Wie mis jij?

03-02-2012 22:43 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit topic geopend omdat ik mijn vriend die in het buitenland is op dit moment zo erg mis.

Wie mis jij?
quote:Elmervrouw schreef op 04 februari 2012 @ 10:55:

Ik mis mijn kinderen.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Mijn zoon die helaas maar 3 dagen mocht worden. Alweer 4 jaar geleden maar het gemis blijft
quote:sagitario1981 schreef op 04 februari 2012 @ 20:18:

Mijn zoon die helaas maar 3 dagen mocht worden. Alweer 4 jaar geleden maar het gemis blijft
@Dibbes1

Dat maakt me niet uit. Ik heb deze niet voor mezelf geopend, maar voor iedereen die hier iets kwijt wilde net zoals ik daar toen gewoon even behoefte aan had
Mijn familie, vrienden en mijn lieve vriend sinds ik in Duitsland ben gaan wonen en werken. Afstand van +/- 800 km dus dat reis je ook niet op en neer in een weekend...
Ik mis mijn vriend die nu al ruim een jaar duizenden kilometers van mij weg woont en werkt op een plek die niet veilig is. Gelukkig kunnen we aftellen nog 2 a 3 maanden te gaan en dan zijn we weer samen
Mijn vriend, hij woont 600 mijl van me vandaan maar in Juni zullen we voor altijd samen zijn

Nog 4 en een halve maand. *telt af*
quote:sagitario1981 schreef op zaterdag 04 februari 2012 20:18 Mijn zoon die helaas maar 3 dagen mocht worden. Alweer 4 jaar geleden maar het gemis blijft
quote:Elmervrouw schreef op zaterdag 04 februari 2012 10:55 Ik mis mijn kinderen.
Ik mis mijn oma. Ze leeft nog, maar heeft Alzheimer. De vrouw bij wie ik nu op bezoek ga lijkt niet eens meer op mijn lieve kleine oma...
Ik mis mijn vader, nu ik ziek ben en 1200 km bij hem vandaan woon en straks weer een operatie heb. Dan wil ik gewoon het allerliefst dat mijn vader er is. Gelukkig heb ik hier wel een hele lieven vriend en veel lieve vrienden.
Ik mis mijn hond die bijna 13 jaar bij mij is geweest, en vanmiddag moest laten inslapen.
Ik mis me ex die me gedumpt heeft voor zijn collega waar hij altijd over ontkent heeft niets voor haar te voelen, maar zodra ik weg was binnen een maand samenwonen en zijn kids aan haar voorstellen.

Shit happens, leven gaat door.
Ik mis mijn vader, die in november overleed.
Ik mis mijn vader ook, die is overleden in 2005.
Ik mis mijn vader ook. Hij was een redelijk bekende Nederlander. In het begin net nadat hij overleden was, vond ik het fijn dat er zoveel mensen meeleefden. Wij hebben meer dan 4000 brieven en kaartjes gekregen, zo hartverwarmend. Van mensen die we niet eens kenden. Bijvoorbeeld van een vrouw die schreef dat ze op de snelweg reed toen ze het op het nieuws hoorde en haar auto aan de kant heeft gezet om een paar minuten met ons mee te rouwen. Echt ongelooflijk.

Maar nu een paar jaar later lijkt het net of het daardoor moeilijker is. Zodra ik mijn naam zeg, roepen 5 van de 10 mensen, je bent toch geen familie van .....

Vervolgens zeg je dan ja en dan begint de ander te vertellen hoe geweldig ze hem vonden etc. En ik luister voor de zoveelste keer en iedere keer roept het weer het verdriet op dat hij er niet meer is.

Ik wilde dat ik er van kon genieten dat er nog zoveel mensen zijn die hem herinneren (maar niet echt alleen van de radio/tv).

Ja, ik mis hem.
Ik mis een moederfiguur om me heen. Zo iemand die je even zonder woorden op Jan beuren, slechts door je vast te houden.

Iemand bij wie je altijd terecht kan, voor blije en verdrietige dingen.

Met de mijne heb ik nml al 7,5 jaar geen contact.

Ik zou zo graag mijn huwelijk en de geboorte van mijn zoontje met zo'n vrouw hebben willen delen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven