Wel lullig om op jou leeftijd opnieuw te beginnen!

16-02-2010 09:59 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet 't even kwijt..

Ik was het weekend stappen en kwam daar een kennis van mijn ex tegen.. die begon hoe lullig hij het allemaal wel niet voor me vond enzo. Had niet zo'n behoefte om met hem over mijn ex te praten en dus kapte ik het een beetje af.. vervolgens gaf hij me een hele mooie afsluiter van het gesprek: 'Sja.. wel lullig om op jou leeftijd nog weer iets met iemand anders te beginnen!' Van schrik vroeg ik; Wat zei je? En vervolgens herhaalde hij het nog een keertje.. Nu komt het.. ik ben 23!!!!!!! Wat vinden jullie daar nou van?!
Ik zou er niet echt warm of koud van worden wat een ex wel/niet van mij vind. Daar is het gelukkig een ex voor...
nah...het is toch wat? Jee zeg....tssssss
aaaaahhhh!!!! houd toch op!! Wat een asshole!

Niets van aantrekken, hoor! Die is duidelijk gestoord.
Ik ben 30, da's pas erg, dus ik zou heel hard huilen denk ik.
Wat een vaag persoon. Zegt meer over hem dan over jou.
Droeftoeter.

Hij wou iets lulligs zeggen maar is gewoon niet zo gevat. Loslaten, slaat nergens op.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Jorina schreef op 16 februari 2010 @ 10:00:

Ik zou er niet echt warm of koud van worden wat een ex wel/niet van mij vind. Daar is het gelukkig een ex voor...Kennis van een ex...wel blijven lezen.
En hij offerde zich niet direkt op om jouw eer te redden?
Gelukkig niet ;)
wat een grapjas.
quote:JohnnyCake schreef op 16 februari 2010 @ 10:03:

En hij offerde zich niet direkt op om jouw eer te redden?precies, om de pijn te verzachten hahaha
Hoe oud was die kennis?

11 ?
Net zo oud als ik.. Vroeg me ook al af waarom hij niet thuis in bed was! Toch geen leeftijd meer om te stappen..
Wat een onzin! Mensen van alle leeftijden ontmoeten wel weer een nieuwe liefde en hoe ouder, hoe beter je weet wat je wel of niet zoekt in en partner (als het goed is...)

In een ellendige relatie blijven omdat je bang bent om over te blijven.... dat is pas lullig!
Kijk, dat zijn de mensen die op hun 35e al helemaal ingedroogd zijn. Niks om jaloers op te wezen!
Vast zo iemand die zelf nog bij het vriendinnetje is dat hij op zijn 14e ontmoet heeft.

Joh, laat hem stikken. Gelukkig is het een kennis van je EX en heb jij verder niks met hem te maken.
quote:Pannetje schreef op 16 februari 2010 @ 10:03:

[...]

Kennis van een ex...wel blijven lezen.Sorry, vannacht er te vaak uit geweest voor kind. Aanslag op je waarnemend vermogen
Hahahaha, wat een mafkees zeg!!
668, the neighbour of the Beast
Tsja, in sommige kringen zijn ze al aan de tweede leg op die leeftijd. Het kan dus..
Daar zou ik echt alleen maar om kunnen lachen!
Ik snap niet dat je dat serieus neemt, zo'n type moet je gewoon in zijn/haar gezicht uitlachen.
wat een domme reactie zeg...

dat slaat echt als een lul op een drumstick....

advies: het lukt mij tegenwoordig steeds vaker om helemaal niet te reageren op domme opmerkingen. dat voelt dan achteraf zo goed. misschien is proberen??
Ja, 23 is natuurlijk wel oud. Dan had je allang getrouwd moeten zijn met minstens 6 kinderen. Ik heb er maar 2 uitgeplopt, dus ben compleet mislukt. Zeker aangezien ik vrijgezel en 29, dus al bijna in staat van ontbinding, ben. Komt nooit meer goed met mij

Maar jij hebt nog tot je 25e! Red jezelf! Zoek de eerste de beste man die wil trouwen en ga baren baren baren!!
Whahaha! Wat sneu voor hem! Dat ie er vanuit gaat dat je voor je 23e "onder de pannen" moet wezen. Zal ie zelf nog wel eens van een koude kermis thuiskomen denk ik zo.

Heb ook wel eens zulk soort lui meegemaakt. Een man jongen die voor zijn 27e drie kinderen had, hij ging er maar vanuit dat ik ze wel niet zou willen want ik was al 28 en had er nog geeneen (?!?!?!).

Maar om je gerust te stellen: mijn oma van bijna 87 heeft een jaar of 5 terug nog een leuke vent van 16 jaar jonger aan de haak geslagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven