What goes around, comes around?!

24-04-2011 20:04 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje haat ik iemand echt zielsveel. Ik ben weleens boos op iemand geweest, ook wel woedend, maar nooit zo lang. Nog steeds voel ik intens de woede en begrijp nu ook echt dat haat je verteerd. Mijn vrienden zeggen dat dat iedereen krijgt wat hij/zij verdiend enzo. What goes around comes around. Maar ik vraag me echt af of dit zo is... wie gelooft hier in? Of wie heeft ervaringen dat je als laatste echt het beste lacht?
quote:Oriane schreef op 26 april 2011 @ 13:20:

Ik ken ook wel iemand hoor, die ik niks ernstigs toewens in principe, maar dat als hij ooit een keer onder een bus loopt, ik er ook nu weer geen traan om zou kunnen laten. Maar er mee bezig? Dat ben ik dus echt niet. Ik besteed mijn tijd liever aan leuke dingen eigenlijk ipv met die droeftoeter bezig te zijn.I don't wish you harm, but I don't wish you well. Ik denk dat ik ook wel een keer op dat punt kom, maar dat zal lang duren.
Je hebt er niets aan en ik geloof er ook niet in,
Eigenlijk hebben jullie gewoon gelijk, je schiet er niets mee op, het maakt je niet gelukkiger. Dus vandaag ben ik vol enthousiasme en andere positieve energie er weer tegen aan gegaan, en weet je, daar krijg je alleen maar meer energie van! en een heel vrolijk gevoel! Ook heb ik nagedacht over wat jullie zeiden over boosheid en haat en het helpt ook alleen al om het zo eens te bekijken. Ergens voelt het alsof er iets van me af is gevallen. En ondanks dat ik minder goed van vertrouwen ben, zal ik bepaalde fouten niet snel meer maken. Dankjewel! (en jeetje jullie hebben echt rede om iemand flink te haten! pfff... wat een nare mensen lopen er toch rond!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven