Wie mis jij?

03-02-2012 22:43 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit topic geopend omdat ik mijn vriend die in het buitenland is op dit moment zo erg mis.

Wie mis jij?
Hoewel al langer geleden: mijn overleden moeder en man. Getrouwd toen mijn moeder er niet meer bij kon zijn, bevallen toen zowel mijn moeder als man dit niet meer konden meemaken.

Tsja zo loopt het levens soms. Kut dus.
Mijn zoon.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik mis mijn beste vriendin die in een blijfvanmijnlijf huis zit met haar dochtertje, heb bijna elke dag contact met dr bel 4 x in de week met dr om haar op te peppen en moed in te praten.

en mis haar broer waarmee ik van soulmate naar elkaar niet spreken of zien ben gegaan.

gelukkig heb ik mn ouders nog en heb ik echt hele leuke vrienden die altijd voor mij klaar staan, het lijkt mij echt vreselijk om die zo vroeg te moeten missen, dus mijn knuffel gaat uit naar iedereen die dat verdriet wel moet ondergaan:(
Een dikke voor iedereen hier. Wat een gemis!

Ik mis mijn beste vriendin. Door omstandigheden hebben we geen contact meer en dat gaat ook nooit meer gebeuren.
quote:Fame schreef op 03 februari 2012 @ 23:18:

Mijn zoon.
Ik mis 'de liefste'. Niet mijn liefste, maar wel 'de liefste'. Mijn vriendin met wie ik meer deelde dan een simpele vriendschap. Maar wat wel, dat weten alleen wij. We hebben geen contact meer, al een paar jaar niet meer. Het ging niet meer, kon niet meer, het was veel te heftig om te kunnen blijven. En toch, soms opeens, mis ik haar weer. Omdat het zo bijzonder was.
quote:Fame schreef op 03 februari 2012 @ 23:18:

Mijn zoon.
Mijn man die eind November 2010 is overleden.

En mijn hartsvriendin,die begin Januari 2011 ook is overleden.
Ik denk daar niet aan; kijk uitsluitend naar wie en wat er wel is.
it's a big club and you ain't in it
Ik heb een vriendin waarmee het liefde op het eerste gezicht was. We zeggen dat we elkaar niet hebben leren kennen maar elkaar herkenden. Alsof we elkaar al heel lang kenden. Door mijn remigratie zit er nu een oceaan tussen en dat is heel verdrietig. Maar we bellen wel vaak en lang.
Mijn lieve vader, die in augustus vorig jaar is overleden, 63 jaar is hij maar geworden.
Mijn vader. Woont in de VS en heb hem helaas al 2 jaar niet meer gezien
Mijn beste vriendin. Ik spreek haar al 7 jaar niet meer, maar mis haar nog elke dag.
Mijn oma.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Mijn vader. Ik mis zijn stomme grapjes, zijn gefluit, zijn maniertjes, ik mis alles aan hem. Het doet pijn dat hij zijn kleindochter niet kent (en zij hem niet) en ik ben blij dat hij zijn kleinzoon heeft gekend (en hij hem). Ik had de liefste vader van de wereld
quote:sjimmie_01 schreef op 03 februari 2012 @ 23:02:

Ik mis mijn moeder die nu een jaar in een gesloten inrichting zit. Ze heeft alzheimer in een ver gevorderd stadium. Ze kent me niet meer, en wat nog veel erger is, ze kent zichzelf niet meer.

Wat erg dit.

en wat lief en belangeloos dat je dat laatste erger vindt dan het eerste. Het laat zien hoeveel je van haar houdt.
Ik mis mijn dochter die in een instelling zit.. maar gelukkig kan ik haar zondag weer bezoeken!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik mis mijn hartsvriendin, mijn soulmate, mijn andere helft, die in november 2010 overleden is.

Ik mis onze lach, onze kijk op het hiernamaals.

Zou het echt zo vrolijk zijn daarboven. Zij weet het nu, en ik voel me zo verloren op deze aarde zonder haar.
TO, is je OP bedoeld om te lezen dat je niet de enige bent of is het bedoeld om verhalen/ervaringen uit te wisselen?

Je OP is nl nogal gesloten qua vraagstelling: Ja of Nee en sommigen reageren daar iets uitgebreider op.

Wat wil je het liefste?
quote:manji schreef op 03 februari 2012 @ 23:40:

Mijn man die eind November 2010 is overleden.

En mijn hartsvriendin,die begin Januari 2011 ook is overleden.
En ik mis al mijn vriendinnetjes in NL omdat ik naar Singapore verhuisd ben!
Ik mis mijn moeder omdat zij zo ontzettend leuk mens was!

Zo oprecht geintresseerd in alles wat langs kwam op haar dijkje...Ik waarschuwde haar wel eens voor mensen met kwade bedoelingen. Dat lachte zij weg!

" Meisje, alle mensen zijn net als jij en ik..."

" Neem eens tijd en luister eens"

Nu ik dit typ schiet ik vol....
Ik mis mijn opa, aan wie ik heel vaak moet denken. Als ik mijn ogen dicht doe zie ik hem nog steeds voor mij en hoor hem praten.
anoniem_131368 wijzigde dit bericht op 04-02-2012 10:01
Reden: tekst
% gewijzigd
Ik mis mijn familie, vriendinen, land, gewoon het oude leven.

Ik woon nu in Nederland maar ik ben geen nederlander en ik voel mij zo homesick.

Een dikke knuffel voor iederen die iemand mist.
quote:missy_acy schreef op 03 februari 2012 @ 23:01:

Ik snap wat hè bedoeld. Mijn mama is niet lang na m'n papa gegaan. Denk dat ze niet zonder elkaar konden.

Mijn moeder is al meer dan 20 jaar Psychisch ziek. Door mijn vader had ze toch nog wat regelmaat etc. in het leven. Nadat mijn vader was overleden, viel dat weg en dat kon ze niet aan. Gelukkig is ze na een lange behandeling aardig op de goede weg....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven