Wie snapt dit?

10-10-2009 00:05 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Heb tijd terug man leren kennen, zijn 5 keer op leuke date geweest. Hij was nog niet heel lang terug alleen. Ik was ook niet meteen hoteldebotel van hem (mss ook wel uit zelfbescherming), maar er begon wel iets te groeien bij mij de laatste dates.

Nu merkte ik dat hij de laatste week wat anders reageerde dan anders. Toen ik hem erover aansprak, bleek hij iemand anders leren kennen te hebben en iets pril te hebben. 'AU'! Ok, hij was eerlijk (had ik ook gevraagd), maar kwam wel ff hard aan.

Dacht van 'he's just not that into you', jammer, proberen zo vlug mogelijk te vergeten. Heb hem ook gezegd dat het hier dan stopte voor mij.

Maar nu heeft hij mij vandaag al verschillende berichten verstuurd:

-hij heeft ontzettende leuke tijd met mij gehad

-hij kan mij bijna alles vertellen

-hij heeft mij graag

-hij wil dolgraag contact houden

-hij gaat mij missen

??? Heb er nog niet op gereageerd, maar wat moet ik daar op zeggen?

En als ik erover nadenk, zijn wij zaterdag nog de hele dag samen op stap geweest, terwijl hij toen dus blijkbaar al bij die ander was.

Moet zeggen dat zijn berichten mij echt in verwarring brengen. Wat bedoelt hij hiermee? Voel mij enerzijds wel serieus afgewezen en heb het er ook wel wat moeilijk mee, aangezien we echt heel leuk contact hadden.
Hey,

Hier ben ik dan weer.

Hoe zit het nu?

Hij blijft mij wekelijks smsen hoe het met me gaat, ... Het lukte me in eerste instantie goed om afstand te houden, maar nu begin ik het weer moeilijker te krijgen. Ik antwoord nooit meteen terug en als ik dan antwoord, krijg ik altijd te horen 'fijn je nog eens te horen, het doet me goed je nog eens te horen, ...'

Met hem gaat het maar zo en zo zegt hij.

Wat moet ik hiermee??

Helemaal niet meer antwoorden dan, maar dat vind ik ook raar...
Helemaal niet meer antwoorden kan prima hoor, je bent hem niets verplicht. Dan houdt hij vast wel op, op een gegeven moment.

Je kunt ook met hem afspreken en gewoon op de man af vragen hoe het nu allemaal zit, waarom hij nu nog steeds contact zoekt, wat hij wil en waarom hij nog met jou afsprak toen hij al iets met een ander had en hoe het daar nu mee zit. Afhankelijk van hoe hij dan reageert kun je besluiten of je hem nog vaker wilt zien of niet. Ik, persoonlijk, zou het heel moeilijk vinden om hem te vertrouwen dat hij alleen voor mij gaat, dus ik zou hem waarschijnlijk helemaal niet meer willen zien.

Iklees in je berichten dat jij hem nog erg leuk vond en nog op iets met hem hoopt. Dat voelt hij misschien ook aan en daar speelt hij op in. Of hij dat doet omdat hij jou uiteindelijk toch heel leuk vindt en iets met je wil of omdat hij je warm en achter de hand wil houden weet niemand, alleen hijzelf. Dat zou ik hem dus vragen in jouw geval, en kijken hoe hij reageert. In hoeverre hij open en eerlijk wil reageren en open staat voor jouw beleving van het geheel zou voor mij een heel belangrijke graadmeter zijn of ik nog zin zou hebben in contact met hem.
Als je hem een leuke man vindt, hou je contact.

Als je hem niet leuk vindt, hou je geen contact.

Wees gewoon eerlijk naar elkaar toe.

Eigenlijk is het heel simpel.
Ik heb er ook zo eentje... Een half jaar mee gedate, he was all over me.. Alleen meer dan eens per week een date zat er niet in en er was geen vooruitgang. Nee, deze meneer was niet getrouwd en had geen relatie. Dat weet ik zeker, want het was een BN'er en hij ging publiekelijk met mij over straat.

Uiteindelijk kwam ik iemand anders tegen waar ik nu al meer dan twee jaar happy mee ben. Mijn ex-date blijft mij alleen geregeld smsen. Dat ie zo'n leuke tijd met me heeft gehad, dat ik zo bijzonder ben, dat hij nog vaak denkt aan toen...en verzin het allemaal maar. Eerst reageerde ik er nog op in de zin van 'Waarom stuur je me dit en wilde je destijds niet vaker afspreken?' Ik kreeg antwoorden zoals: 'Mensen maken nou eenmaal fouten'. En nog meer van dat soort vage shit.

Nu blijft hij me nog steeds smsen, maar ik reageer nooit meer. Toch houdt hij vol. Ik denk dat het een kwestie van aandachtsgeilheid is en het niet kunnen hebben dat iemand je achter zich heeft gelaten..

Ga er dus vooral niet op in zou ik zeggen..
@aikidoka: dat is nu het probleem, hij stuurt hoe het met me is, dat hij veel aan me denkt, ... maar verder niets. Vind dat hij dan toch wat duidelijker mag gaan zijn over wat hij denkt, voelt, ... Hij is niet de meest open persoon die ik ken, maar aangezien hij het heeft laten 'mislukken' vind ik dat hij nu ook maar to the point moet zijn.

@soya: klinkt idd. heel simpel zoals jij het stelt, maar vind het hier niet meer van toepassing, is toch iets gebroken nu.

@wiebenik81: hier hou ik ook rekening mee. Kan goed zijn dat hij de aandacht naar hem toe mist.

Thanks! Hoop dat hij het gewoon opgeeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven