Wie mis jij?
zondag 5 februari 2012 om 20:50
Ik mis mijn vader ook. Hij was een redelijk bekende Nederlander. In het begin net nadat hij overleden was, vond ik het fijn dat er zoveel mensen meeleefden. Wij hebben meer dan 4000 brieven en kaartjes gekregen, zo hartverwarmend. Van mensen die we niet eens kenden. Bijvoorbeeld van een vrouw die schreef dat ze op de snelweg reed toen ze het op het nieuws hoorde en haar auto aan de kant heeft gezet om een paar minuten met ons mee te rouwen. Echt ongelooflijk.
Maar nu een paar jaar later lijkt het net of het daardoor moeilijker is. Zodra ik mijn naam zeg, roepen 5 van de 10 mensen, je bent toch geen familie van .....
Vervolgens zeg je dan ja en dan begint de ander te vertellen hoe geweldig ze hem vonden etc. En ik luister voor de zoveelste keer en iedere keer roept het weer het verdriet op dat hij er niet meer is.
Ik wilde dat ik er van kon genieten dat er nog zoveel mensen zijn die hem herinneren (maar niet echt alleen van de radio/tv).
Ja, ik mis hem.
Maar nu een paar jaar later lijkt het net of het daardoor moeilijker is. Zodra ik mijn naam zeg, roepen 5 van de 10 mensen, je bent toch geen familie van .....
Vervolgens zeg je dan ja en dan begint de ander te vertellen hoe geweldig ze hem vonden etc. En ik luister voor de zoveelste keer en iedere keer roept het weer het verdriet op dat hij er niet meer is.
Ik wilde dat ik er van kon genieten dat er nog zoveel mensen zijn die hem herinneren (maar niet echt alleen van de radio/tv).
Ja, ik mis hem.
zondag 5 februari 2012 om 21:01
Ik mis een moederfiguur om me heen. Zo iemand die je even zonder woorden op Jan beuren, slechts door je vast te houden.
Iemand bij wie je altijd terecht kan, voor blije en verdrietige dingen.
Met de mijne heb ik nml al 7,5 jaar geen contact.
Ik zou zo graag mijn huwelijk en de geboorte van mijn zoontje met zo'n vrouw hebben willen delen...
Iemand bij wie je altijd terecht kan, voor blije en verdrietige dingen.
Met de mijne heb ik nml al 7,5 jaar geen contact.
Ik zou zo graag mijn huwelijk en de geboorte van mijn zoontje met zo'n vrouw hebben willen delen...