Welke datingsite?

19-10-2012 10:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames (en misschien ook heren),

Ik had een vraagje, ik ben ondertussen een expert geworden op online datingsites (al zeg ik het zelf haha). Ik heb de grootste allemaal wel gehad, www.lexa.nl, www.relatieplanet.nl, www.pepper.nl en ga zo maar door. Ik ben ook een tijdje lid geweest van www.mooiemensen.com, dat beviel me zeer goed. Leuke (vooral knappe) mannen, goed services, gebruiksvriendelijke site, gekeurde foto's, en ga zo maar door. Over de andere sites ben ik neit zo te spreken. Nu is mijn vraag, wat zijn jullie ervaringen met datingsites?

Liefs Romy
Spaaaaaaam!!!

Slotje.
..popcorn?
Eh.. wat? Ik ben hier nog niet zolang lid, weet niet zo goed wat je bedoelt, sorry..
Je kan beter op het andere topic meeschrijven, gaat over alles wat met datingsites te maken heeft.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
@niccifrench, oh okee, ik wilde niet tot last zijn op het andere forum. maar wel bedankt dan doe ik dat!
@Romylove, zie nu dat jij het bent haha, misschien een leuk idee om op dat andere topic mee te schrijven? Ik begrijp dus dat het nog niet gelukt is ondanks al die sites.

Het is ook niet eenvoudig moet ik zeggen, daarom baal ik des te meer dat mijn ex alles heeft weggegooid, heb vaak genoeg gezegd moet er niet aan denken weer helemaal opnieuw te beginnen.

Ken je overigens Badoo? Is gratis, maar staan daardoor ook weer veel niet serieuze op, wat me ook opvalt vooral mannen doen dat, hebben ws teveel gedl of zijn wanhopig, zie je dezelfde kop op Lexa, op Badoo en Rp voorbijkomen, m.a.w hoe meer sites hoe meer kans, vind ik echt klote.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Je bent zeker niet tot last daar, ik heb me er ook gewoon tussengevoegd. Ik vind het juist goed en leerzaam om ook anderen hierover te spreken.
Hier is 't topic: http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m13157796
@niccifrench, dat is aardig van je. Ja ik vind het gewoon lastig. Ik ben naar mooiemensen gegaan omdat ik het zo lastig vond om om te gaan met zoveel mailtjes. Ik heb ook wat leuke dates gehad, maar een echte relatie is er niet van gekomen, ik denk dat het aan mij ligt. Dat ik mensen gewoon te veel op afstand probeer te houden..
@Romy dat kan, soms ben je er gewoon nog niet aan toe, dat is ook de reden dat ik het nu niet doe. Onbewust schept het toch verwachtingen als je op een site gaat staan. Maar het is wel leuk om elkaar es wat tips te geven of ervaringen uit te wisselen, overigens ik zie op het andere forum dat ieman je een spammer noemt? snap daar niks van.
@Nicci ik ben nu bij dat forum van die link. Ja het is gewoon te vroeg soms. Ik weet niet zo goed wat een spammer is? Is dat niet iemand die heel veel berichtjes stuur? Ik snap het niet zo goed.. Sorry
Hej Romylove,

Wat goed om te horen dat mooiemensen is bevallen, ik had m'n foto's laten goedkeuren, maar heb nog niet de stap gezet om aan te melden. Ik had idee, misschien alleen maar oppervlakkige mensen? Kan jij dat idee ontkrachten?

Verder heb ik zelf op de volgende sites gezeten:

-Lexa: verschrikkelijk

-E-matching: saai

-Match4me: weinig aanbod

-Edarling: verschrikkelijk duur en SLECHT

-Paiq: erg leuk vanwege meteen chatcontact
@LLady Wat leuk dat je foto's zijn goedgekeurd. Ik heb het er best wel naar mijn zin gehad. Dat oppervlakkige vind ik heel erg mee vallen. Het zijn toch allemaal mannen die ook opzoek zijn naar liefde. Ik heb een aantal leuke dates gehad met een paar mannen. Ik vond ze niet oppervlakkig. Ook leuk dat ze een online magazine hebben. Je kan het altijd bijvoorbeeld gewoon proberen met een maandabonnement.

Paiq kende ik nog niet, dat ga ik eens proberen. Over de andere datingsites ben ik het wel met je eens. Niet echt iets voor mij.

Dankjewel
@Romy ik vind Paig verschrikkelijk, weet zeker dat dat niets voor jou is, je moet eerst een kwartier chatten en dan is het maar afwachten wat voor foto je ziet, je ziet de persoon dus eerst niet, goed als je van chatten houd maar wil eerst zien met wie ik chat.
@Nicci

Oh dat vind ik niet leuk, nee. Paiq dus ook niet, dankjewel! Badoo ken ik trouwens ook, ik vond het nogal een ingewikkelde site.. Maar dat kan ook aan mij liggen. Ben nogal een leek op computer gebied haha
@Romy: ik ga niet eerst een kwartier zitten chatten hoor, ik koop gewoon credits en kijk meteen de foto en kijk of het balkje van uiterlijk net zo vol is als die van mij.
mooiemensen, nooit geprobeerd en ik denk niet dat ik door de selectieronde heen kom Ik vind het wel een beetje raar als hoofdcriteria maar dat kan aan mij liggen.

Paiq doe ik ook omgedraaid, eerst foto's beoordelen en soms zit er 1 tussen die in de buurt woont. Kwartier chatten is wel leuk de eerste paar keer, maar daarna begint het te vervelen.

Het klassieke kort profiel en wat foto's vind ik een stuk beter, weet je wie je voor je hebt en dan kan je een persoonlijk berichtje sturen.

Badoo is alleen waardeloos, je hebt een abonnement maar moet ook nog eens apart credits kopen om bepaalde dingen te doen. En je zinkt binnen een maand tot plaats 45 duizend. Dus geen vrouw ziet je dan tot ze doorbladert tot pagina 3 duizend. Ik heb ook het gevoel dat het er stikt van de mannen, ik heb al zo'n 20 persoonlijke berichtjes gestuurd en geen één reageert/kijkt op mijn profiel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven