Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
haha en nog 1 wat mijn eigen stommiteit was dat t verder niets meer is geworden ..



Leerde een leuke jongen kennen in een kroeg ... heel gezellig , de afspraakjes die we die week erna maakten waren ook erg leuk en gezellig..terrasje , bios etc

Hups gingen we op zaterdagavond weer eens naar die kroeg waar we elkaar hadden leren kennen..

Glaasje wijn nog een glaasje nog een glaasje .. tot dat ik m aardig voelde hangen .. Naah kan nog wel wat wijn bij .. lekker aangeschoten dus .. Begin ik allerlei mannen aan te spreken en vervolgens ook met 3 mannen staan zoenen ..



En hij .. hij stond erbij en keek erna .. hij draaide zich om en heeft niet meer naar mij om gekeken .. Heeeel logisch...

Maar dat had ik toen nog niet in de gaten , ben lekker lallend naar huis gegaan met een vriendin die ook in de kroeg was.(paar keer flink op mijn snufferd gelegen en ook in allerlei bloemperkjes de bloemetjes van erg dichtbij bekeken. Volgende dag toen ik weer nuchter was.. besefte ik mij dat ik wel errug dronken was geweest..

Maar goed .. ik dus HEM gesmst dat ik graag weer een keer met hem afspreek. En mij afvroeg waar hij nu in eens was gebleven de avond ervoor..

Hij stuurde een onwijs boze sms terug. Dat hij van dit soort gedrag niet gediend was en niets meer met mij te maken wilde hebben .. HUH WAT RAAR ??



Ik toen die vriendin gebeld waarvan ik dacht dat zij mij thuis had gebracht. Maar bleek een andere vriendin te zijn ,die gebeld.. Zij heeft t hele verhaal uit de doeken gedaan en t was dus zooo als ik hierboven beschreef.. En dat zij t niet langer aan kon zien dat ik mij zoooo raar gedroeg en mij naar huis heeft gebracht..



Hem heb ik wel nog een paar keer daarna gezien , netjes mijn excusses aangeboden , maar heb eigenlijk nooit een vriendelijk gezicht van hem gekregen..
Alle reacties Link kopieren
Oeh DesertRose, dan had je hem goed hangen!



Mijn date from hell (al is het niets vergeleken bij sommige verhalen hier!):

Ik was een jaar of 17, en we hadden zo'n dorpsfeest met drive-indisco. Na een aantal biertjes kwam ik een jongen tegen, die mij wel leuk vond. Andersom weet ik werkelijk niet waarom ik er op inging. Nou goed, naar buiten, zoenen, en telefoonnummers uitgewisseld. Een paar dagen later spraken we af om naar het bos te gaan, 's avonds. Inmiddels had ik wel door dat dit nou niet echt de jongen van mijn dromen was, en zoenen kon hij ook al niet. Nou, daar kwam het hoor: hij wilde graag dat ik bij hem thuis kwam, dan konden we fijn 'tekeer gaan in de hooiberg' (en dat bedoelde hij letterlijk!) Ook wilde hij me graag voorstellen aan zijn ouders, want die waren zo blij dat hij nu een vriendin had, dan kon hij straks mooi met mij de boerderij overnemen!:? Het was echt zo'n stereotype wanhopige boerenjongen die het helemaal zag zitten met een boerendochter. Ik heb het zo snel mogelijk afgekapt, en zijn telefoontjes niet meer beantwoord. Helaas bleek hij later geregeld in dezelfde bus te reizen. Ik negeerde hem, maar hij ging desnoods omgekeerd in zijn stoel zitten, en keek mij de hele reis van een half uur kwijlend aan...
Alle reacties Link kopieren
Ook n keer n foute date gehad, jaren geleden. Ik was met hem gaan stappen en ja, uiteindelijk bij hem thuis beland. Nou t was eigenlijk niet helemaal mijn type en toen hij voor me ging zitten en zei: oh Julia, mag ik jouw Romeo zijn? toen wist ik zeker dat het niks zou worden.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Nog een date die ik zelf verziekt heb. Was gezellig op stap geweest met een jongen, beetje te gezellig, want ik had best wel veel gedronken. Maarja, het ging allemaal prima en ik ben met hem naar huis gegaan. Hij had een zaak en woonde in het appartement daar boven. We komen daar aan en ik word me toch n partij misselijk. Ik heb een hele tijd moeten kotsen en ben uiteindelijk in slaap gevallen. Afijn, word ik de andere morgen wakker, was hij al in zn zaak beneden, maar hij had n briefje voor me neergelegd of ik nog n kopje thee bij hem in de zaak kwam drinken. Ik dus naar beneden, hij heel lief n kopje thee voor me gezet. Ik neem een slok, word ik toch weer misselijk. Stond ik daar dus op dat toilet in die zaak te kotsen, t was echt gehorig, dus iedereen daar kon me horen. Ik vond t zo genant.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren


Nog één:



Niet alleen deed zijn moeder de was, het huis en de boodschappen en oja, ze kwamen iedere week 1 of 2 nachtjes slapen in zijn tweepersoons bed, terwijl wij naar een matrasje op de zolder werden verbannen. Maar, deze spaarde zelfs een hele winter lang (als zijn ouders een paar maanden in het buitenland verbleven) zijn gewassen overhemden op, om te laten strijken door zijn moeder!!!!!!
Hahahahahaha! Hoeveel overhemden had ie wel niet dan?!
Alle reacties Link kopieren
Een andere nog die me te binnen schoot.

Ik had hem tijdens het uitgaan ontmoet, klikte enorm goed. Maar beide erg druk dus een date duurde effe. Wel heel veel met elkaar gebeld etc etc. Uiteindelijk hadden we een date voor 2 weken later. In 2 weken kan erg veel gebeuren. Mijn ex kwam tot de beseffing dat hij me wel erg miste. We hebben veel gepraat en ik wilde het een kans geven met dinges(ben echt zn naam vergeten haha) en wij bleven de vrienden die we al waren. Maar ik kreeg er steeds minder zin in, als hij belde nam ik na  keer met tegenzin op. Maar goed, toch gegaan, Sta ik daar op de stoep belt ex met een filmpje wat hij wilde laten horen(al tijden naar op zoek geweest). Ik ging bij dinges koken, dus samen boodschappen gedaan.. bleek hij echt niets te hebben in huis wat pannen en borden betreft. Na flink improviseren en gezellig kletsen voelde ik totaal geen klik meer. Hij bleek ook een echt moederskindje te zijn. Daar at hij anders elke avond en mama deed zn was, mama maakte zn huis schoon.. Bij het weggaan (want hij moest naar mama) wist ik niet hoe snel ik weg moest zijn. Op de een of andere manier was het van zijn kant anders en pakte me vol op de bek. Ik duwde hem weg onder het mom van: jij moet naar je moeder. Daarna kreeg ik nog veel smsjes van hem, hij belde maar ik heb niet meer gereageerd die avond. 2 dagen later toen ik het smsbombardement zat was heb ik maar even gebeld en gezegd dat ik het echt niet voor herhaling vatbaar vond maar als hij ging verhuizen hij me wel mocht bellen want ik was wel geinteresseerd in zn huis;). En ja, een week later was ik toch terug bij ex...
Alle reacties Link kopieren
Echt geweldig!! Al die verhalen over mannen, zo zie je maar weer hoe slecht sommige mannen vrouwen aanvoelen. En dan vinden ze het gek dat ze vrijgezel blijven!



Ik heb ook wel een beetje vreemd verhaal.

Een vriend van vrienden van mij bracht me een keer thuis na het stappen. Ik verwachtte niks, maar hij ging me bij de deur ineens zoenen, dit zoenen ging alleen voor geen meter! Nog nooit zo'n slechte zoener gehad! Later ontmoette ik hem weer, de spanning was wel leuk en hij bleek toch enorm goed in flirten. Dus toch telefoonnummers uitgewisseld. Ik dacht "misschien was die zoen gewoon even een misser, komt vast wel goed". Toen hebben we een keer afgesproken om te gaan stappen, ik bij hem blijven slapen (geen seks, opzettelijk meteen in slaap gevallen...), het zoenen was ietsje verbeterd. Toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen.



Toch een week later weer afgesproken, ik was al wel een beetje afgeknapt, ook door zijn wat homo-achtige gedrag. Wij op stap, komt daar een lekker ding op me af! Beetje kletsen, verder niks bijzonders. Hij had ook wel door dat mijn 'date' nogal jaloers was. Komt dat lekkere ding een uur later naar me toe en drukt alleen snel even een bierviltje met zijn nr. in mijn hand. Ik een beetje beduusd om me heen kijken, komt mijn 'date' op me af, trekt het bierviltje uit mijn hand en smijt het door de kroeg. Loopt vervolgens kwaad naar buiten. Ik erachter aan, begint die de hele weg een preek tegen me te houden dat ik hem geen kans geef, dat hij heel goed voor me zou zijn, dat hij 24/7 bij me wil zijn, dat zijn leven geen zin meer heeft, dat het zeker 10 jaar zal duren voordat hij over me heen is, etc. Mijn autosleutel lag nog bij hem binnen, dus ik moest wel mee naar binnen (godzijdank mocht ik nog rijden!!!), daar aangekomen begint hij te huilen en een enorm drama te schoppen. Vervolgens wil hij per sé dat ik blijf slapen en vertelt me ook meteen dat hij nog maagd is (35 jaar!) en dat ik voor hem de ware leek. Ik heb hem heel duidelijk gezegd dat ik niks voor hem voelde, dat ik hem ook voorlopig niet wilde zien. Ik ben toen zodra het kon in mijn auto gesprongen, naar huis gesjeest en lekker in mijn eigen bed gekropen. De volgende dag belt hij me op om te vragen of we er bij een strandwandeling nog eens over konden praten....!!! NOT
Ik moet eigenlijk weg maar ik moet zo lachen om de verhalen hier dat ik maar blijf hangen. Ik ben nog maar op pagina 2 met lezen maar ik moet ook even hier mijn verhaal kwijt.



Ik was een jaartje of 26 dat een schoolvriendin vertelde dat een vriend van haar man zo'n ontzettend leuke jongen was dat ze wel een blind date voor ons wilde regelen. Ik was net vrijgezel en och ja, waarom niet. Ze had al verteld dat het echt een nette, lieve, mooie jongen was die zelf veel voetbalde en dat (heel verdrietig) zijn moeder ontzettend ziek was. En inderdaad, alles wat ze gezegd had, was waar. Zijn privéleven hield hij helemaal afgeschermd van mij. Als ik vertelde dat ik wel eens naar het voetbal wilde kijken dan kon dat niet om wat voor reden dan ook. Ik ga zeker niet aandringen in zo'n geval dus liet het zo maar. Helaas stierf zijn moeder in de tijd dat we een relatie hadden maar ik werd niet met een kaart of zo uitgenodigd voor de begrafenis. Natuurlijk wilde ik mijn vriend troosten maar hij had me niet nodig blijkbaar. Ben uiteindelijk wel naar de begrafenis geweest met mijn schoolvriendin en man maar heb hem daar niet gesproken. Heel vreemd allemaal. Ben later ook nog wel eens naar het voetbal gaan kijken waar een aantal leden van zijn familie waren, maar ik werd niet voorgesteld. Het vreemdste waren nog wel de vrijpartijen. De eerste vond plaats in het huis van mijn schoolvriendin. Na de vrijpartij was het hele bed rood....bloed. Ik denk eerst nog dat het van mij komt, maar nee hoor. Bij mij is niks te ontdekken van een menstruatie. Mijn vriend denkt dat het wel van mij komt en geeft mij de "schuld". Ik heb tegen hem gezegd dat ik wel tegen mijn vriendin zou zeggen dat ik ongesteld was geworden maar ik wist zelf wel dat het niet waar was. Ik heb dat uiteindelijk ook tegen mijn vriendin gezegd. Zij vond het ook vreemd. Bij alle latere vrijpartijen was er bloed en bleef mijn vriend stug volhouden dat het niet aan hem lag. Hij wilde ook alleen maar op één bepaalde manier vrijen zodat de kans dat er bloed kwam het meest gering was. Ik heb heel voorzichtig geprobeerd te vertellen dat hij misschien een te nauwe voorhuid had waar hij makkelijk aan geholpen kon worden en bla bla bla. Maar nee, het lag allemaal aan mij. Hij had dit nog nooit meegemaakt dus het moest wel aan mij liggen. Uiteindelijk heb ik een einde aan deze relatie gemaakt want het was toch maar een rare gozer.
Alle reacties Link kopieren
Lang leven condooms en save sex :D
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, nog een kleine aanvulling op mijn rare date (3 berichtjes hierboven).....

Bij de eerste date, begon hij al meteen over sleutels bij laten maken en 'dat ik dan lekker zelf kon bepalen wanneer ik kwam en ging'!!!! We hadden alleen nog maar een beetje (beroerd) gezoend!!!



Ook kwam in bij deze man duidelijk het ik-ben-nooit-los-van-mijn-moeder-syndroom naar boven: hij vond het zo knap dat ik helemaal zelf (!) al mijn was deed, boodschappen deed, kookte, stofzuigde, etc. Bij hem bleek ook zijn moeder te pas en te onpas langs te komen om het huis schoon te maken enz. Ook bleek dat hij nog maar een paar maanden weg was bij zijn ouders, en dat met 35 jaar!!!



Ik wist niet dat ze nog bestonden!!;)
Alle reacties Link kopieren
Dan begin ik maar niet over die man van 43 die nog bij zijn moeder bleek te wonen.



@Tomcat ik begrijp wat je bedoelt. Het lijkt de warenvleeskeuring wel.  

Ik heb braaf niet gereageerd op een man die ik vandaag in mijn postbus kreeg en die me ook wel heel leuk leek. Ik vind twee al wel teveel van het goede. 



Maar hoe doen anderen dit?
Alle reacties Link kopieren
Ah gassie bah!!! Dan ga je toch ff langs de dokter als je bij het vrijen bloed... lijkt mij erg vies hoor:o



Haha, gaan we het ook over eigen blunders hebben... nou, ik heb mezelf ook wel eens voor lul gezet hoor!



Ik was 16 (nou ja, zegt genoeg toch;)) en was "jongensgek" echt niet normaal gewoon... (haha, eigelijk was ik gewoon een kleine slettebek). En we gingen stappen. Kom ik een onwijs lekker ding tegen. Hij bood me wat te drinken aan maar ik zei, nee dank je (ik had geen dorst.... later dacht ik, o jee... dat deed ie natuurlijk omdat ie wat van me wou) nou, we nog een beetje oogcontacten en later toch nog samen een drankje gehaald (ik was ook aardig bezopen). Nou prima avond samen gehad! We konden niet van elkaar af blijven. Later belde ie me op voor een 2de date.



Hij kwam me ophalen op het station en op een gegeven moment liepen we hand ik hand. Zegt ie, wel raar he, dat we nu al hadnd in hand lopen. Dus ik zo van ja eh, helemaal niet over nagedacht eigelijk (nogmaals, ik was 16). Het was gezellig, maar in nuchtere toestant klikte het dus echt niet. Brengt ie me aan het eind van de avond naar de bus dacht ik (hoe kwam ik erbij) laten we toch nog maar ff zoenen (ik hield toen nogal van zoenen) maar dat zoenen dat was 10 keer niks... dus hij zegt dat ging niet lekker he. Nee zeg ik en met mn domme kop zeg ik, nog een keer proberen:$:$ Toen ie nee zei wist ik niet hoe snel ik de bus in moest komen. Nou ja, het was het moment.. je had er eigelijk bij moeten zijn om te weten hoe voorschut het was...



Het was wel een schat (moet zeggen dat hij de eerste en enige is die ooit nee heeft gezegd, erg zeldzaam!) en hij heeft me de volgende dag nog gebeld om te zeggen dat ie zich er erg lullig bij voelde en hoe het met me was...



Nogmaals ik was 16 (maar toch..) Als ik erbij terug denk schaam ik me nog steeds hahahaah
Alle reacties Link kopieren


Echt geweldig!! Al die verhalen over mannen, zo zie je maar weer hoe slecht sommige mannen vrouwen aanvoelen. En dan vinden ze het gek dat ze vrijgezel blijven!



Ik heb ook wel een beetje vreemd verhaal.

Een vriend van vrienden van mij bracht me een keer thuis na het stappen. Ik verwachtte niks, maar hij ging me bij de deur ineens zoenen, dit zoenen ging alleen voor geen meter! Nog nooit zo'n slechte zoener gehad! Later ontmoette ik hem weer, de spanning was wel leuk en hij bleek toch enorm goed in flirten. Dus toch telefoonnummers uitgewisseld. Ik dacht "misschien was die zoen gewoon even een misser, komt vast wel goed". Toen hebben we een keer afgesproken om te gaan stappen, ik bij hem blijven slapen (geen seks, opzettelijk meteen in slaap gevallen...), het zoenen was ietsje verbeterd. Toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen.



Toch een week later weer afgesproken, ik was al wel een beetje afgeknapt, ook door zijn wat homo-achtige gedrag. Wij op stap, komt daar een lekker ding op me af! Beetje kletsen, verder niks bijzonders. Hij had ook wel door dat mijn 'date' nogal jaloers was. Komt dat lekkere ding een uur later naar me toe en drukt alleen snel even een bierviltje met zijn nr. in mijn hand. Ik een beetje beduusd om me heen kijken, komt mijn 'date' op me af, trekt het bierviltje uit mijn hand en smijt het door de kroeg. Loopt vervolgens kwaad naar buiten. Ik erachter aan, begint die de hele weg een preek tegen me te houden dat ik hem geen kans geef, dat hij heel goed voor me zou zijn, dat hij 24/7 bij me wil zijn, dat zijn leven geen zin meer heeft, dat het zeker 10 jaar zal duren voordat hij over me heen is, etc. Mijn autosleutel lag nog bij hem binnen, dus ik moest wel mee naar binnen (godzijdank mocht ik nog rijden!!!), daar aangekomen begint hij te huilen en een enorm drama te schoppen. Vervolgens wil hij per sé dat ik blijf slapen en vertelt me ook meteen dat hij nog maagd is (35 jaar!) en dat ik voor hem de ware leek. Ik heb hem heel duidelijk gezegd dat ik niks voor hem voelde, dat ik hem ook voorlopig niet wilde zien. Ik ben toen zodra het kon in mijn auto gesprongen, naar huis gesjeest en lekker in mijn eigen bed gekropen. De volgende dag belt hij me op om te vragen of we er bij een strandwandeling nog eens over konden praten....!!! NOT





Vertel me alsjeblief dat je nog terug bent gegaan om dat bierviltje

op te halen!!! ;(
Alle reacties Link kopieren
hm tja.. ook eens een jongen via msn leren kennen, was een klik kwa interesses, kwa uiterlijk totaaaaal niet. Maargoed, zo positief als ik was: hij zal in het echt er wel beter uitzien!  ging ik naar A.dam. Op het station kwam ie dan aan.. dik 2 meter, grote neus, hele foute kleren, enorm dun! Nouja eerste seconde dacht ik nog: oke, moet maar, tweede seconde: help, hoe kom ik zo snel mogelijk weer weg! 



Gespreksstof bleek ook niet super te zijn in het echt, dus werd enorm saai, terwijl ik probeerde het gesprek op gang te houden. Een arm werd om mee heen geslagen, IIEEHH, koude rilling ! En ja.. 2 uur later weer op de trein gestapt, had het heeeleeemaal gehad !
Alle reacties Link kopieren
Laddertje... ik wilde precies het zelfde vragen! Ik geloof dat ik als

reactie op zijn stomme gedrag heel hard op zoek was gegaan naar het

viltje... Pain, heb je deze jongen nog een keer gezien?
Alle reacties Link kopieren
Oh god, ik krijg een berichtje op mijn relatieplanet-profiel (ja, ik

wil graag nog meer verhalen hier kwijt over gruwelijke dates, dus ik

dacht: laat ik me maar aanmelden), maar anyway, staat er het volgende

in:



No Long Story, I am just out for Sex, No serious relationship, just

SEX, If u are interested ... else good luck in relatie planet and hope

u find what u r looking for.





Mmmm, ga ik toch maar niet op in!
Alle reacties Link kopieren


Oh god, ik krijg een berichtje op mijn relatieplanet-profiel (ja, ik wil graag nog meer verhalen hier kwijt over gruwelijke dates, dus ik dacht: laat ik me maar aanmelden), maar anyway, staat er het volgende in:

No Long Story, I am just out for Sex, No serious relationship, just SEX, If u are interested ... else good luck in relatie planet and hope u find what u r looking for.



Mmmm, ga ik toch maar niet op in!

Heb er daar ook meerdere van gekregen en bij eentje kon ik het niet laten om terug te sturen:

ik wens jou veel succes bij het vinden van een sex-relatie want dit is het het 4e berichtje wat identiek is aan de andere 3, beetje erg sneu!
Alle reacties Link kopieren
Wat Pain1 vertelt komt me wel erg bekend voor haha



Iemand ontmoet tijdens het uitgaan, klikte gelijk. Niet gezoend, wel nummers uitgewisseld. Ik ben vrij sceptisch geworden dus verwachtte niets en had zelf zoiets van: wacht wel effe. Kreeg ik netjs de dag erna al een berichtje. Om een lang verhaal kort te maken: weken alleen maar gesmst en gemaid tot we eindelijk tegelijk op msn zaten. Toen ging het eindelijk maar eens over een afspraak, het kwam er voorlopig niet van. Tot hij bedacht om maar dezelfde avond naar me toe te komen. Had ik ook wel zin in:P.



Ik ging hem ophalen bij het station, maar toen hij belde dat hij er bijna was knapte ik al volledig af.. ik had ook echt een non-hetero aan de haak geslagen was het eerste wat ik dacht. Maar goed, op een stem moet je niet beoordelen dus ik ging hem ophalen en oh my god!!

Ik ging maar fietsen met hem achterop(het kwam niet in hem op dat hij moest fietsen) en tsja in de stad heb je tramrails met als gevolg: Oh Oh OH ik heb morgen blauwe plekken op mn schitterende achterwerk!

Gingen even wat eten halen, ik heb uiteraard betaald, hij stond er heel knullig bij. Vervolgens bij mij thuis eens nader kennis maken maar no fucking way dat ik naast hem ging zitten. Hij zat er echt bij dat ik dacht: schat, heb je het door? Ik ben een vrouw, geen man!

Even wat uitspraken bundelen:

- Tsja jij bent duidelijk een kakker en ik niet en ik gruwel(met rilbeweging) van polootjes (hallo ik had een polo aan toen we elkaar ontmoette)

- Hij belde een vriend van je weer nooit waar ik nu ben. Ja nee, ja ja daar ben ik, nee ze is niet blond nee ook totaaal niet slank, eerder dikkig (:@)

- Ik had al besloten op de bank te slapen want no way.. uiteindelijk toch maar samen in het bed gaan liggen en hij probeerde het ook nog, ik wou niet. Zegt hij: nou alsof je anders aan je trekken komt :o



Ik ben vrij vlot opgestaan (mn nieuwe vieb werd gebracht;)) en kapitein haak laten slapen. Om 3uur in de middag uiteindelijk maar gewekt, ontbijt gemaakt. Verse broodjes gebakken want brood uit de diepvries zou wel weer niet goed genoeg zijn.

Alle ontbijtspullen op tafel gezet, leuk gedekt, zegt meneer doodleuk: heb je niets anders voor op brood?

Ik: wat bedoel je? Er ligt kaas, vlees, salade, vlokken, sjokopasta,jam etc etc.

Meneer: nou dàt(kaas) lust ik niet en dàt(vol afschuwing wijzend naar de sjokopasta) en dàt(de rest) is slecht voor mn huid. heb je geen boursin??

Dus ik dat gepakt, hem het huis uitgetieft en ook nooit meer wat laten horen.



Tijdje terug kwam ik hem weer tegen en ik was met mn vriend(die ik 2 dagen later ontmoet had en een echte kakker is;)) maar we kennen elkaar echt niet meer! Oh gruwel de gruwel ben tot op de dag van vandaag blij dat we niets samen hebben gedaan dan alleen in hetzelfde bed hebben gegeten!!!!
Alle reacties Link kopieren
Na een hoop Msn gesprekken wat erg klikte ben ik in de auto gestapt om deze leuke jongen eens in real life te ontmoeten.

Toen hij de deur open deed wist ik al dat dit het niet ging worden; hij zag er heel anders uit dan op Msn. Maar goed een bak koffie kon geen kwaad.

Het gesprek verliep wat stroef omdat hij ontzettend zat op te scheppen over van alles en nog wat en vooral over hoe geweldig hij wel niet was. (en het was echt geen knappe jongen!).

Toen hij uiteindelijk midden in het gesprek zei: "Ik doe niet aan beffen hoor, dan kan ik net zo goed een biefstuk kopen en daar aan gaan likken" (:?) besloot ik acute migraine te faken en ben als een gek weer naar huis gereden.

Hij belde de volgende dag hoe het met de migraine was en wanneer we weer eens af gingen spreken want het was zo gezellig...

Netjes gezegt dat ik niets in hem zag en dat er geen dates meer gingen komen. Nooit meer iets van gehoord gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Tss... dit is geen leuk topic om te bekijken als je over een half uurtje iemand voor het eerst gaat ontmoeten :?

Wish me luck!
Alle reacties Link kopieren
:o :D:D:D:D:D:D



JEEZZUSSS!! ik zou echt in mijn broek hebben gepist denk ik....
Dates zijn vaak net wat je niet verwacht Pink..dus met de verwachting van dit topic in je hoofd komt het vast wel goed :)
Euhmm Juf..ik verbaas me toch wel heel erg over wat je allemaal voor die gozer heb gedaan nog..waarom heb je hem niet gewoon asap je huis uit gewerkt weer ?
Alle reacties Link kopieren
Geen hele erge, maar ik had ooit eens een jongen tijdens een weekend weg met vriendinnen ontmoet. Aantal vrienden waren het, gezellig wat mee gedronken en telnrs uitgewisseld. Eentje belde mij later en gezellig gekletst en wilde wel afspreken. Aangezien het dat weekend zo gezellig was geweest, dacht ik, ok.



Bepaalde dag afgesproken in Amsterdam, waar we allebei vlakbij woonden. Belt ie de dag van date (vrijdag) op: gelukt, heb een restaurant gereserveerd, daar en daar, in het centrum. Oh, helemaal geweldig, zei ik. Hoe laat? Om 6uur! Wat?? Dan zit een normaal mens nog op zijn werk of loopt er net weg...toch??? Uiteindelijkheb ik het op weten te rekken naar... kwart over 6!

Date werd niets, nooit meer gezien!
Alle reacties Link kopieren


Toen hij uiteindelijk midden in het gesprek zei: "Ik doe niet aan beffen hoor, dan kan ik net zo goed een biefstuk kopen en daar aan gaan likken" (:?) besloot ik acute migraine te faken en ben als een gek weer naar huis gereden.



Oh ik heb buikpijn van het lachen. Ik zou de dag erna een rauwe biefstuk zo in zijn brievenbus gegooid hebben met een briefje aan een sate prikker erop en alleen de woorden Succes!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven