Wie mis jij?
zaterdag 4 februari 2012 om 01:56
Mijn vader. Al 11 jaar nu. Soms voelt het of ik steeds langer zonder hem moet. Van verdriet gaan de scherpe kantjes er misschien af. Maar het afschuwelijke missen van blijft. Mijn moeder en ik zaten in de auto vanmiddag, en we reden langs zijn werk. Ik kan dat nog steeds niet goed, dat bedrijf weer zien. Elk jaar komen ze ons nog een kerstpakket brengen. Heel lief. En nu zijn we uitgenodigd voor een open dag van het bedrijf in Maart. Het zou tegenover hen rot zijn om niet te gaan. Maar zelf wil ik eigelijk echt niet. Lastig.
Verder mis ik gewoon de ware. Als die bestaat dan. In ieder geval iemand waarmee ik oud wil worden, en hij met mij.
Verder mis ik gewoon de ware. Als die bestaat dan. In ieder geval iemand waarmee ik oud wil worden, en hij met mij.
zaterdag 4 februari 2012 om 02:06
quote:ashley1983 schreef op 04 februari 2012 @ 01:56:
Verder mis ik gewoon de ware. Als die bestaat dan. In ieder geval iemand waarmee ik oud wil worden, en hij met mij.Dát bedoel ik. Alhoewel, dat zegt ook niet alles... ik heb er al meerdere leren kennen die wel oud met me wilden worden, maar pas nádat ze nog wat 'fratsen' achter m'n rug om hadden uitgespookt. Nah, daar word je ook niet blij van
Verder mis ik gewoon de ware. Als die bestaat dan. In ieder geval iemand waarmee ik oud wil worden, en hij met mij.Dát bedoel ik. Alhoewel, dat zegt ook niet alles... ik heb er al meerdere leren kennen die wel oud met me wilden worden, maar pas nádat ze nog wat 'fratsen' achter m'n rug om hadden uitgespookt. Nah, daar word je ook niet blij van
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 4 februari 2012 om 06:30
Ik mis mijn vriendin die 16 jr geleden een einde aan haar leven maakte, heb er soort van "vrede"mee maar denk nog heel veel aan haar , in de traant van nu zou ze zo oud zijn en misschien wel kinderen hebben.....
Ik mis mijn moeder die bijna 4jr geleden is overleden ondanks dat we helaas geen goede band hadden, of eigenlijk wel , alleen we wisten niet zo goed hoe we met elkaar om moesten gaan.
Ik mis mijn opa en oma, met hen heb ik de mooiste jaren in mijn jonge jeugd beleefd, zoveel mooie herinneringen.
Ik mis mijn vader met wie het vorig jaar "mis"gegaan is.
Zelfs mijn broer mis ik ondanks we beide besloten hebben ieder ons eigen leven te gaan lijden.
Ik mis mezelf en hoop dat ik mezelf snel weer terug zal vinden.
Ik mis mijn moeder die bijna 4jr geleden is overleden ondanks dat we helaas geen goede band hadden, of eigenlijk wel , alleen we wisten niet zo goed hoe we met elkaar om moesten gaan.
Ik mis mijn opa en oma, met hen heb ik de mooiste jaren in mijn jonge jeugd beleefd, zoveel mooie herinneringen.
Ik mis mijn vader met wie het vorig jaar "mis"gegaan is.
Zelfs mijn broer mis ik ondanks we beide besloten hebben ieder ons eigen leven te gaan lijden.
Ik mis mezelf en hoop dat ik mezelf snel weer terug zal vinden.
zaterdag 4 februari 2012 om 08:05
Ik mis mijn man, die nu in het ziekenhuis ligt voor waarschijnlijk een week of drie, op 1,5 uur rijden. Iets wat met een tweeling van 16 maanden niet makkelijk te overbruggen is. Gelukkig kunnen we er dit weekend weer heen!
Een dikke voor alle mensen die iemand waarvan ze zielsveel houden moeten missen.
Een dikke voor alle mensen die iemand waarvan ze zielsveel houden moeten missen.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 4 februari 2012 om 09:03
zaterdag 4 februari 2012 om 09:34
Ik mis mijn opa, die mij ondanks zijn ziekte heeft zien trouwen.
Ik mis mijn zoon, mijn klein beschermengeltje. Helaas hebben we je niet mogen leren kennen, maar ik weet dat je ons en je kleine zusje beschermd. (ons zoontje is in mijn buik overleden bij een zwangerschapsdiir van 28 weken.)
Iedereen een dikke knuffel
Ik mis mijn zoon, mijn klein beschermengeltje. Helaas hebben we je niet mogen leren kennen, maar ik weet dat je ons en je kleine zusje beschermd. (ons zoontje is in mijn buik overleden bij een zwangerschapsdiir van 28 weken.)
Iedereen een dikke knuffel
zaterdag 4 februari 2012 om 18:09
Ik mis mijn ouders. Ze wonen 300km verderop in Duitsland en nu ik hoogzwanger ben mis ik ze toch wel heel erg. Even kopje koffie bij ze doen is er niet bij (zeker ook omdat ik geen duits kindje wil haha!) en nog iets leuks doen met mijn moeder kan ook niet. Vind dat wel jammer, zeker in deze periode. Normaal heb ik er minder moeite mee