Wil ie nou wel of niet?

09-02-2010 19:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja kort samen gevat. Heb iemand leren kennen, pas twee weken geleden. We kennen elkaar van 12 jaar geleden. Ik kom sinds half december uit n zware relatiecrisis, hij had dat vorig jaar deze tijd.

Na n paar x samen trainen (atletiek) (hij geeft les) was er een zinderende spanning tussen ons. Hij vroeg of ik wat kwam drinken en kort daarop wat eten. Ondertussen aan elkaar bekend dat we verliefd zijn. Hij zegt echt serieus te zijn en ik ben dat ook. Dus je zou denken, tis wel oke, oke nog pril maar hij zegt steeds het voelt goed, hij wil me graag zien en denkt steeds aan me. En we smssen hele dag door. Nu zal het misschien mijn ding wel zijn maar als ik verliefd ben wil ik iemand vaak zien. Of even snel knuffeltje tussendoor. Nu heeft ie middag en avonddienst tot half 11 maar dan komt ie niet nog even langs ofzo. Wacht nu maar beetje af van zijn kant om wat af te spreken want ik wil me niet opdringen, of moet ik zelf meer initiatief nemen? Denken jullie dat het goed zit of moet ik even chill op de plaats maken.
denk eerderdat jij ff moet chillen..

Je bent pas weer 2 weken met elkaar in contact?!

Misschien is ie wel moe en wilt ie om half elf gewoon naar bed..

Misschien is hij ook nog wat afwachtend.. het is toch nog pril?
ie?

ff chillen ja!
Ontspan...

Het is een beginnende relatie, toch? Jullie zijn pas sinds weken een beetje aan het aftasten.

En wat Balalaika al zegt, misschien gaat hij gewoon lekker vroeg naar zijn bedje toe. Ik zou niet overal iets achter gaan zoeken. Geniet er gewoon van.
Afwachten is vaak het beste. Als hij je wil komt-ie heus wel.
Even rustig blijven! Of heb je al en trouwdatum vaststaan en hangt je trouwjurk te wachten?

Waarom zijn mensen altijd zo krampachtig met dit soort dingen? Waar is de fun van de zenuwen en het net verliefd zijn gebleven?
quote:Saartjes schreef op 09 februari 2010 @ 19:35:

Na n paar x samen trainen (atletiek) (hij geeft les) was er een zinderende spanning tussen ons.

Alweer een PT?

Sjonge, daar gebeurt wat in die sportscholen tegenwoordig.

*gaat gauw weg met haar offtopic reacties*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Chillen honey!!

Jullie sms-en toch de hele dag door? Nu val ik op mannen, die geen mobieltje hebben, maar dat is al behoorlijk veel contact! Jij legt de verwachtingen - qua contact - wel behoorlijk hoog, zeg!
Only dead fish go with the flow
Oke oke ik ga chillen jongens, jullie hebben gelijk. Ik ga voor de spanning van verliefd en het afwachten. What was I thinking haha.
Jezus, moet ie nu gelijk langskomen tussen de bedrijven door????????
Kanonnen zeg, twee weken heb je wat met elkaar en je wilt nu al alle aandacht. Mag de beste man ook nog werken, slapen en eten?
Ik zou al gaan chillen dushi en Zamirah, ben gewoon verliefd zucht.

Dus ja heb het al ingezien, ik zat fout.
Ja als je het kapot wilt maken moet je nu gaan zeuren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven