Wie mis jij?
vrijdag 3 februari 2012 om 23:21
ik mis mijn beste vriendin die in een blijfvanmijnlijf huis zit met haar dochtertje, heb bijna elke dag contact met dr bel 4 x in de week met dr om haar op te peppen en moed in te praten.
en mis haar broer waarmee ik van soulmate naar elkaar niet spreken of zien ben gegaan.
gelukkig heb ik mn ouders nog en heb ik echt hele leuke vrienden die altijd voor mij klaar staan, het lijkt mij echt vreselijk om die zo vroeg te moeten missen, dus mijn knuffel gaat uit naar iedereen die dat verdriet wel moet ondergaan:(
en mis haar broer waarmee ik van soulmate naar elkaar niet spreken of zien ben gegaan.
gelukkig heb ik mn ouders nog en heb ik echt hele leuke vrienden die altijd voor mij klaar staan, het lijkt mij echt vreselijk om die zo vroeg te moeten missen, dus mijn knuffel gaat uit naar iedereen die dat verdriet wel moet ondergaan:(
vrijdag 3 februari 2012 om 23:28
Ik mis 'de liefste'. Niet mijn liefste, maar wel 'de liefste'. Mijn vriendin met wie ik meer deelde dan een simpele vriendschap. Maar wat wel, dat weten alleen wij. We hebben geen contact meer, al een paar jaar niet meer. Het ging niet meer, kon niet meer, het was veel te heftig om te kunnen blijven. En toch, soms opeens, mis ik haar weer. Omdat het zo bijzonder was.
vrijdag 3 februari 2012 om 23:57
zaterdag 4 februari 2012 om 00:18
zaterdag 4 februari 2012 om 00:18
quote:sjimmie_01 schreef op 03 februari 2012 @ 23:02:
Ik mis mijn moeder die nu een jaar in een gesloten inrichting zit. Ze heeft alzheimer in een ver gevorderd stadium. Ze kent me niet meer, en wat nog veel erger is, ze kent zichzelf niet meer.
Wat erg dit.
en wat lief en belangeloos dat je dat laatste erger vindt dan het eerste. Het laat zien hoeveel je van haar houdt.
Ik mis mijn moeder die nu een jaar in een gesloten inrichting zit. Ze heeft alzheimer in een ver gevorderd stadium. Ze kent me niet meer, en wat nog veel erger is, ze kent zichzelf niet meer.
Wat erg dit.
en wat lief en belangeloos dat je dat laatste erger vindt dan het eerste. Het laat zien hoeveel je van haar houdt.
zaterdag 4 februari 2012 om 00:31
zaterdag 4 februari 2012 om 01:06
Ik mis mijn moeder omdat zij zo ontzettend leuk mens was!
Zo oprecht geintresseerd in alles wat langs kwam op haar dijkje...Ik waarschuwde haar wel eens voor mensen met kwade bedoelingen. Dat lachte zij weg!
" Meisje, alle mensen zijn net als jij en ik..."
" Neem eens tijd en luister eens"
Nu ik dit typ schiet ik vol....
Zo oprecht geintresseerd in alles wat langs kwam op haar dijkje...Ik waarschuwde haar wel eens voor mensen met kwade bedoelingen. Dat lachte zij weg!
" Meisje, alle mensen zijn net als jij en ik..."
" Neem eens tijd en luister eens"
Nu ik dit typ schiet ik vol....
zaterdag 4 februari 2012 om 01:41
quote:missy_acy schreef op 03 februari 2012 @ 23:01:
Ik snap wat hè bedoeld. Mijn mama is niet lang na m'n papa gegaan. Denk dat ze niet zonder elkaar konden.
Mijn moeder is al meer dan 20 jaar Psychisch ziek. Door mijn vader had ze toch nog wat regelmaat etc. in het leven. Nadat mijn vader was overleden, viel dat weg en dat kon ze niet aan. Gelukkig is ze na een lange behandeling aardig op de goede weg....
Ik snap wat hè bedoeld. Mijn mama is niet lang na m'n papa gegaan. Denk dat ze niet zonder elkaar konden.
Mijn moeder is al meer dan 20 jaar Psychisch ziek. Door mijn vader had ze toch nog wat regelmaat etc. in het leven. Nadat mijn vader was overleden, viel dat weg en dat kon ze niet aan. Gelukkig is ze na een lange behandeling aardig op de goede weg....