hij me een hele mooie afsluiter van het gesprek: 'Sja.. wel lullig om op jou leeftijd nog weer iets met iemand anders te beginnen!' Van schrik vroeg ik; Wat zei je? En vervolgens herhaalde hij het nog een keertje.. Nu komt het.. ik ben 23!!!!!!! Wat vinden jullie daar nou van?!
Ik was het weekend stappen en kwam daar een kennis van mijn ex tegen.. die begon hoe lullig hij het allemaal wel niet voor me vond enzo. Had niet zo'n behoefte om met hem over mijn ex te praten en dus kapte ik het een beetje af.. vervolgens gaf hij me een hele mooie afsluiter van het gesprek: 'Sja.. wel lullig om op jou leeftijd nog weer iets met iemand anders te beginnen!' Van schrik vroeg ik; Wat zei je? En vervolgens herhaalde hij het nog een keertje.. Nu komt het.. ik ben 23!!!!!!! Wat vinden jullie daar nou van?!
dinsdag 16 februari 2010 om 14:37
Minny, er zijn zoveel dingen lullig. Dat betekent niet dat het niet gebeurt. Ik kan natuurlijk niet voor alle mannen spreken. Natuurlijk zou het mij enigszins raken als ik wat krijg met de ex van mijn beste vriend. Maar hopelijk zijn we, vriend en ik, mans genoeg om hier geen drama van te maken. Nee, dan vind ik het vele malen erger dat sommige mensen een relatie aanknopen met een gebonden persoon! (om maar wat te noemen).